UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi täällä on porukkaa, joka odottaa vain metallia ja/tai kreisipartya ja muut ovat automaattisesti paskaa, jota ei edes jaksa kuunnella. Aika kapealaista ajattelua ja musiikkimakua. Sääli.
-eri
Olen kolmas eri, mutta tämä on ihan selvä ilmiö viisuväellä. Hyvä että muutkin alkavat pistää merkille. Jo pelkästään esiintymisjärjestyksestä pääteltiin, että mikä on se "kunnon jyystö" joka tänä vuonna lähetetään. Ja nyt kaikki näennäinen keskustelu on tämän äänestystuloksen trollaamista, jopa kiusalliset mielipiteet poistetaan keskusteluista. Ja samat tyypit vahtivat ja peukuttavat kaikkea viisukeskustelua. Harrastus toki sekin, paremman puutteessa.
Joo, olen eri myös, mutta se on totta, että esiintymisjärjestyksestä (tai julkaisujärjestyksestä) alkaa jo tietää, että mitä ennakoidaan ns. suosikiksi. Tänä vuonna se taitaa olla tuo metallibändi tai Erika, yllättäjänä ehkä Goldie.
Vierailija kirjoitti:
Entä ne sadat muut biisit, onko tuleeko niistä ehkä hittejä , vai meneekö koko työ roskiin, ettei saa julkaista.
Saathan sä julkasta mitä lystäät, et vaan saa julkasta euroviisubiisejä ennen lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Sini Sabotagellakin oli mun mielestä joskus se Kuori mua ihan euroviisutasoa. Oli oikein sellainen biisi, jonka tahtiin euroviisuyleisö olisi voinut bailata.
Minä tykkäsin myös. Harmi että sitten livevetoon oli tukittu taas liikaa kaikkea sähellystä. Video oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oottakaas kunhan Eerikan biisi pärähtää! Mulla ainakin kaikki luotto, usko ja toivo siihen. 💥
Tämä on Erikan ja Goldien kisa! 👍🏻🔥
Onhan tämä melkosta painajaista, että en ihmettele ekaa biisivalintaa.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, kuunteletko sanoja lainkaan? Viivin laulu on rakkauslaulu koko elämän kestävästä rakkaudesta ja kumppanuudesta. Laulun lopussa muistot häviää, mutta muistisairaudesta huolimatta rakkaus on tunne joka jää sydämeen. Laulussa ei kuolla.
Juuri tämä kohta biisissä oli todella koskettava. Oma läheinen kuoli muistisairaana. Ei tuntenut viime kuukausina meitä lapsiaan, mutta sanoi, että tunnen että olette jotain rakkaita, ja itki.
Isovanhempani olivat ikänsä onnellisesti yhdessä, ja kuolivat muistisairaina.
Mutta ei vaan silti sanat koskettaneet. Joku ei tullut läpi tunteessa ja sanoissa oli outoja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Oottakaas kunhan Eerikan biisi pärähtää! Mulla ainakin kaikki luotto, usko ja toivo siihen. 💥
Kaikissa kolmessa vikassa toivo nyt lepää (tai no itse en ihan ole sen Goldien äänen ystävä paitsi, jos sattuu yllättämään sekin sopii)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana tuli Nightmares ja painajainen onkin jatkunut sen jälkeen jokaisen tekeleen osalta. Huonoin UMK-kausi koskaan?
Eli kansa haluaa Portion boysit joka viisuihin, tai kaikki on pilalla?
Siinä onkin viime vuosien inhokkibiisini.
Onko tää että kansa haluaa ja vauvapalsta haluaa jne. aina sama kommentoija, joka ei tajua, että ihmidet kirjoittavat täällä omia mielipiteitään, eikä massana jotain äänestystulosta?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sieltä vielä saada alatyylinenkin kappale mammoja miellyttämään. Nuoret ovat nykyään konservatiivisempia, moniin vetoaa enemmän ikuinen rakkaus kuin viina ja kiroilu.
Me mammat ei nimenomaan sellaista haluta. Nuorisoon uppoaa paremmin OF laulut ja esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana tuli Nightmares ja painajainen onkin jatkunut sen jälkeen jokaisen tekeleen osalta. Huonoin UMK-kausi koskaan?
Eli kansa haluaa Portion boysit joka viisuihin, tai kaikki on pilalla?
Siinä onkin viime vuosien inhokkibiisini.
Onko tää että kansa haluaa ja vauvapalsta haluaa jne. aina sama kommentoija, joka ei tajua, että ihmidet kirjoittavat täällä omia mielipiteitään, eikä massana jotain äänestystulosta?
Joo, ei taida tämän ketjun lukijat ja kirjoittelijat hirveästi hetkauttaa UMK:n tulosta.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, odotan itse asiassa tuota Goldielocksia aika paljon! Upea ääni, kansainvälinen look (tulee mieleen Florence Welch), aitoa ja erikoista persoonaa. Mutta todennäköistä, että Erika on niin täydellinen euroviisuschlager, että vaikea vastustaa. Euroopassa on aika vahva traditio tuollaisille camp-henkisille, näyttäville ison persoonan naislaulajille. Raffaella Carra, jne. Erika on nostalginen.
Nelli 3-/5
Neea 3-/5
viivi 2-/5
costee 1-/5
Neea River on paras tähän asti julkaistuista. Nelli Matulallakin on kiva biisi. Viivillä on liian laahaava kappale ja Costeella mitäänsanomaton täytebiisi.
Toivottavasti menevämpiä biisejä tulee seuraavaksi. Olisi se ihme, jos One Morning Left ei saa meininkiä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oml ja Erika välillä veikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oml ja Erika välillä veikkaan
Hevibändi voidaan unohtaa. Ei uppoa enää kuin lajin uskollisimpiin faneihin tuo musiikki.
Tähän mennessä julkaistuista yksikään ei toimi. Toivottavasti jäljellä olevissa on joku helmi.
Se seuraava kappale Puppy ei voi ainakaan olla huonompi kuin tämä Viivin biisi. Jospa tämä lähtee tästä vielä nousuun.
Viivi hinasi ittensä ulkomaisten suureksi suosikksi, hyvä!
Enää 12 tuntia ja toivottavasti fiilis muuttuu totaalisesti.