UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Ainoat jymypaukut mitä keksin, on että Käärijä tai Loreen osallistuu. No oikeasti, toivon ettei Käärijä osallistu.
Typerää lupailla jotain jymypaukkua. Tässä vaiheessa, kun noin isoja nimiä on jo spekuloitu, jymypaukku voisi enää olla Käärijä feat Loreen, Lordi ja Erika Vikman kaikki yhdessä. Muutoin kyseessä ei todellakaan ole mikään jymypaukku.
Oma veikkauslista, muutamasta oon ihan varma mutta useimmista epävarma:
1. POTF
2. Nelli Matula
3. Miriam Bryant
4. Erika Vikman
5. Business City
6. Goldielocks
7. Kwan
Itse olisin ihan tyytyväinen jos Käärijä osallistuisi uudestaan vaikka 5-7 vuoden päästä, mutta ei vielä. Nyt olisi liian aikaista ja tuntuisi saman vanhan idean toistamiselta. Pidemmän ajan päästä paluu olisi ihan ok, niin kuin Loreen teki. Mieluummin kyllä ottaisin Käärijän jonkun toisen kanssa yhteisbiisillä, koska hänellä ei ihan laulutaito riitä laulettaviin kohtiin.
Tässä mun.
1. POTF
2. Nelli Matula
3. Lost Society
4. Erika Vikman
5. Business City
6. Goldielocks
7. Kwan
Oikeastaan tuohon vikavihjeeseen sopisi Käärijä feat Loreen. Enkeli viittaa Tattoon Angels are crying sanoitukseen, kukko u-u-uu, kertsiin, laastari vanhojen haavojen hoitamiseen, hautakivet Käärijään, kun on Salkkarit-fani.
Gimmel tekee paluun UMK:ssa.
Joku Jodelissa kertoi, että artistit tietävät tuttunsa olleet pettyneitä tähän vuoteen
Eihän tässä pysy enää housuissa. Miettikää oikeesti jos joku Joost tai Käärijä kävelee huomenna sinne tilaisuuteen.
Erika siellä ilmeisesti on mukana.On liikaa sitä seksiä hänen esityksissään. Kwan olisi kiva yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Joku Jodelissa kertoi, että artistit tietävät tuttunsa olleet pettyneitä tähän vuoteen
Niin mikä oli? Suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä pysy enää housuissa. Miettikää oikeesti jos joku Joost tai Käärijä kävelee huomenna sinne tilaisuuteen.
En ihan usko Joostista, mutta sitä on ainakin kohdeltu lämmöllä meillä :)
Ja jos Loreen on UMK:ssa niin syön 3 kiloa surströmmingiä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli Miriam, Potf, Erika ja Käärijä feat Loreen on kai pois laskuista.
VOISKO JO TULLA JOKU VUOTO. Harvoin tässä vaiheessa vuotta on vielä lopullinen lista salassa, onko eka kerta 2020-luvulla?
Käärijä, Lasagna, Joost. Huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Apua kun olisikin
Vierailija kirjoitti:
Heh, vihjailtu Joostin pikkuveli olikin Joost itse.
Niin huomennako ne paljastuu? Kellonaika?
Lasagna julkaisee albumin 7.2. Yksi niistä voisi olla umk biisi.
Jymypaukkua toivon siinä mielessä, että olisi mahtavaa jos joku suuri salaisuus olisi saatu pidettyä loppuun asti. En kuitenkaan usko että mitään mahtavaa yllätystä tulee.