Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
201/21056 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se olis Suomen aika jo lähettää rockia viisuihin

Jos rockia, niin sitten olisi hienon rockballadin vuoro.

Vierailija
202/21056 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkäs tulevat juontamaan UMK 2025?

Tai kertomaan Suomen pisteet?

UMK- ja Euroviisukeskusteluun on yhteinen ketju. Ei olisi sinänsä tarvittu montaa ketjua, vaan tämä olisi riittänyt.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5687706/umk-ja-euroviisut-2025-official

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on, aletaan inttää kumpi ketju on se oikea..

Vierailija
204/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poets of the Fallia on aiemmin spekuloitu. Nyt jos miettii tarkemmin, niin tämä olisi todennäköisin sauma. Heitä on toivottu mukaan lukuisia kertoja. Nyt bändi on saanut lisää faneja Alan Wake 2-yhteistyön kautta. Myöskin heidän ura alkaa olla siinä vaiheessa, että tarvitaan lisää kuuntelijoita, jos halutaan jatkaa myös tärkeää ulkomailla keikkailua. Taloustilanne on Suomessa huono, keikka/festariliput hyinkin kalliita jne. Jopa W95m sai keikkoja Usaan Euroviisujen jälkeen.

Yhdessä haastattelussa (olikohan Youtubessa) Marko sanoi, etteivät ole mitenkään vastaan, että jos joskus on aikatauluun sopiva sauma ja sopiva biisi niin mikäs ettei. Silloin oli julkaistu Requiem for My Harlequin, jonka pohjalta haastattelija oli alkanut ajatellut euroviisuja ja esitti kysymyksiä siihen liittyen. 

Vierailija
205/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas on viimeksi ollut kaksi bändiä UMK:ssa? Yleensä 1 ja muut sitten sooloja.

Vierailija
206/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuolla ylempänä puhuttiin rockin lähettämisestä, niin sehän ei oo viime vuosina pärjännyt- paitsi Måneskin. Mitä mieltä olitte 2023 siitä australialaisesta Voyagerista (Promise)? Itse tykkäsin. https://youtu.be/aqtu2GspT80?si=TZelsY5htczMiGK8

Vierailija
207/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkas on viimeksi ollut kaksi bändiä UMK:ssa? Yleensä 1 ja muut sitten sooloja.

No et vissiin ole kovin paljon UMK:ta katsellut.

Vierailija
208/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuolla ylempänä puhuttiin rockin lähettämisestä, niin sehän ei oo viime vuosina pärjännyt- paitsi Måneskin. Mitä mieltä olitte 2023 siitä australialaisesta Voyagerista (Promise)? Itse tykkäsin. https://youtu.be/aqtu2GspT80?si=TZelsY5htczMiGK8

Lord of the Lost oli todella hyvä ja ei tosiaan ansainnut sitä lopputulosta mikä oli. Luulen että menettivät pisteitä meille, niin kummalliselta kuin se äkkiseltään vaikuttaakin. Australia oli itselleni kaukana Saksan takana, mutta ei ollut mitenkään huonoin sekään. 

Vierailija
209/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2021 (Blind Channel ja Teflon Brothers)

2022 (The Rasmus,Cyan Kicks ja Younghearted)

2023 (KUUMAA ja Portion Boys)

Vierailija
210/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voyagerin biisi oli mun mielestä yks sen vuoden parhaista ja ansaitsi top10 sijoituksensa. Mut tais meidän kärstäri saada finaalissa ison osan niiden äänistä, ketkä semifinaalissa oli Voyageria äänestänyt. Voyagerhan voitti semifinaali 2:sen. Oon vahvasti sitä mieltä et Måneskinin kohdalla se, et Damiano on ihan helkutin kuuma & karismaattinen oli pääsyy voittoon. Siis onhan se myös todella lahjakas laulaja ja biisikin oli ok, mut ei sillä biisillä joku tavantallaajan näkönen artisti olis voittanut.. itsekin siis kyllä äänestin Måneskiniä silloin :D

Vierailija
211/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voyagerin biisi oli mun mielestä yks sen vuoden parhaista ja ansaitsi top10 sijoituksensa. Mut tais meidän kärstäri saada finaalissa ison osan niiden äänistä, ketkä semifinaalissa oli Voyageria äänestänyt. Voyagerhan voitti semifinaali 2:sen. Oon vahvasti sitä mieltä et Måneskinin kohdalla se, et Damiano on ihan helkutin kuuma & karismaattinen oli pääsyy voittoon. Siis onhan se myös todella lahjakas laulaja ja biisikin oli ok, mut ei sillä biisillä joku tavantallaajan näkönen artisti olis voittanut.. itsekin siis kyllä äänestin Måneskiniä silloin :D

Joo voi olla ettei suomalainen esittäjä olisi sillä voittanut.

Vierailija
212/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toive on, että tällä kertaa ei olis sellasta "hauskaa" biisiä mukana ollenkaan

Niillekin on oma paikka euroviisuissa mut josko nyt vaihteen vuoksi lähettäis jotain muuta 

Vierailija
213/21056 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toive on, että tällä kertaa ei olis sellasta "hauskaa" biisiä mukana ollenkaan

Niillekin on oma paikka euroviisuissa mut josko nyt vaihteen vuoksi lähettäis jotain muuta 

Pari kertaa peräkkäin on ollut, vaikka CCC olikin hitti.. Niin oon samaa mieltä.

Vierailija
214/21056 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että jollain tavalla epätyypilliset on menestyneet viime aikoina. Mitä viimeisenä odotettaisiin Suomelta? En kyllä edelleenkään usko menestykseen näin pian Käärijän jälkeen.

Käärijän yhteistyökumppani näyttää osallistuvan Virossa. Eli Tommy Cash - Espresso Macchiato. Ei pöllömpi biisin nimi. 15/16 Eesti Laulun kilpailijaa julkaistu, viimeinen yleisöäänestetään tammikuussa.

Vierailija
215/21056 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne videoklipit kerro osallistujista yhtikäs mitään, ehkä tänä vuonna ei edes jaeta

Vierailija
216/21056 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelle oli tulossa yt:t, toivottavasti ei vaikuta umk:n laatuun mitenkään 

Vierailija
217/21056 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että jollain tavalla epätyypilliset on menestyneet viime aikoina. Mitä viimeisenä odotettaisiin Suomelta? En kyllä edelleenkään usko menestykseen näin pian Käärijän jälkeen.

Käärijän yhteistyökumppani näyttää osallistuvan Virossa. Eli Tommy Cash - Espresso Macchiato. Ei pöllömpi biisin nimi. 15/16 Eesti Laulun kilpailijaa julkaistu, viimeinen yleisöäänestetään tammikuussa.

Tommy Cashin biisi tulee ihan takuuvarmana olemaan joku ihan crazy ja jännä seurata, et valitseeko Viro kahtena vuotena peräkkäin sen tyylisen. Sittenhän suunta olis sama kun Suomella. Ootan kyllä innolla noita Viron karsintoja. Se niiden tän vuoden biisi oli yks omista suosikeista vaikka ei kovin hyvin viisuissa menestynytkään!

Vierailija
218/21056 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylelle oli tulossa yt:t, toivottavasti ei vaikuta umk:n laatuun mitenkään 

Kyllä siitä puljusta saisi huoletta heittää 3/4 tyhjäntoimittajia pihalle ja siltikin tehostamisella pitäisi päästä parempaan lopputulokseen. 

Vierailija
219/21056 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni yksi ketju riittäisi, jotta se pysyisi elävänä. Yhdistetty UMK-/Euroviisut -ketju olisi siinä mielessä parempi, että siinä voisi käydä laajempaa keskustelua. Pelkässä UMK-ketjussa Euroviisut ei periaatteessa kuulu keskusteluun kuten esim. viimeisimmät viestit Voyagerista, Lord of Lostista ja Måneskinista. 

UMK ja Euroviisut kuuluvat kiinteästi yhteen, siksi yksi yhteinen ketju niille on hyvä.

Vierailija
220/21056 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni yksi ketju riittäisi, jotta se pysyisi elävänä. Yhdistetty UMK-/Euroviisut -ketju olisi siinä mielessä parempi, että siinä voisi käydä laajempaa keskustelua. Pelkässä UMK-ketjussa Euroviisut ei periaatteessa kuulu keskusteluun kuten esim. viimeisimmät viestit Voyagerista, Lord of Lostista ja Måneskinista. 

UMK ja Euroviisut kuuluvat kiinteästi yhteen, siksi yksi yhteinen ketju niille on hyvä.

Elävän ketjun merkki Vauvassa on se, että mä kirjoittelen siellä ;DDDD ja sitten joku toinen pösilö ne käy sieltä poistamassa tai alkaa itkeä, että perusta oma ketju. Vankka kokemus tästä ;D

-winner-

Ketju on lukittu.