HEI SINÄ TYÖNANTAJA!
Jos olet antanut yhteistiedot, jonne pitää ottaa yhteyttä työpaikasta kysyttäessä, miksi et vastaa minkäänlaisiin yhteydenottopyyntöihin? Tai jos olet sopinut jo haastatteluajan, mutta se ei enää käykään sinulle, miksi seisotat hakijaa oven takana ja lyöt vain luuria korvaan, etkä voi vain kertoa ettei se aika käykään sinulle, mutta samaan aikaan valitat työvoimapulaa paikallislehdessä?
Nimimerkillä "pettynyt nykyisiin työnantajiin."
Ps. Olen töissä, työpaikkaa olen vaihtamassa, eipä käy sääliksi työttömiä!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn
Miksi koet hyödyttömänä huuteluna tämän? Ehkä jonkun työnantajan tavoittaa, ainahan täällä on yrittäjiä valittamassa pitkistä päivistä!
ap
Varmaan on vain suuret kuvitelmat itsestään. Olen kerran kohdannut samanlaisen työnantajan ja ajattelin että tuota työpaikkaa en tule koskaan hakemaan uudelleen. Työnhakijat ovat myös ihmisiä, eivät vain välttämätön paha yrityksen toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on vain suuret kuvitelmat itsestään. Olen kerran kohdannut samanlaisen työnantajan ja ajattelin että tuota työpaikkaa en tule koskaan hakemaan uudelleen. Työnhakijat ovat myös ihmisiä, eivät vain välttämätön paha yrityksen toiminnalle.
Tämä vastaamattomuus varsinkin koskee siis ihan lukuisia työnantajia, jotenkin käsittämätöntä.
ap
Lässyn lässyn