Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ministeri Adelcreutzin PR-matka Karibialle maksoi yli 10 000 e!

Vierailija
20.08.2024 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010632546.html

Onko tämä sitä parempaa porvarillista matkustamista? 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, eli bilderbergin kätyri tämäkin

Vierailija
22/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen teistä lähtisi samanlaiselle matkalle riemusta kiljuen, jos joku maksaisi kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vituttaisi matkustaa tuollaiseen lomaparatiisiin luksushotelliin, jos pitäisi istua koko päivä jossain puisevassa kokouksessa.

Näkyykö jostain että paluulento on oikeasti käytetty kahden päivän päästä? 

Vierailija
24/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluttaisiin tai olisi tarve säätää/leikata, niin tällaiset meni kyllä ensimmäisenä etäkokousmuotoon.

Ja oikeasti pitäisi ilmastonmuutosta edistään, niin tällaisia lentoja ei tehtäisi.

Näistä näkee, että kovin suurta tarvetta säätöille tai ilmastoteoille ei oikeasti ole.

Vierailija
25/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa te ruåtsi ja olka hilja kun herrakansa matkustaa.

Vierailija
26/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa toimintaa. Täysin turha reissu suomalaisten kannalta.

Mikäli Suomi pääsisi turvallisuusneuvostoon tai vienti Karibialle paranisi, niin olisiko reissu sinusta turha? 

Vierailija
27/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näin sitä säästetään paremmissa piireissä. Eliitti tuhlaa yhä kuin viimeistä päivää. Tavis mummo, opiskelija, työtön, lapsi tai vammainen/sairas saakin sitten pärjätä vähemmällä tai pyhällä hengellä. Eikä päättäjiä edes hävetä! MINULLA on oikeus koska olen parempi ihminen...

Vierailija
28/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelisilla on aatelisten kulut. Kai sinä taulapää sen nyt ymmärrät?

Vierailija
29/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti haluttaisiin tai olisi tarve säätää/leikata, niin tällaiset meni kyllä ensimmäisenä etäkokousmuotoon.

Ja oikeasti pitäisi ilmastonmuutosta edistään, niin tällaisia lentoja ei tehtäisi.

Näistä näkee, että kovin suurta tarvetta säätöille tai ilmastoteoille ei oikeasti ole.

Verkostoitumisen tai vienninedistämisen kannalta toki etäosallistuminen olisi yhtä tyhjän kanssa. Pitäisikö ilmastonmuutoksen myötä valita, ettei vientiä tai tuontia tehdä kuin naapurimaiden kanssa?

Vierailija
30/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku maksaa? Juu kyllä se on veronmaksaja joka maksaa eli sinä ja minä.

Vierailija
31/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin näin sitä säästetään paremmissa piireissä. Eliitti tuhlaa yhä kuin viimeistä päivää. Tavis mummo, opiskelija, työtön, lapsi tai vammainen/sairas saakin sitten pärjätä vähemmällä tai pyhällä hengellä. Eikä päättäjiä edes hävetä! MINULLA on oikeus koska olen parempi ihminen...

Juuri näin. 

Vierailija
32/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus ollut työmatkalla? Lentokoneessa, lentokentällä, taksissa ja neukkarissa oleminen ei ole mitään lomailua. 

Vierailija
33/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs vientiä sitä tuli tämän reissun seurauksena? Villi veikkaus että ei mitään eikä tule. Lasku tuli.

Vierailija
34/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkostoitumisen tai vienninedistämisen kannalta toki etäosallistuminen olisi yhtä tyhjän kanssa. Pitäisikö ilmastonmuutoksen myötä valita, ettei vientiä tai tuontia tehdä kuin naapurimaiden kanssa?

Älä viitsi. Tuollaisissa paikoissa juodaan rommia ja käydään uimassa. Vienninedistämistä Antigualle!! Turvallisuusneuvostoasiaa edistetään merkittävimmissä suurmaissa! 

Vierailija
35/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, mitä kokouksessa saatiin aikaan. Jos jotain oikeasti hyödyllistä, niin halvalla meni.

Vierailija
36/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienten saarivaltioiden kokous? Suomi on sellainen?! 

Onhan meillä Ahvenanmaa🏝

Vierailija
37/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, mitä kokouksessa saatiin aikaan. Jos jotain oikeasti hyödyllistä, niin halvalla meni.

Älä pidätä hengitystä. 

Vierailija
38/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olikin ihan kidutusta olla tälläkin työmatkalla. Kamalaa siemailla drinksua luxushotellin terassilla. Härre gyyd nyt pitää hermolomailla pari viikkoa kun taxikaan ei ollut limusiini. Vai oliko?

Vierailija
39/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi yö sviitissä maksoi yhtä paljon kuin kuukauden vuokra. Miettikää!

Vierailija
40/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orponkaan mielestä verkostoituminen ei ole tärkeää.