Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa saa parhaiten kielen pimppiin

Vierailija
20.08.2024 |

Mikä paras asento siihen, että pystyy kielettää sieltä sisältä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ensin treenata ja venyttää sun kieltä. Katso vaikka eläindokumentteja muurahaiskarhuista. Naisen herkin kohta on siellä kohdunnapukan alapinnalla, eli sinne pitäisi yltää kielellä.

Vierailija
2/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lähetys-saarnaajassa niin, että naisella on polvet vähän korvia kohden, sitten jos haluat anaalia nuolla, niin doggy on hyvä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facesitting

Vierailija
4/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisesi istuu kasvoillesi, silloin kielen saa tosi syvälle.

Vierailija
5/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa asento, missä saat kunnolla painettua kasvosi pillu vasten. Mielikuvana voit ajatella, että asento jossa pillu yrittää ahmia kasvojasi.

Vierailija
6/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu fiiliksistä. Itse tykkään kun mua nuollaan niin että voin nostaa polvia ylös, siinä tulee tunne että väylä vapaana =) ja toinen suosikki on kun olen vatsallaan ja mies nuolee minua takaa, ja kun nostan lantiota ylös hän ylettyy myös klitalle. Ihanaa on tämä.

Vierailija
7/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu fiiliksistä. Itse tykkään kun mua nuollaan niin että voin nostaa polvia ylös, siinä tulee tunne että väylä vapaana =) ja toinen suosikki on kun olen vatsallaan ja mies nuolee minua takaa, ja kun nostan lantiota ylös hän ylettyy myös klitalle. Ihanaa on tämä.

Takaapäin on kaikkein hankalin saada kieli syvälle pilluun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi