Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postin asiakaspalautus, vastuu vahingosta?

Lecti7
19.08.2024 |

Hei.

Onko teillä tietoa kuka ottaa kulut takkiin seuraavassa skenaariossa:

Tilaan nettikaupasta vaikka tonnin telkkarin. Tv saapuu minulle ehjänä mutta en pidä kuvanlaadusta ja päätän palauttaa sen 14vrk sisällä Postin asiakaspalautuksena.

Pakkaan tv:n prikulleen kuten sen sain, kuplamuovineen päivineen. Säilytän myös postin kuitin asiakaspalautuksesta.

Matkalla takaisin tv ei selviä ehjin nahoin Postin kuljetuksesta, ruutu hajoaa tai koko tv katoaa.

Normaalisti lähettäjällä on vastuu vahingosta, vaikka Tori.fi kaupoissa. Teknisesti minä olen nyt lähettäjä, kun lähetän tv:n takaisin firmalle.

Sanooko firma että tv meni p*skaksi tai ei saapunut, ei rahanpalautusta? Vai onko asia puhtaasti Postin ja firman välinen?

Kiitos vastauksista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et saa mitään tai asia on useita kuukausia käsittelyssä = olet ilman tv:tä.

Postin kautta ei kannata tilata mitään muuta kuin pätkä ratakiskoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla