Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä naisia, jotka haluaisivat aloittaa

Vierailija
19.08.2024 |

salasuhteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sinun kanssasi JOS olet SE Mies... muuten en... Ja mitään salasuhdetta en tarvitse. Vähän sama kuin eilen joku huuteli jossain ketjussa että kohta vanhapiika pääsee naimisiin tai jotain ja kun avas ketjun niin siellä olikin että valeavioliittoon... Suomen laki ei tunne valeavioliittoa enkä tiedä mitä se tapauksessani merkitsisi... sitäkö että luulisin että olen lopultakin päässyt avioliittoon eli naimisiin mutta se olisikin joku suuri huijaus jollakin tavalla. En vaan yhtään keksi huijaus millä tavalla. Ehkä miehellä useampi identiteetti ja useampi vaimo ja siis kaksi- tai kolmionaiminen tms jo menossa oikeuteen ja rikosrekisteriin yms 'hassua',,, mutta kun minulla ei ole mitään mitä voisi edes huijata...

Vierailija
2/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde sinänsä ei nappaa. Jos kohtaa juuri sen ihmisen joka saa perhosia aikaan niin voin harkita.

Harvoin perhosia...

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Sinun kanssasi JOS olet SE Mies... muuten en... Ja mitään salasuhdetta en tarvitse. Vähän sama kuin eilen joku huuteli jossain ketjussa että kohta vanhapiika pääsee naimisiin tai jotain ja kun avas ketjun niin siellä olikin että valeavioliittoon... Suomen laki ei tunne valeavioliittoa enkä tiedä mitä se tapauksessani merkitsisi... sitäkö että luulisin että olen lopultakin päässyt avioliittoon eli naimisiin mutta se olisikin joku suuri huijaus jollakin tavalla. En vaan yhtään keksi huijaus millä tavalla. Ehkä miehellä useampi identiteetti ja useampi vaimo ja siis kaksi- tai kolmionaiminen tms jo menossa oikeuteen ja rikosrekisteriin yms 'hassua',,, mutta kun minulla ei ole mitään mitä voisi edes huijata...

Ikä ja mistäpäin?

Vierailija
4/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huutele nykyisestäkään treffailusta. Olkoon se salasuhde. Muut ei kiinnosta. 

Vierailija
5/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on pullollaan niitä!

Vierailija
6/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, pääsin juuri keväällä ylioppilaaksi ja pidän välivuoden, teen ainoastaan osa-aika töitä. Olen aika kokematon ja todella kovat halut, olisi kiva käyttää vuosi seksin salojen oppimiseen.

Vierailija
7/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttaisi kovastikkin, mutta mistäpä sellaisen naisen löytäisinkin...

MTku

Vierailija
8/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan, pääsin juuri keväällä ylioppilaaksi ja pidän välivuoden, teen ainoastaan osa-aika töitä. Olen aika kokematon ja todella kovat halut, olisi kiva käyttää vuosi seksin salojen oppimiseen.

Kelpuutatko aikuisen miehen seksin salojen opettamiseen ja salasuhteeseen? Minä olisin halukas helpottamaan halujasi.

Vierailija
9/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpuutatko aikuisen miehen seksin salojen opettamiseen ja salasuhteeseen? Minä olisin halukas helpottamaan halujasi.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Olen kohta 60v, varmaan hiukan iäkäs opettajaksi?