Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunta, ihmiset ovat epäonnistuneet myymään minulle omaa ideologiaansa jonka pitäisi tehdä minut onnelliseksi

Vierailija
19.08.2024 |

Eli ideaali olisi yhteiskunnan kannalta, että minä uhraisin kaiken aikani työntekoon, tekisin 3-4 lasta ja kuluttaisin mahdollisimman paljon joka pitää rattaat pyörimässä.

Kun katselen ympärille ja kuuntelen ihmisiä ei tuo elämä houkuta minua millään tavalla. Ei ole porkkanoita, minun uhraukset eivät ole senarvoisia, että tuo kannattaa. Lisäksi Suomessa, tiedän tämä ärsyttää monia ja kumpikin sukupuoli syyttää toisiaan, ei ole mahdollista löytää sellaista kumppania jonka kanssa olisi mielekästä perustaa perhe ja ryhtyä vakavaan parisuhteeseen. 

Ja koska monet haluaa tehdä tästä keskustelusta sukupuolittuneen ja syyttää vain jompaakumpaa sukupuolta, tämä ongelma koskee kumpaakin sukupuolta. 

Kommentit (3)

1/3 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet noin, niin sulla on täysi oikeus siihen. Jokaisella on oikeus elää ihan just oman näköistä elämää. En minäkään ole mitään lapsia tehnyt, ei vaan huvittanut. Elä kuten itse tykkäät! Ei elämää eletä muille vaan itselle.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/3 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kans en oo koskaan "onnistunut" haluamaan kaikkea tätä - tiedättehän, omakotitalo, jonka pihassa kallimpi auto kuin naapurilla jne.

Huono markkinointiko syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaa hyvä niin, tää maailma ja tää yhteiskunta tarvii erilaisia ihmisiä nyt enemmän kuin koskaan

Älä ikinä asetu muottiin, minkä sun vanhemmat tai joku muu on sulle luonu, se ei oo todellinen sinä tai asia mitä sä haluat edes oikeasti, sä vaan luulet niin, koska se on luotu sulle "normaaliksi" asiaksi toimia. 

Ei meidän tehttävä ole kasvaa samanlaisiksi kuin meidän kasvattajat, vaan paremmiksi. 

Muistakaa se!

<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi