Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia yhteydenpidossa uuden miesystävän kanssa

Vierailija
22.08.2024 |

Tuntui, että juttu etenee liian nopeasti, kun mies halusi tapailla melkein joka päivä. Sanoin hänelle, että haluan edetä hitaammin. Nyt mies pitää yhteyttä vain 2-3 päivän välein ja tuo tuntuu minusta liian harvalta, vaikka alkuun pyysin itse niin. Miten vääntää asia rautalangasta miehelle ilman, että näytän ihan idiootilta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse edes yrittää, olet idiootti. Tarvitsetko rautalankaa sen ymmärtämiseen?

Vierailija
2/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että olet päässyt hitausvaiheen yli ja haluat lisätä vauhtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nainen ahdistuu kun mies pitää yhteyttä ja pyytää miestä pitämään vähemmän yhteyttä ja kun mies sen tekee ahdistuu nainen kun mies ei pidä riittävästi yhteyttä...

Lisää todisteita että naista ei voi miellyttää millään tavalla ja ihan sama mitä mies tekee on se väärin naisen mielestä

Vierailija
4/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat itse ehdottelemaan tapaamisia. Toki ymmärrän, että aloitteellisuus on naisille vastenmielisempää kuin tikku kynnen alla, mutta nyt ei ole muuta tehtävissä.

Vierailija
5/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin nainen ahdistuu kun mies pitää yhteyttä ja pyytää miestä pitämään vähemmän yhteyttä ja kun mies sen tekee ahdistuu nainen kun mies ei pidä riittävästi yhteyttä...

Lisää todisteita että naista ei voi miellyttää millään tavalla ja ihan sama mitä mies tekee on se väärin naisen mielestä

Eipä yleistetä tätä. 

Ap, tiedätkö nyt itsekään. Ehkä ihan kaikkea ahdistusta ei tarvitsisi näyttää miehelle vaan yrittää käsitellä se itsekseen. 

Vierailija
6/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ota sitä henkilökohtaisesti. Tilanteet vain muuttuvat.

Vierailija
7/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan silleen mut ei kuitenkää tälleen mit sit sillai tai tollai tai jotenki nii.. 

Tommosia naiset just on. Selvittäkää ny helvetti mitä haluatte.

Vierailija
8/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö et siis pidä itse mitään yhteyttä? 

Vierailija
9/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä "viihdytä mua" -naisia. 

Vierailija
10/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat itse ehdottelemaan tapaamisia. Toki ymmärrän, että aloitteellisuus on naisille vastenmielisempää kuin tikku kynnen alla, mutta nyt ei ole muuta tehtävissä.

Miksi olis vastenmielistä? 

Vierailija
11/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän, mutta mies on selvästi hämmentynyt, kun pyysin olemaan pitämättä liikaa yhteyttä, mutta pidän itse kuitenkin päivittäin. Homma on ihan sekaisin. ap

Vierailija
12/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, koska olet idiootti. Niin on mieskin. Mä olisin lopettanut yhteydenpidon kokonaan.

Vierailija
13/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse edes yrittää, olet idiootti. Tarvitsetko rautalankaa sen ymmärtämiseen?

Miksi ap olis idiootti?! Muakin ahdistais tavata koko ajan. Mun kohdalla se tosin ei muuttuisi.

Vierailija
14/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niin kuin asiat ovat ja miten niiden haluat olevan. Me miehet ei olla kovia vihjeiden ja sanaristikkojen täyttäjiä. Meillle voi puhua ihan suoraan ja kiertelemättä, siten me ymmärrämme.

Vierailija
15/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako senttiä on hidas eteneminen?

T: Urpo

Vierailija
16/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle ettet toivo kuuta taivaalta, ehkä hitusen omaa rauhaa kelailla asioita koska olet hieman sellainen sulattelija. Aikalisän ottamisessa ei ole mitään pahaa, päin vastoin, se kertoo että asiat eivät ole sinulle itsestäänselviä vaan tahdon seistä sanojesi takana ja olla luotettava kumppani. 

Vierailija
17/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko:

teillä on oikea ongelma = ei teistä tule paria???

tai

olette niin ihastuneita toisiinne = että vain sekoilette molemmat = mitä tehdä? En osaa sanoa mitään ja neuvoja ei voi antaa. Joko onnistuu tai menee metsään. Mokata voitte molemmat vaikka kuinka pahasti. Miten sitten on tie takaisin? Joillakin onnistuu, kaikkilla ei.

Mitä mieltä tästä?

Vierailija
18/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei mutta jos mies joka toinen päivä ja siitä vihjauksen kautta parin päivä välein, niin onko tuo nyt niin suuri ero, että naisella menee pasmat hämmennyksiin. Kysy itseltäsi jo tässä vaiheessa, että mitä tuot miehen elämään, paitsi sinun mukaan menemistä. 

Vierailija
19/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä löytyy sukupuolesta riippumatta.  Lyöttäytyisivät samanlaiset yhteen, niin olisi kaikilla helpompaa.

Vierailija
20/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen hidastelija. Menee aikaa ihastua kunnolla mut sit kun ihastun niin oon tosi täysillä mukana.

Toivottavasti sun mies ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi