Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut 50+ nainen ja yritän löytää oikean minäni. Muita?

Vierailija
19.08.2024 |

Eli elin hyvin narsistisen js hallitsevan miehen kanssa 20 vuotta. Hän jatkuvasti väheksyi, arvosteli ja haukkui. Puuttui hiuksiin, pukeutumiseen, meikkaamiseen, eleisiini, asentoihini, ihan kaikkeen. En ymmärrä vieläkään miksi siedin noin kauan tuollaista ja kaikkea muutakin, mutta annetaan ne asiat olla. Pointti on nyt se, että en oikein tiedä minkälainen ihminen edes olen, koska minua on käskytetty ja arvosteltu niin kauan. Erosin reilu vuosi sitten ja tuntuu hirveältä tajuta, että kadotin itseni täysin noina vuosina. Joku nyt varmaan käskee mennä terapiaan, mutta ei minusta ole puhumaan vieraalle ihmiselle, joka ei oikeasti tiedä minusta tai elämästäni mitään. Onko teillä muilla eronneilla ollut oma minä huksssa ja mitä teitte, että löytäisitte itsenne ? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Paraneminen on vielä kesken, vaikka erosta on jo kolme vuotta. Mutta olen armollinen itselleni, koska takana on pitkä parisuhde ja itsetuntoni on murskattu maanrakoon. Onneksi välillä on parempia päiviä ja kokonaisuutena olen kuitenkin huomattavasti onnellisempi kuin parisuhteessa ollessani. Toipuminen ja itseeni uskominen etenee kyllä, mutta hitaasti. 

Vierailija
2/4 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä aikaa yksin, se on se salaisuus. Karsi myös internetissä olemista, koska se vie ajatukset kanssa ihan muualle. Yksinään olemisella mä meinaan nimenomaan sitä, että sä olet yksin omien ajatustesi kanssa. Käy kävelyillä yms jos et viihdy kotona. 

Mä tykkään tuofa treenaamisen aina esille, mutta mä tiedän, että se ei ole kaikkien juttu. Joku muu sellanen asia, mikä haastaa sua toimii myös ihan yhtä hyvin. Treenaamisessa on henkisellä tasolla jotain todella maagista, kun ihminen meditoi ja treenaa niin se on hyvä tapa löytää itsensä. Meditoimisella mä en muuten tarkoita mitään sellaista, että koitetaan olla ajattelemati mitään, vaan mä tarkoitan nimenomaan sitä omaa työtä sisäisesti. 

Kun sä olet yksin, niin sulle automaattisesti alkaa avautumaan sun sisäinen maailma, koska siinä ei ole mitään muuta enää häiritsemässä. Sen takia jos ihminen haluaa kasvaa henkisesti, hänen on osattava olla yksin.

Toki ei loputtomiin, kukaan ei halua olla loputtomiin yksin, mutta se sisäinen työ on tehtävä yksin. Siihen ei voi tulla ketään muuta väliin tai mukaan. 

Kyl ne vastaukset tulee ennemmin tai myöhemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kadotit? Et olisi sama ihminen kuin 20 vuotta sitten ilman miestäkään.

Katsot vain eteenpäin ja mitä haluat tehdä seuraavaksi. Et mieti menneitä vaan tulevaa.

Vierailija
4/4 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa steroideilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme