Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säästäminen on nyt kuuma trendi!

Vierailija
19.08.2024 |

Tuntuu että nyt on kuluttaminen suurta syntiä ja monet säästävät säästötileille ja velkaiset maksavat velkoja.. Mielestäni tervetullut asia !

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyyden alku on kallis auto.

Vierailija
22/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousepävarmuus loppuu Ukrainan sodan rauhaan. Sitä ennen kärvistellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on loistava hallitus ja fantastinen hallitusohjelma. Suomi on paremmissa käsissä kuin koskaan ennen. Huoli pois ja törsäämään.

24/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa kuluttaa. On varaa vain istua kotona syömässä soijarouhetta. Tilanne ei ole ainakaan paranemassa, kiitos hallituksen toimien jotka lisäävät työttömyyttä ja korottavat näitä älyttömyyksiin nousseita hintoja entisestään.

Rahaa on paljon kotitalouksissa mutta edelleenkään ei haluta tuhlata niitä.

Nimenomaan. Mä tajusin jo pari vuotta sitten, että olen kuluttanut sähköä ihan surutta. Mulla on ollut varsin hyvä sähkösopimus ja kun laskut on vaan menneet suoraveloituksena tililtä, en ollut edes ajatellut koko asiaa. Sitten aloin seurata kulutustani ja pystyinkin lähes puolittamaan sähkönkulutukseni. Olen aina säästänyt ja sijoittanut, mutta käyttöön varaamani rahan olen sitten ihan surutta kuluttanut. Tähänkin tuli muutos alkuvuodesta 2023. Varsinkin sellaiseen, mitä ei oikeasti edes tarvitse, tuntuu nyt tyhmältä laittaa rahojaan. 

Vierailija
25/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni motiivi on enemmän ostoboikotti hallituksen ja EK:n, sekä Suomen yrittäjien vtuilua vastaan. Jos minua pidetään loisena sen takia, etten ikäni ja sairauksieni takia saa työtä, niin nuo empatiaköyhät pellet eivät rahojani kaipaa.

Juuri näin! Laitamme hiljaisella kapinalla talouden lamaan ja kauhun riistäjän kasvoille.