mitä miehet ajattelevat kun panevat?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan myönnä ajattelevansa jotain muuta naista?
En ole koskaan ajatellut. Ajatukset on komppanissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut. Ajatukset on komppanissa.
Siis kumppanissa, ei komppaniassa.
Kaverin siskoa, sitä halunnut pitkään niin joskus omaa muijaa takaapäin pantaessa olen puhelimesta kuvaakin kattonu samalla
Kerran koitin miettiä työhommia että ei laukeaisi niin nopeasti🙈 ei auttanut.. mälli lähti heti kun avasin silmät. Ei voi minkään kun on kaunis vaimo😅
Viimeksi kun pääsin panemaan niin mietin että miksi Jussi Halla-aho vetäytyy puolueen puheenjohtajan paikalta. Olis taas kiva päästä vähän upottamaan tyveä myöten.
Naapurin urheilijanuorukaista.
M35
Se nautintohan siinä päätä huumaa. Ajattelen vain sitä hetkeä siinä , katselen rouvaa kuinka hän nauttii ja seurailen koska hän lähestyy seuraavaa orkkua, että tiedän antaa sopivalla tempolla. Kun rouva on saanut toisen orkun, saattaa tulla mieleen, että vielä on jaksettava antaa ainakin se kolmas. Jos tuo kolmas tuntuu olevan vaikea hänen saada, annan ekstraa: suutelen samalla hänen rintoja ja saatan imeä nännistä, lasken ylävartaloni häneen kiinni,että hän tuntee kuinka vartalomme liukuvat toisissamme . Siinä hän sitten saavuttaa tuon kolmannen orkun .
Koska laukean liian nopeasti, pitkitän panemista ajatellen laskuja ja sakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa suhteen loppuaikoina mietin aina muita naisia kun halusin laueta. Muuten ei nalli meinannut palaa millään.
Ja kyllä niistä kaverin vaimoja ja vaimon kavereita tuli muutenkin fantasioissa pantua. Parinvaihto oli myös yksi suosikkifantasia.
Muistelen Kekkosen uudenvuodenpuheita.
Joskus tulee fantasioitua eräästä exästä kun panen takaapäin. Hänellä ja nyxällä on aika saman malliset lanteet .
Pidättelen pierua ja katselen, että minkäslainen prinsessa se tällä kerralla alla vikisee. M 41
Ajattelen, että on minulla tottelevainen vaimo. Palvelee miestään kuuliaisesti.
Kaiken näköistä epämiellyttävää, jalkapalloa, vaankuutus kilpailutusta yms. Näin voin akti kestää pitkään ja ei lähde kuti.
Välillä, jos meinaa pehmetä, niin pieni villaisu naisellisuutta jäykistää heti...
..uuuuuuuiiiiiii kun on mukavaaaaaaaa... 😛
Kyllähän se joku vaimon kolmesta siskosta jostain syystä aika usein on. Joskus myös mietin, että joku heistä katselee salaa, kuinka vanhin sisko saa isoa kullia kunnolla.
Omaa vaimoani ja sen uudelleen löytynyttä upean solakkaa kroppaa. Se kun oli muutamia vuosia piilossa ja nyt se on urheiltu taas näkyviin. Uskomaton tunne takaapäin naidessakin, kun hyväilisi jonkun vieraan pikkuista peppua. Olen sen hänelle kertonutkin moneen otteeseen. Hän kysyi, että siitäkös toi johtuu, että kalu tuntuu entistä isommalle😅
Itse ajattelen aina että oma vaimoni olisi joku vieras nainen joka pettää miestään minun kanssani. Minulla on traumat pettämisistä.