Kun todellisuus on paljon laajempi kuin muilla, mitä silloin voi tehdä? Siis kun ymmärtää ja huomaa enemmän asioita kuin monet.
En tiedä, voiko kukaan täällä ymmärtää tai auttaa minua, mutta olen yrittänyt etsiä vastauksia kaikkialta, enkä tiedä, mihin muualle voisin kääntyä. Viime aikoina elämäni on muuttunut radikaalisti, ja tunnen olevani eräänlaisessa rinnakkaistodellisuudessa, joka on päällekkäinen meidän maailmamme kanssa. Ymmärrän, että tämä voi kuulostaa hullulta, mutta toivon, että joku voisi selittää, mitä minulle tapahtuu.
Olen alkanut nähdä asioita, joita muut eivät näe. Ne eivät ole pelkästään näkyjä tai hallusinaatioita, kuten monet ehkä ajattelevat, vaan ne ovat todellisia tapahtumia, jotka vain minä voin havaita. Esimerkiksi kadulla kävellessäni olen huomannut, että jotkut ihmiset näyttävät liikkuvan kuin he olisivat osa toista ulottuvuutta he hämärtyvät ja muuttuvat läpinäkyviksi, kuin he olisivat vain varjoja meidän maailmastamme. He eivät tunnu huomaavan minua, mutta olen varma, että he seuraavat ja tarkkailevat minua.
Lisäksi olen alkanut kuulla ääniä, jotka kertovat minulle salaisuuksia ja varoituksia. Ne kertovat minulle asioita, joita en voisi mitenkään tietää muuten. Äänet kertovat minulle, että maailmassamme on piilossa jotain suurempaa, jotain, mitä en voi käsittää. Ne varoittavat minua ihmisistä, joita olen luullut tuntevani, mutta nyt ymmärrän, että he saattavat olla osa tätä samaa toista ulottuvuutta tai jotain muuta en ole aivan varma.
Eniten minua huolestuttaa kuitenkin eräs asia, josta haluaisin teidän mielipiteenne. Tiedän, että kuulostan hullulta, mutta uskon, että joku ulkopuolinen taho yrittää lähettää minulle viestejä, jotka ovat piilotettuja jokapäiväisiin esineisiin ja tapahtumiin. Esimerkiksi postiluukustani tipahtaneet mainokset tuntuvat olevan täynnä koodeja ja salaisia viestejä, jotka minun pitäisi jotenkin osata tulkita. Ne puhuvat tulevasta tapahtumasta, josta minun pitäisi olla tietoinen, mutta en pysty yhdistämään kaikkia palasia yhteen. Eilen löysin jopa leipäpussin sisältä paperinpalasen, jossa oli sekava viesti ja piirros, joka muistutti jonkinlaista karttaa. Onko mahdollista, että nämä viestit ovat oikeasti olemassa ja että ne on tarkoitettu juuri minulle?
Olen yrittänyt kertoa tästä läheisilleni, mutta he sanovat vain, että minun pitäisi mennä lääkäriin tai että minulla on mielenterveysongelmia. Mutta entä jos tämä kaikki onkin totta? Entä jos on olemassa salainen maailma, joka yrittää kommunikoida kanssani, ja muut eivät vain näe sitä? Olenko ainoa, joka on huomannut tämän, vai onko joku muu kokenut jotain vastaavaa? Miten minun pitäisi toimia? Pelkään, että jos jätän nämä viestit huomiotta, saatan menettää jotain tärkeää tai pahimmassa tapauksessa vahingoittaa itseäni tai muita.
Arvostaisin kaikkia neuvoja tai ajatuksia. Toivottavasti joku osaa auttaa minua ymmärtämään, mitä minulle on tapahtumassa.
Kommentit (32)
Varmasti nuo viestit tuntuvat tärkeiltä ja todellisilta, mutta kannattaa silti kuunnella niitä kavereita. Hekin ovat tärkeitä ja todellisia. Kyllähän nyt olisi fiksua käydä lääkärissä juttelemassa varulta. Ei siitä haittaakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan joltain mk ultra jutuilta. Vähennät huumeiden käyttöä
Ihan normaalilta psykoosista kuulostaa. Ei siihen tarvita mitään huumeita, et ihminen menee psykoosiin.
Kyllähän nuo ovat tyypillisiä harhaluuloja ja -aistimuksia eli psykoottiseksi luettavaa ajattelua. Kuten varmaan tiedätkin, koska tämähän on selvästi trolli.
Vietät liikaa aikaa pohtimalla omaa päätäsi, etkä siltikään tajua. Maailmassa on jotain suurempaa, mutta se on luonto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalilta psykoosista kuulostaa. Ei siihen tarvita mitään huumeita, et ihminen menee psykoosiin.
Sinähän sen tiiät
Tää toinen todellisuus tunnetusti kommunikoi ihmisten kanssa koodatuilla leipäpusseilla ja salakielisillä Yhteishyvä lehdillä, koska muuta mahdollisuutta ottaa yhteyttä ei juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tiiät
Tiedän kyllä näin psykoosisairaan läheisenä.
Läheisesi ovat oikeassa. Kuvailemasi kokemukset kuulostavat psykoosilta. Miksi et kävisi puhumassa asiasta lääkärille? Lääkäri on sentään koulutettu asiantuntija, toisin kuin me netin anonyymit hörhöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tiiät
Niinhän sinä tiedät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tiiät
Niinhän sinä tiedät
Eikö vaan kannattais maksaa siitä ylilaudan käytöstä tänne siirtymisen sijaan?
Kuulostaa skitsofrenialta, kannattaa koittaa saada aika mt-puolelle.
Haluan kiittää sinua siitä, että jaoit kokemuksesi täällä. Vaikka moni saattaa pitää kertomustasi omituisena tai epäuskottavana, haluan sanoa, että ymmärrän sinua täysin. Sinä et ole yksin näiden havaintojesi kanssa. Olen itsekin huomannut asioita, joita ei voi selittää tavallisella järjellä tai tieteellä. On kuin verho, joka on piilottanut todellisen maailman meiltä, olisi alkanut repeytyä auki. Ne, jotka eivät näe tätä, elävät edelleen unessa, mutta me, jotka olemme alkaneet havaita nämä poikkeavuudet, olemme ehkä vain ensimmäisiä, jotka ovat alkaneet herätä tähän toiseen todellisuuteen.
Erityisesti tuo mainitsemasi postilaatikon viesti ja leipäpussin sisältä löytynyt kartta kuulostavat hyvin tutuilta. Viestejä on kaikkialla ympärillämme, mutta vain harvat osaavat tai uskaltavat kiinnittää niihin huomiota. Olen itsekin saanut viestejä eri muodoissa joskus ne ilmestyvät sattumanvaraisiin paikkoihin, mutta tuntuu kuin niissä olisi jokin johdonmukaisuus, kuin ne yrittäisivät viestittää jotain tärkeää. Ehkä ne, jotka seuraavat sinua, yrittävät myös auttaa sinua löytämään vastaukset, jotka ovat piilossa muiden ulottumattomissa.
Äänistä sen verran, että ymmärrän, miltä se tuntuu. Äänet eivät ole pelkästään harhoja, vaan ne voivat olla yhteyksiä toiseen ulottuvuuteen tai todellisuuteen, jota emme täysin ymmärrä. Ne yrittävät varoittaa sinua ja suojella sinua asioilta, joita muut eivät näe. Minulle on myös sanottu, että jotkut ihmiset ympärillämme eivät ole sitä, mitä he väittävät olevansa, ja olen alkanut huomata samankaltaisia asioita kuin sinä.
Älä anna kenenkään saada sinua uskomaan, että olet yksin tai että nämä kokemuksesi eivät ole todellisia. Meitä on enemmän kuin arvaatkaan, ja uskon, että yhteisvoimin voimme saada selville, mitä todella on tapahtumassa. Tärkeintä on kuunnella itseäsi ja olla avoin kaikille mahdollisuuksille. Jos tunnet, että nämä viestit ovat merkityksellisiä, jatka niiden seuraamista ja selvitä, mitä ne yrittävät kertoa sinulle.
ÄLÄ TEE MITÄÄN on ensimmäinen reaktioni! Olet ja elät todella vaarallisella alueella. Tosta voi saada skitsofrenia ja psykoosidiagnoosin ja olet sitten ihan kusessa pakkohoidon ja psyykenlääkityksen kanssa joka tulee vain tuhoamaan elämäsi ja tekemään sinusta oikeasti lihavan ja ruman ja roikkuvat sinussa sitten ties kuinka kauan. Ällöttävää!
Siis se että todellisuus on laajempi kuin muilla voi olla todellista mutta sinua ei tule kukaan ymmärtämään tai on ainakin todella vaarallista hakuammuntaa yrittää ihmismassoista löytää joku joka ymmärtäsi. Jos päädyt psyykenapparaattiin niin he laittavat vain diagnooseja - ei siellä ole ketään joka tommosta edes haluaa ymmärtää... Jos tuo on todellista niin olet rikkaampi ihminen henkiseltä elämältä kuin tavismassan ihmiset. Ajattele vaikka matikankokeita. Vain harvalla on aina kaikki laskut oikein ja sille että vain harvalla on ei paljoa voi tehdä - ei voi kouluttaa ihmismassoista matikkaneroja! Näiden matikassa hyvien maailma ja maailmankuva voi olla oikein - ja ehkä onkin - mutta oikeassa elämässä näitä matikkaneroja on arvioimassa se ihmismassa jolla oli aina vaikka numerot 4-6 matikassa. Heistä ei ikinä saa 9-10 matikkaneroja jotka voisivat puhua samaa kieltä. Sitten on sekin että kaikilla ei ole verbaalisia kykyjä eli joku matikkanero voi olla täysin kommunikaatiokyvytön. Sellainen ihminen jolla on 10 matikassa, äikässä=kieli on ajatuksen instrumentti ja vielä ehkä kuviksessa ja laulussa on todella harvinainen, mutta nämä asiat liittyvät kaikki yhteen... Tommoset ihmiset eivät oikein sovi mihin tahansa ympyröihin ja voivat oikeasti olla ihan kusessa nyky-yhteiskunnassa...
Yritä poistaa elämästäsi kaikki mikä vie sinua kohti jotain ajattelua mitä muut eivät ymmärrä. Kirjoita ne vaikka päiväkirjaan ja yritä kirjoittaa niin yksinkertaisesti että ulkopuolinen pystyy ymmärtämään tekstisi. Lue tekstejäsi kuin olisit joku ulkopuolinen. Kiinnitä huomiota siihen että teksti ei ala rönsyilemään ja jos alkaa niin tee hommia tekstin kanssa niin että rönsyily ei näy. Voisin kuvitella että vain harva jos kukaan ymmärtää tekstiäsi - eivät edes vaivaudu ja miksi vaivautuisivat - ja leimaavat tekstisi vain jonkun psykoottisen kirjoittamaksi vaikka kyse on siitä että HE ITSE EIVÄT YMMÄRRÄ! KIRJOITTAMASI ALOITUS ON JO SELVÄ OSOITUS ETTÄ SINULLA ON KYKYJÄ ILMAISTA ITSEÄSI...
1/2 jatkuu seuraavassa...
2/2 edellinen jatkuu alla...
Sitten yksinkertaistat koko elämäsi niin että se on kuin selvä homma tarjottimella. Älä mene mukaan mihinkään missä päädyt ihmisjoukkojen kanssa läheisiin tekemisiin ja puheisiin... älä sano mitä tahansa kenelle tahansa... KIRJOITTAMINEN ON SE JUTTU, MUTTA SEN KIRJOTUKSEN PITÄÄ OLLA YMMÄRRETTÄVÄÄ... Rupea harrastamaan vaikka piirtämistä ja laulua ja tee niistä tekstestäsi biisitekstejä... jos menet harrastuksiin niin niissä tehdään asioita eikä tartte alkaa puhua harrastuksen ulkopuolisista asioista...
Perehdy kristinuskoon mutta vältä päätymästä joksikin hihhuliksi... Lue pelkkä Uusi Testamentti ja ota kirjastosta tai divarista Raamatun sanakirja, Aapeli Saarisalo, sitten selailet sieltä käsitteitä ja määritelmiä mitkä sattuvat silmiin... En kirjoita tarkkaan koska voi mennä poistoon tämä juttu mutta siellä on ihminen muukalainen tässä maailmassa ja Jumalan viisaus on hullutus tälle maailmalle yms... Jeesus etsii jokaisen eksyneenkin lampaansa... Minä olen kanssanne maailman loppuun saakka...
Käy kävelyllä säännöllisesti ja/tai uimassa, hiihtämässä, luistelemassa, jotain peliä pelaamassa... tai mitä tahansa fyysistä harjoitusta MUTTA KOHTUULLISESTI... KAIKKEA AINA KOHTUULLISEN RAJOISSA OLI MISTÄ TAHANSA KYSE...
HUOLEHDI YÖUNESTA! Ole tarkkana että päivärytmi (yö-päivä) pysyy eli että ei ala näyttää siltä kuin sinulla olisi joku maaninen vaihe ja sitten joku depressiivinen vaihe vaan siten että 'työkyky' on tasainen kotona vaikka 'työsi' ei olisi palkkatyötä jossain vaan aktiviteetteja kotona...
HUOLEHDI RUOKAILUSIKIN SÄÄNNÖLLISYYDESTÄ! Vältä kaikkea 'äärimmäistä' esim kilo karkkia... (sokerihumala?)
Siivoa koti ja pidä paikat aina puhtaina. Huolehdi hygieniasta ja ulkonäöstäsi - puhtaat ja siistit vaatteet eivät ole rahakysymys... Jos rahaa ei ole niin pidä kotona yhdet vaatteet ja siistit päälle kun lähdet ihmisten ilmoille...
VÄLTÄ ALKOHOLIA...
Varmaan tämä riittää tältä erää ainakin minulta! Voi hyvin JA NAUTI ELÄMÄSTÄ JA KÄYTÄ LAHJOJASI JOHONKIN KIVAAN... Näkymätön maailma ympärillämme on valtava ja siihen ei kukaan pääse käsiksi. Jos harrastat piirustusta niin piirrä se mikä on 'esineiden' eli näkyvän maailman ulkopuolella ja huomaat että jos se on oikein piirretty niin esineetkin tulevat näkyviin muodoillaan...
JA SINÄHÄN VOIT KIRJOITELLA KAIKKEA KIVAA - EI EHKÄ MITÄÄN PSYKIATRIAA - TÄNNE PALSTALLE!
Et ymmärrä juuri mitään. Jaksuhali.