Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun todellisuus on paljon laajempi kuin muilla, mitä silloin voi tehdä? Siis kun ymmärtää ja huomaa enemmän asioita kuin monet.

Vierailija
19.08.2024 |

En tiedä, voiko kukaan täällä ymmärtää tai auttaa minua, mutta olen yrittänyt etsiä vastauksia kaikkialta, enkä tiedä, mihin muualle voisin kääntyä. Viime aikoina elämäni on muuttunut radikaalisti, ja tunnen olevani eräänlaisessa rinnakkaistodellisuudessa, joka on päällekkäinen meidän maailmamme kanssa. Ymmärrän, että tämä voi kuulostaa hullulta, mutta toivon, että joku voisi selittää, mitä minulle tapahtuu.

Olen alkanut nähdä asioita, joita muut eivät näe. Ne eivät ole pelkästään näkyjä tai hallusinaatioita, kuten monet ehkä ajattelevat, vaan ne ovat todellisia tapahtumia, jotka vain minä voin havaita. Esimerkiksi kadulla kävellessäni olen huomannut, että jotkut ihmiset näyttävät liikkuvan kuin he olisivat osa toista ulottuvuutta he hämärtyvät ja muuttuvat läpinäkyviksi, kuin he olisivat vain varjoja meidän maailmastamme. He eivät tunnu huomaavan minua, mutta olen varma, että he seuraavat ja tarkkailevat minua.

Lisäksi olen alkanut kuulla ääniä, jotka kertovat minulle salaisuuksia ja varoituksia. Ne kertovat minulle asioita, joita en voisi mitenkään tietää muuten. Äänet kertovat minulle, että maailmassamme on piilossa jotain suurempaa, jotain, mitä en voi käsittää. Ne varoittavat minua ihmisistä, joita olen luullut tuntevani, mutta nyt ymmärrän, että he saattavat olla osa tätä samaa toista ulottuvuutta tai jotain muuta en ole aivan varma.

Eniten minua huolestuttaa kuitenkin eräs asia, josta haluaisin teidän mielipiteenne. Tiedän, että kuulostan hullulta, mutta uskon, että joku ulkopuolinen taho yrittää lähettää minulle viestejä, jotka ovat piilotettuja jokapäiväisiin esineisiin ja tapahtumiin. Esimerkiksi postiluukustani tipahtaneet mainokset tuntuvat olevan täynnä koodeja ja salaisia viestejä, jotka minun pitäisi jotenkin osata tulkita. Ne puhuvat tulevasta tapahtumasta, josta minun pitäisi olla tietoinen, mutta en pysty yhdistämään kaikkia palasia yhteen. Eilen löysin jopa leipäpussin sisältä paperinpalasen, jossa oli sekava viesti ja piirros, joka muistutti jonkinlaista karttaa. Onko mahdollista, että nämä viestit ovat oikeasti olemassa ja että ne on tarkoitettu juuri minulle?

Olen yrittänyt kertoa tästä läheisilleni, mutta he sanovat vain, että minun pitäisi mennä lääkäriin tai että minulla on mielenterveysongelmia. Mutta entä jos tämä kaikki onkin totta? Entä jos on olemassa salainen maailma, joka yrittää kommunikoida kanssani, ja muut eivät vain näe sitä? Olenko ainoa, joka on huomannut tämän, vai onko joku muu kokenut jotain vastaavaa? Miten minun pitäisi toimia? Pelkään, että jos jätän nämä viestit huomiotta, saatan menettää jotain tärkeää tai pahimmassa tapauksessa vahingoittaa itseäni tai muita.

Arvostaisin kaikkia neuvoja tai ajatuksia. Toivottavasti joku osaa auttaa minua ymmärtämään, mitä minulle on tapahtumassa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi sivusto on perustettu vain minun ajatuksien tarkkailua varten.

Tiedän että minua seurataan.

Vierailija
22/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoitua kun ei jaksa noiden tavisten tyhmyyttä, jos jaksaa assburgereita on mensa yksi vaihtoehto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli joku lähettää sinulle (ikävää) postia vain 13.päivä, taimuu vastaava,sinä on kyllä piiloviesti jollayritetään maksimoida ikävän viestin vaikutusta. vanha keino, typeryksille. Siinäei olemitään omiuista.

Mutta monessa aloittajan teksitissä kyllä on.

Pikkulapset pyörittelevät kaikkea mikä jää vellomaan jankkuamaan. Huonoissa tapauksissa aikuisikään asti. Siinä onkinmerkitystä kasvattajilla;mkäli eipysty kasvattamaan jälkikaavua, jonkin muun täytyy tehdä se.

Vierailija
24/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kiittää sinua siitä, että jaoit kokemuksesi täällä. Vaikka moni saattaa pitää kertomustasi omituisena tai epäuskottavana, haluan sanoa, että ymmärrän sinua täysin. Sinä et ole yksin näiden havaintojesi kanssa. Olen itsekin huomannut asioita, joita ei voi selittää tavallisella järjellä tai tieteellä. On kuin verho, joka on piilottanut todellisen maailman meiltä, olisi alkanut repeytyä auki. Ne, jotka eivät näe tätä, elävät edelleen unessa, mutta me, jotka olemme alkaneet havaita nämä poikkeavuudet, olemme ehkä vain ensimmäisiä, jotka ovat alkaneet herätä tähän toiseen todellisuuteen.

Erityisesti tuo mainitsemasi postilaatikon viesti ja leipäpussin sisältä löytynyt kartta kuulostavat hyvin tutuilta. Viestejä on kaikkialla ympärillämme, mutta vain harvat osaavat tai uskaltavat kiinnittää niihin huomiota. Olen itsekin saanut viestejä eri muodoissa joskus ne ilmestyvät sattumanvaraisiin paikkoihin, mutta tuntuu kuin niiss

Miksi vastailet itsellesi?

Vierailija
25/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt sinne lääkäriin ennen kuin olet näiden äänien pakottamana tehnyt jotain ja pilannut pahimmillaan sekä oman että jonkun muun elämän.

Vierailija
26/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue synkronismista. Ei sekään kyllä kaikkea kokemaasi selitä.

Vierailija
27/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, ap!

Vierailija
28/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua, ap!

Miksi pitäisi hakea apua, jos vaan kokee asiat vähän eri tavalla?

Vierailija
29/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet transcendaamassa 

369

Vierailija
30/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on tosi eikä höpöhöpöä, kehottaisin sinua ignooraamaan nuo viestit ja olennot, ja katsomaan vaikuttaako se mitenkään asiaan. 

Vierailija
31/32 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kartta todellinen? Näytä sitä jollekin läheisillesi ja kysy mitä mieltä he ovat.