Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen lapset häiriköivät ja tekevät rikoksia Siilinjärvellä??

Vierailija
19.08.2024 |

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykykakarat ja nuoriso voivat tehdä ihan mitä tahansa. Ovat ns "voittamattomia" tietävät etteivät mitkään säännöt ja lait päde heihin. Poliisit tässä maassa antavat rikollisten rellestää. Tuokin on vain jäävuorenhuippu. Ympäri Suomea on raportoitu kuinka nuoriso menee toisten pihamaalle riehumaan. Osa niistä ei tule tietoon.

Poliisi tekee mitä pystyy lakien ja resurssiensa puitteissa. Ja kuka säätää lait ja päättää budjetista? Miettikää ketä äänestätte.

Vierailija
42/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähtevät karkuun raukat eikö "niitä" vois olla vastaanottamassa poliisi partio. Jos häiriköinti on säännöllistä. Kyllä keinot löytyy jos on haluja ottaa nämä raukat kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähtevät karkuun raukat eikö "niitä" vois olla vastaanottamassa poliisi partio. Jos häiriköinti on säännöllistä. Kyllä keinot löytyy jos on haluja ottaa nämä raukat kiinni.

Poliisit päivystäisi jossain puuskassa siltä varalta että joku häiriköisi??

Vierailija
44/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopolla ajelevat tielle YLLÄTYS.

Vierailija
45/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tontin aitaus ja pihalle kaukasianpaimenkoira pitämään laumasta huolta.

Mä veikkaan että noilla psykoilla on sen verran häiriintynyt psyyke että voisivat satuttaa sitä koiraa jollain neulalihapullilla tms.

Vierailija
46/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisi meidän oven takana teinejä pelleilemässä, niin kyllä saisi sellaisen sakinhivutuksen ettei toiste tule. Ja nyhtään jos tulee vanhemmat mussuttamaan niin sama käy niille.

Vierailija
47/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, miksi Suomessa kotirauha on niin pienessä arvossa. Jenkeissä kun nuo menisi tekemään samaa niin pääsisi saman tien hengestään. Ja ei tiedä jos tuossakin asukas kyllästyy ja päättää jysäyttää vähän pahemmin näitä, ihan sama vaikka saisi sen hetken ehdollista saati ehdotonta. Olisipa ainakin häiriköt poissa ;) Näille nuorille olisi oikeasti hyvä jonkun opettaa, että joskus tulee vastaan se joka antaa takaisin paljon pahemmin ja sittenpä ei olekaan enää hauskaa kun sattuu omalle kohdalle pahemmin. 

Vierailija
48/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan tuollaisen vuoksi....kyllä jotkut ovat heikkoja.

No jos joutuu jatkuvasti pelkäämään henkensä puolesta niin kyllä se jättää jälkensä

Ja varsinkin kun käytännössä et voi puolustautua mitenkään enää nykyään saamatta itse hirveitä syytöksiä ja korvausvaatimuksia niskaan.

Vierailija
49/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei saa lyödä. Saat itse tuomion eipä saa aikuistakaan lyödä.

Vierailija
50/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT lapsia. Tulevia tukiaisten käyttäjiä. Noista ei tule ikinä mitään...

Vierailija
51/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasta ei saa lyödä. Saat itse tuomion eipä saa aikuistakaan lyödä.

Noh se on pieni tuomio siihen nähden että kyseiset nulikat riekkuu vielä 10v oven takana aikuistuttuaankin. Joskus ei vaan auta muu, kun ei kukaan ota vastuuta.

Vierailija
52/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen pentuja 

Vierailija
53/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hommaisin aseen ja kylmästi alkaisin ampumaan noita raajoihin, sitä saa mitä tilaa! Viekööt vaikka linnaan mutta omaa kotia ON saatava puolustaa!

Vierailija
54/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen pentuja 

Ei vaan sinunkaltaisten tukiloisten jotka ei ole päivääkään töitä tehneet. Fattavasset on alinta kastia

Vierailija
55/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen pentuja 

Vasunasuthan ne opettavat antifa kakaransa riehumaan jo pienestä pitäen. Tukikpummi kommarit ei kunnioita ketään eikä mitään

Vierailija
56/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa asukkaat alkaisivat ampua kovilla noita pikku paskiaisia

Vierailija
57/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hommaisin aseen ja kylmästi alkaisin ampumaan noita raajoihin, sitä saa mitä tilaa! Viekööt vaikka linnaan mutta omaa kotia ON saatava puolustaa!

Päähän. Sillä lailla sitä oppii.

Vierailija
58/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eivät tuollaiset kakarat kunnioita kuin voimaa

Vierailija
59/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T u r p a a n  vaan terovajakeille jos eivät muuta osaa kuin perseillä! Karhunraudat, ilotulitusraketit ym kunnon keinot käyttöön. Jos poliisi on voimaton niin on turvauduttava oman käden oikeuteen

Vierailija
60/68 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä olisivat jo raatoja. Muuten en jenkkilää niin ihaile mutta siellä ihmisellä on oikeasti oikeus kotirauhaan ja tunnkeilija on sallittua ampua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän