Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikilla työttömillä työnhakupakkoa!?

Vierailija
19.08.2024 |

kuulin että kaverillani ei ole ja asuu etelässä työttömänä, nyt ei ole mullekaan työkkärin täti enää soitellut vaikka aina soitti kerran 3. kkdessa ja mol.fi sivulla lukee työtön työnhakija eikä ole mitään työnhakupakkoa ohjelmassa

se on hienoa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mulle ainakin sanottiin, että 4 työpaikkaa haettava ja jos vähemmän, niin pitää olla lääkärintodistus. Ikää mulla yli 50v.

Vierailija
2/4 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tähän asti vuoden vain 2hakua per kk koska työkkismummo sanoi että sun on vaikea työllistyä  ikää 53 ja työhistoriaa 3 vuotta. nyt kai ne luovutti mun suhteen ja saan levätä työkkärillä ja matkustella

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla ainakaan. Työkkäri ei ole soittanut 5 vuoteen sen jälkeen kun haastoin ne oikeuteen. Ne vihaa minua ja minä niitä joten parempi ettemme ole yhteydessä. Kaikki viha alkoi siitä kun olin työkokeilussa 2 vuoden ajan. Sitten kun se loppui niin sanoivat ett minun pitää mennä uudelleen ja tehdä 12 kk sopimus. Sanoin etten tee  ja ne antoi karenssin ja 40% alennuksen työttömyystukeen 10 kk ajaksi. Pidin sitä kiusantekona ja ne siirsi minut typin asiakkaaksi koska olin kuulemma sairas ja työkyvytön. Pidin sitä kiristyksenä. Typissä virkailija väitti että juon paljon viinaa ja olen työkyvytön eikä minulla ole elämänhalllintaa. Hermostuin siitä ja uhkasin hakata sen virkkailijan ja heitin sitä tuolilla. Jouduin sitten oikeuteen ja avustajani selvitti että työkkäri ja typ oli tehnyt monta lainvastaista juttua ja minua ei olisi pitänyt edes pakottaa typin asiakkaaksi. Karenssit oli laittomia ja menetin niissä rahaa ja oikeuden käynnin jälkeen sain korvauksia ja 2500 euroa kunnianloukkauksesta. Vaadin myös anteeksi pyyntöä ja sitä ei tullut joten uhkasin vielä hakata typin virkailijan jos sinne joskus joudun. Sieltä tuli kirje että lopettavat asiakkuuteni ja sen jälkeen en olekkaan työkkäristä kuullut mitään. Jos työkkäriin joskus kutsuvat niin otan tämän vanhan jutun esiin ja vaadin anteeksi pyyntöä vieläkin.

Vierailija
4/4 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulla ainakaan. Työkkäri ei ole soittanut 5 vuoteen sen jälkeen kun haastoin ne oikeuteen. Ne vihaa minua ja minä niitä joten parempi ettemme ole yhteydessä. Kaikki viha alkoi siitä kun olin työkokeilussa 2 vuoden ajan. Sitten kun se loppui niin sanoivat ett minun pitää mennä uudelleen ja tehdä 12 kk sopimus. Sanoin etten tee  ja ne antoi karenssin ja 40% alennuksen työttömyystukeen 10 kk ajaksi. Pidin sitä kiusantekona ja ne siirsi minut typin asiakkaaksi koska olin kuulemma sairas ja työkyvytön. Pidin sitä kiristyksenä. Typissä virkailija väitti että juon paljon viinaa ja olen työkyvytön eikä minulla ole elämänhalllintaa. Hermostuin siitä ja uhkasin hakata sen virkkailijan ja heitin sitä tuolilla. Jouduin sitten oikeuteen ja avustajani selvitti että työkkäri ja typ oli tehnyt monta lainvastaista juttua ja minua ei olisi pitänyt edes pakottaa typin asiakkaaksi. Karenssit oli laittomia ja menetin niissä rahaa ja oikeuden käynnin jälk

eli saat toimeentuloa eli Saman rahan KELALTA kuin työtön``

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi