Arto Satonen: Suomi panostaa kansainvälisen rekrytoinnin yhteistyöhön Intian, Filippiinien, Vietnamin ja Brasilian kanssa
Suomea vaivaavan työvoimapulan ratkaisemiseksi työnantajat tarvitsevat osaajia myös ulkomailta, Satonen kirjoittaa
https://tem.fi/-/kansainvalinen-rekrytointi-edellyttaa-tyonantajilta-os…
Kommentit (201)
Satonen siis haluaa samoille markkinoille ryccän kanssa?
BRICS = Brasilia, Rússia, Intia, China, South-Africa
Brasiliasta ei tulla koskaan saamaan halpatyöläisiä Suomeen. Siellä on köyhälistölläkin paremmat olot, kuin suomalaisella työttömällä nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Satonen siis haluaa samoille markkinoille ryccän kanssa?
BRICS = Brasilia, Rússia, Intia, China, South-Africa
Intia ja Brasilia ovat maailman suurimpien talouksien joukossa, ja kasvavat kohisten. Suomikin tekee niiden kanssa kauppaa.
Siis halpatyövoimapula. Ei ole mitään tekemistä työvoimapulan kanssa sillä, jos halutaan käytännössä ihmiskauppaa ja orjuutta tänne.
Vierailija kirjoitti:
Siis halpatyövoimapula. Ei ole mitään tekemistä työvoimapulan kanssa sillä, jos halutaan käytännössä ihmiskauppaa ja orjuutta tänne.
Älähän nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kun olisi sama vimma saada suomalaisille työttömille duunipaikkoja tai luoda edellytyksiä kannattavaan yritystoimintaan.
Tämä! Eikö tämä lainkaan häiritse hallituspuolueiden edustajia ja äänestäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Perskokkare setämiesten kellareihin tarvitaan uusia seksiorjia ulkomailta.
Hommaa nyt jo joku iso hieromasauva, niin jospa se auttaisi pahimpaan puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olisi sama vimma saada suomalaisille työttömille duunipaikkoja tai luoda edellytyksiä kannattavaan yritystoimintaan.
Tämä! Eikö tämä lainkaan häiritse hallituspuolueiden edustajia ja äänestäjiä?
Ei näytä häiritsevän muidenkaan puolueiden edustajia ja äänestäjiä. Jokainen vasemmistopuoluekin huutaa muuhanmaattoa ratkaisuksi työvoimapulaan, viis suomalaisista. En tajua, mitä puusilmiä nämä vasemmiston puolueiden äänestäjät ovat, kun eivät asiaa näytä ymmärtävän, vaikka siitä puolueiden suulla jatkuvasti puhutaan ja kirjoitetaan.
Olen töissä ja ostan pelkkää halpaa ruokaa ja saippuaa. Hallitus leikkasi.
En tiedä kuka yritysten tuotteita jatkossa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hiusvärin meinaan ostaa ruokakaupasta ja laittaa sen itse kotona päähän ja ystävä leikkaa kotona hiusteni latvat.
Hallitus leikkaa ja nostaa alvia eli ei osteta tuotteita ja palveluita.
Vaatteet riittävät seuraavat 30 vuotta.
Ostan vaatteita seuraavan kerran kun alv ja ansiosidonnainen palautetaan vanhalle tasolle
Hallitus lupasi varmat työpaikat rajavartiolaitokselle ja poliiseille, he saavat ottaa permanenttikiharoita, kestovärejä ja raitoja meidän naisten puolesta keneltä hallitus leikkasi ansiosidonnaiset ja sovitellut päivärahat. Saavat shoppailla myös vaatteita meidän puolesta ja käydä kahviloissa ja baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusvärin meinaan ostaa ruokakaupasta ja laittaa sen itse kotona päähän ja ystävä leikkaa kotona hiusteni latvat.
Hallitus leikkaa ja nostaa alvia eli ei osteta tuotteita ja palveluita.
Vaatteet riittävät seuraavat 30 vuotta.
Ostan vaatteita seuraavan kerran kun alv ja ansiosidonnainen palautetaan vanhalle tasolle
Hallitus lupasi varmat työpaikat rajavartiolaitokselle ja poliiseille, he saavat ottaa permanenttikiharoita, kestovärejä ja raitoja meidän naisten puolesta keneltä hallitus leikkasi ansiosidonnaiset ja sovitellut päivärahat. Saavat shoppailla myös vaatteita meidän puolesta ja käydä kahviloissa ja baareissa.
Hallitus leikkasi 800 miljoonaa eli noin paljon rajavartiolaitoksen, armeijan ja poliisien tulee shoppailla ja kuluttaa partureihin, kahviloihin ja vaatekauppoihin meidän muiden puolesta. Kaikki vapaapäivät heillä shoppaillessa menee ja parturissa.
Siis onneksi olen ostanut viimeiset 20 vuotta kirppareilta isot määrät vaatteita.
Nyt en osta mitään 30 vuoteen, kun hallitus leikkaa ja nostaa alvia.
Parturi voi nostaa hinnat pilviin. En käy parturissa, leikkaan hiukset itse.
Armeijan upseeri ottakoon puolestani 160 euron pitkien hiusten permanenttikiharat ja shoppailkoon vaatteita.
Olkaa hyvä
Jos tulee fudut, niin kolmen kuukauden sisällä takaisin kotiin? Kerrotaanko tätä vai lakaistaanko maton alle?
Vaatekauppojen kannattaa lisätä miesten vaatetarjontaa nyt kun miehet jatkossa shoppailevat naisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mihin satonen koskee muuttuu paskaksi.
Midaksen käänteinen kosketus!
Vierailija kirjoitti:
Vaatekauppojen kannattaa lisätä miesten vaatetarjontaa nyt kun miehet jatkossa shoppailevat naisten puolesta.
Miehet joutuvat shoppailemaan ja ottamaan kestovärejä 800 miljoonalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joutuvat shoppailemaan ja ottamaan kestovärejä 800 miljoonalla.
Heidän on pakko, muuten kauppakeskukset menevät konkurssiin.
Kannattaisiko tehdä yhteistyötä suomalaistenkin kanssa? Vai onko tarkoitus taas yrittää teetättää orjatyötä?