Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu aikuistamaan tyyliään

Vierailija
18.08.2024 |

Tavattiin opiskeluaikoina ja miehellä oli silloin pitkä tukka, parta ja bändipaitoja. Nyt kuitenkin kun ollaan molemmat työelämässä korkeakoulutettuina, niin mielestäni olisi ihan asiallista siistiä tuota tyyliä. Olen vihjannut miehelle, että voisi ostaa neuleita, kauluspaitoja, muita housuja kuin mustia farkkuja, mutta ei. Ostin myös itse hänen vaatekaappiinsa siistimpiä vaatteita, mutta ei käytä niitä vaan kyselee pois heittämieni bändipaitojen perään. Parturiin jos tuon ukon saa niin tulee takaisin latvat siistittyinä. Millä ihmeellä tuon saisi tajuamaan, että hän ei ole enää teini? Hävettää kun illanistujaisissa kaikilla muilla on siisti olemus ja yksi on kuin rokkikeikalta repäisty mukaan.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saavat pitää bändipaitoja. Rock'n'roll ei kysy ikää. Terveisin Mick Jagger, 81v.

Mick Jaggerilla on rock-tyyli, mutta hänellä on SIISTI rock-tyyli.

https://cdn.britannica.com/17/249917-050-A2A2D617/Mick-Jagger-King-Char…

https://scontent-lhr8-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-1/374737029_8412731940…

Vierailija
42/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota, että ottaa mallia Lenny Kravitzin tyylistä. Esim. siistin bändipaidan voi yhdistää puvun takkiin. Silloin mies saa säilyttää rock-henkisyytensä, mutta kokonaisuus on tyylikkäämpi.

Onhan näitä. Andyt ja kumppanit. Markus Selin. Rockarikin voi tosiaan olla myös tyylikkäästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap ehkä sukua Hyacinth Bucketille?

Olisi ollut loistava idea käsikirjoittajilta jos Richardille olisi tullut vanhuuden kriisi ja hän olisi rupenut pukeutumaan rock-henkisesti ja elämään villiä elämäntyyliä. SIinä olisi ollut Hyacintilla kestämistä.

Vierailija
44/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämässä ei ole rapukutsuihmisiä, eikä tule. Pitäköön hienostot kutsujaan ihan keskenään.

Ai onko rapukutsut nyt elitismiä ja hienostoa? Hassua. Ehkä kannattaa käydä avautumassa jollekin Paraisille asuvalle kalastajalle siitä, kuinka nuo 1000€/kk elävät suomenruotsalaispapparat ovat oikeita pröystäilijöitä, kun kehtaavat noin pitää parempaa piiriä siellä rapuineen ja juomalauluineen.

Sitähän ne tosiaan ovat.

Vierailija
45/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändipaitojen pois heittäminen ei ole uskottavaa, tai että mieskään ei tuntunut siitä sen enempää pahastuvan. 

Vierailija
46/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset yritämme aina muuttaa miehessä kaiken. Miksi?

Ette te naiset vaan sinä nainen. Eivät minun tuntemani naiset tee sellaista.

Vierailija
47/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet henkisesti liian epäkypsä miehellesi.

Miten niin? Minä olen kasvanut opiskeluajoista ja hän ei. Ajattelin että työelämä viimein pakottaa siistiytymään, mutta samanlaisia resupekkoja ne työkaverinsakin ovat.

Olet siis väärässä seurassa, ei hän!

Vierailija
48/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota, että ottaa mallia Lenny Kravitzin tyylistä. Esim. siistin bändipaidan voi yhdistää puvun takkiin. Silloin mies saa säilyttää rock-henkisyytensä, mutta kokonaisuus on tyylikkäämpi.

ASAP Rockylla on myös loistava tyyli

https://www.pinterest.com/pin/635640934916748485/

https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/cdd/744/4ac27f944ad5f4bef7a3d3b7139fac0…

https://images-prod.dazeddigital.com/2000/azure/dazed-prod/1090/9/10999…

Eiks toi ASAP keikukin aina noiden parhaiden pukeutuneiden miesten listojen kärjessä.

Vierailija
49/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet henkisesti liian epäkypsä miehellesi.

Miten niin? Minä olen kasvanut opiskeluajoista ja hän ei. Ajattelin että työelämä viimein pakottaa siistiytymään, mutta samanlaisia resupekkoja ne työkaverinsakin ovat.

Ei ole mm. millään lailla kypsää ja aikuisen toimintaa heittää luvatta toisen lempivaatteita menemään.

Ei niin. Lisäksi se on rikos. Myös ne vaatteet ovat omaisuutta ja myös parisuhteessa on yksityisomistus omiin tavaroihinsa.

Vierailija
50/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut loistava idea käsikirjoittajilta jos Richardille olisi tullut vanhuuden kriisi ja hän olisi rupenut pukeutumaan rock-henkisesti ja elämään villiä elämäntyyliä. SIinä olisi ollut Hyacintilla kestämistä.

Taisi Richardilla jossakin pinnan alla sellaisiakin toiveita kyteä. Vaan minkäs teet, Hyacinth kyllä pistää ruotuun.

Vierailija
51/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on korkeasti koulutettu.

Vierailija
52/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla miehelläni on rääsyläistyyli. Eivät vaatteet sentään rikkinäisiä ole, mutta nukkavieruja ja ostaa ne kirppareilta. Se on hänen juttunsa, en viitsi puuttua siihen. Huolehtii kuitenkin hygieniastaan enkä näe yhtään pahitteeksi sitä, että ei tuhlaile rahaa, vaan pistää kaiken säästöön ja sijoittaa.  Hänelle ei muuten koskaan tulla aukomaan päätä esim. junassa tai yöllä kaupungissa: ihmiset olettavat, että hänellä ollut niin rankka elämä, että voi tulla takaisin, jos joku tulee päätä aukomaan. Se on hauskaa joskus, kun hän voi mennä keskelle rähinöivien teinien joukkoa sanomaan, että häipykää nyt siitä möykkäämästä, niin tienit sanoo suurinpiirtein "ööh..joo, älä vaan ala ragee, me häivytään"

Vierailija
53/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on trolli.

Vierailija
54/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aatteet on mun vaatteet" asenne on niin teiniä, että ymmärrän kuinka harmittaa. Tuon soisi jäävän sinne teini-ikään, mutta tuollaisiahan ne useimmat "rock ihmiset" ovat - musiikin kuuntelusta tehdään koko persoona, ja se on myös jostain syystä tärkeää tehdä ulkonäöllä kaikille selväksi. Kai siinä on se sama kuin teineillä, että pitää korostaa itseään ja sitä "rock persoonaa" kun oikeasti ei ole muuta identiteettiä? Kuvitellaan että on coolia olla jotenkin räyhäkäs ja epäsiisti. Oikeasti aikuinen ei välitä tietääkö muut mitä musaa hän kuuntelee, eikä roolipelaa arjessa jotain andymackoyta... 

Todella lapsellista, mutta jos siitä ei ole kasvanut ulos viimeistään 3kymppisenä, tuskin on enää toivoa. Joko siedät tai eroat. 

Vierailija
55/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aatteet on mun vaatteet" asenne on niin teiniä, että ymmärrän kuinka harmittaa. Tuon soisi jäävän sinne teini-ikään, mutta tuollaisiahan ne useimmat "rock ihmiset" ovat - musiikin kuuntelusta tehdään koko persoona, ja se on myös jostain syystä tärkeää tehdä ulkonäöllä kaikille selväksi. Kai siinä on se sama kuin teineillä, että pitää korostaa itseään ja sitä "rock persoonaa" kun oikeasti ei ole muuta identiteettiä? Kuvitellaan että on coolia olla jotenkin räyhäkäs ja epäsiisti. Oikeasti aikuinen ei välitä tietääkö muut mitä musaa hän kuuntelee, eikä roolipelaa arjessa jotain andymackoyta... 

Todella lapsellista, mutta jos siitä ei ole kasvanut ulos viimeistään 3kymppisenä, tuskin on enää toivoa. Joko siedät tai eroat. 

Olen eri mieltä, mielestäni jokaisen pitää pukeutua siihen tyyliin mikä itseä miellyttää, mutta jos tilaisuus vaatii fiksua pukeutumista/pukukoodin sinne ei mennä likaisissa lenkkareissa ja räsyisissä bändipaidoissa. Se on epäkunnioittavaa, osoittaa käytöstapojen puutetta ja antaa vaikutelman, että henkilö ei ole kovin älykäs.

Vierailija
56/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin kireästä piposta tule pää kipeäksi?

Vierailija
57/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin äijä on aito oma itsensä. Hyvä! 

Et voi muuttaa toista ihmistä 

Vierailija
58/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin kireästä piposta tule pää kipeäksi?

Pipot on talviurheiluun ja taaperoille. 

Vierailija
59/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tennaria ja farmariasua  ja mies menee paljon nuoremmasta?

Vierailija
60/71 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me naiset yritämme aina muuttaa miehessä kaiken. Miksi?

Jonkun se tulee tehdä jos ei mies itse tajua toimia kuten ap:n ns. mies. Näyttävät epäsopuiselta yhdessä, nainen aikuinen siisti tyyli ja toinen ei niinkään. 

Mitä väliä sillä on miltä näyttävät yhdessä? Olen nainen jolla melko siisti tyyli ja kiinnostun usein tuosta miestyypistä mitä ap kuvaili (poislukien parta). Aina pelkään että miestä häiritsee meidän yhteensopimattomuus ja haluaa muuttaa tyyliään lähemmäs omaani, mitä taas en pitäisi ollenkaan viehättävänä.

Ihmetyttää miten ap on päätynyt miehen kanssa yhteen jos tyyli ei viehätä.

Maku voi muuttua iän myötä. Itse pidin glam rock- tyylisiä miehiä kuumimpina kaikista teini-ikäisestä vähän päälle parikymppiseksi. Nykyään tuo tyyli näyttää silmääni lähinnä naurettavalta. Olen pian 30v.