Jenkeissä kaikilla oli Hoka-kengät
Tekisi kyllä mieli ostaa itsellekin. Kohta trendin huipulla.
Kommentit (34)
Mun fyssari suositteli noita. Tukevat ilmeisesti jalkaa hyvin.
Pehmeäpohjaiset lenkkarit ovat kehopositiivisella mukavat kävelykengät. Hokan lesti on pikkusen normilenkkaria enempi jalan muotoinen ja siten mukavampi.
Viimeisin kenkähankinta oli tuon tyyppinen kenkä ;)
Vierailija kirjoitti:
Jalan tukeminen terveelle jalalle on pahinta mitä voi tehdä. Terve jalka ei tukea kaipaa, päin vastoin tukemattomuus on hyvästä kun jalan lihakset saavat luonnollista harjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalan tukeminen terveelle jalalle on pahinta mitä voi tehdä. Terve jalka ei tukea kaipaa, päin vastoin tukemattomuus on hyvästä kun jalan lihakset saavat luonnollista harjoitusta.
Jep. Terveelle jalalle parhaat ovat barefoot tyyppiset kengät reilulla varvastilalla ja riittävällä vaimennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niille, jotka tarvitsevat tukea tuo on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Käyn työni vuoksi Yhdysvalloissa 3-4 kertaa vuodessa eri puolilla ja todellakaan kaikilla ei ole mitään Hokia. Ihan keksitty juttu taas.
No sitähän minäkin 🤣
Kyllä Hgin kantakaupungissa näkee Hokia paljon. Rumia ovat.
Näin että heseissä oli kaikilla pokat
Höh. Mä pidän ja olen pitänyt sellaisia vaatteita joista ite tykkään ja kenkiä mitkä on hyväksi jaloille ja kevyt koska kävelen paljon. Huonot kengät eivät ole hyväksi jaloille ja vaikuttavat vuosia eteenpäin jos pilaat jalat, hyvässä lykyssä menee kävelykyky. Talvella taas nuoriso kulkee pakkasilla nilkat paljaina eikä ajatustakaan akillesjänteille, ne kun paleltuu niin pyörätuoli kutsuu, ja kaikki vain muodin vuoksi ja ettei uskalla pukeutua erilailla, tai järkevästi. Ei se paksu huivi kaulan ympärillä päätä tai nilkkoja lämmitä, naurattaa ja säälittää vaan meitä aikuisia.. Sukat jalkaan ja pipo päähän! Vaikka eiköhän se karma hoida..
Nuo Hokat näyttävät pehmeydessään juuri sellaisilta, joista ei ole mitään tukea, jos on jokin askellusvirhe, ja joiden pohjat romahtavat linttaan tästä syystä nopeasti, jos niitä siis edes pystyy käyttämään. Korjatkoon, ken tietää, että tämä ei pidä paikkaansa.
Älä maksa ylihintaa. Suomessa alesta melkein samanlaiset 70e +suihke 5e. Goretex. Pelkkä muoti ei tarkoita, että se pitää ostaa ylihinnalla itsellekin. 75e on minulle liikaa, muuta ei ollut tarjolla.
Jep, lomamatkalla kesällä katoin että kaikilla jenkki ja kanadalaisilla turisteilla on. Ovat niin rumat kengät että kiinnitin huomiota.
Mitä tekemistä jollain kaakkois-Aasian kaupungilla on tämän asian kanssa. Kukaan ei edes tiedä tarkasti missä tuo Hesoi on, mutta epäilty että jossain Hanoin lähellä.