Mies huomauttelee syömisistäni.
Esim. olimme rannalla kahden ystäväpariskunnan kanssa. Molemmat naiset olivat tosi hoikkia, ja vaikken itse ole lähelläkään ylipainoa, minulla on ihan normaali naisen kroppa, jossa myös vähän rasvaa. Olen kyllä nyt kesällä maltillisesti tiputtanut painoa ja pienentänyt sitä rasvakerrosta. Kun makaan selälläni ja jännitän vatsalihakset, tunnen ne ihan hyvin vatsaihran alta.
No, meillä oli rannalla sipsipussi mukana lapsille. Oltiin syöty päiväruoaksi vain salaattia ja mulle tuli nälkä. En tosiaankaan yleensä napostele, mutta nyt päätin ottaa sipsejä.
Mies sanoo: "miksi sä nyt otat noita, miten sä voit syödä noita, mehän just vasta pari tuntia sitten syötiin?" (Ruokailusta oli kulunut reilut 3 tuntia).
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kolme tuntia syömättä 🤔. Eihän tuota kestä edes mursunnahkainen persekkään.
Hyvin kestää. Voin olla 6 h syömättä. Yleensä olen 4-5 h syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun te ootte läskejä. Silloin voi huomauttaa. Mies 69kg
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,
Miehen mielestä sulla on liikaa painoa , aika selkeä juttu.
Aivan, mutta kun ei ole. Olen normaalipainon alapuoliskolla.
Ap
Miten voit olla normaalipainon alapuolella, ( alapuolikolla ) kun aloituksessa sanot että rasvaa on
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun te ootte läskejä. Silloin voi huomauttaa. Mies 69kg
Ole kukkakeppi hiljaa.
Ei rakkautta, kunnioitusta. Asiasta olisi voinut keskustella asiallisesti.
Juttu vetelee loppuaan.
Ei rakasta Sinua.
Suunnittele oma koti ja oma uusi elämä.
Vierailija kitjoitti:
Miten voit olla normaalipainon alapuolella, ( alapuolikolla ) kun aloituksessa sanot että rasvaa on
Naisessa on rasvaa. Sitä kuuluu olla mutta ei tietenkään liikaa. Sitten on vielä eri mallisia vartaloita. En puhu lihavista.
Ap:n mies on henkisesti väkivaltainen ja pitää ap:ta omaisuutenaan. (Se ei ole kehu, vaan merkki siitä, että mies esineellistää naisia, eikä koe heitä ihmisolentoina ja kunnioita vertaisinaan.)
Miksi söit lapsien chipsejä? Jos olisitte itsellennekin varanneett niitä, niin toinen juttu. Nainen syö lasten chipsit ja mies vanukkaat 🤔😄
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä valittaa tyhjänpäiväisistä asioista kumppanilleen. Miten naiset kestää tuota henkistä väkivaltaa en tosiaan ymmärrä.
Naisethan huomauttelevat vain asiasta.😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,
Miehen mielestä sulla on liikaa painoa , aika selkeä juttu.
Aivan, mutta kun ei ole. Olen normaalipainon alapuoliskolla.
Ap
Miten voit olla normaalipainon alapuolella, ( alapuolikolla ) kun aloituksessa sanot että rasvaa on
Laihaläski
Enemmän huolestuttavaa tai ihmetyttävää on se, että miksi lapset niitä sipsejä syö kuin että miksi sinä niitä syöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,
Miehen mielestä sulla on liikaa painoa , aika selkeä juttu.
Aivan, mutta kun ei ole. Olen normaalipainon alapuoliskolla.
Ap
Rasvaprosentti voi olla aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,
Miehen mielestä sulla on liikaa painoa , aika selkeä juttu.
Aivan, mutta kun ei ole. Olen normaalipainon alapuoliskolla.
Ap
No mikä sun ongelma sitten on? Jos et tykkää miehestäsi, heitä se veke.
Mitä väliä onko sillä oikeutta vai ei, sehän vaan tekee sitä. Sä oot sen mielestä läski. Piste.
Vain sun mielipide ratkaisee, ap.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni alkoi lihoa vanhemmiten, koska joi ihan liikaa energiajuomia. En huomautellut, mutta seksihalut katosivat, varsinkin kun iso maha haittasi erektion kestoa. Seksistä tuli kauheaa nyhjäämistä. Hänelle kuitenkin se energiajuoma oli tärkeämpää kuin säilyttää oma terveys.
Ja turha moralisoida, (nykyajan nuoret "edistykselliset" aikuiset on pahempia moralisoijia kuin lapsuuteni kirkonkylän körttiuskovaiset). Halua ei voi käskeä, sitä haluaa toista tai ei halua toista. Itse olen aina kokenut pallomahan miehellä tosi turn offina, jotkuthan taas tykkää miehen isosta mahasta nallekarhutyyliin. Ei mulle.
Point being. Olisi hienoa, jos voisi ottaa puolison huomioon tässäkin asiassa. Itse kun huomasin, että liika sokerin syönti kertyi vatsalle, vähensin sitä runsaasti, varsinkin kun se tuotti ilmavaivoja. Toimi.
Hyh. Pallomaha miehellä on aivan kamala. Voin oikein kuvitella, kuinka se pinkeä pallo pökkisi mua seksin aikana. Ei kiitos. Näyttää raskausmahalta ja on todella epämiehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun te ootte läskejä. Silloin voi huomauttaa. Mies 69kg
Mies 69 kiloa?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä valittaa tyhjänpäiväisistä asioista kumppanilleen. Miten naiset kestää tuota henkistä väkivaltaa en tosiaan ymmärrä.
kyllä! ja puhuvat taukoamatta ysräciensä ja ouolittujensakin asiat.. miten miehet juoruavat muiden elämästä niin paljon! sitten kun juoruaminenloppuu, alkaa oma valitus, miksei tehdä sitä, miksei osteta tätä, miksi ei meillä, mutta naapurilla, kummin kaimalla ja siskon puolitutulla, mutta ei vaan meillä.. Ihan ukkomaisia miehiä!
Saat syödä koska haluat. Mies tökerö. Oliko juomaa. Häiritsikö niiden rouskuva ääni muita vai pitääkö kaataa kulhoon jos ne on kaikille. Käsi likainen.? Vai oliko itselle.
69kg ei vielä ole mies.