Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huomauttelee syömisistäni.

Vierailija
17.08.2024 |

Esim. olimme rannalla kahden ystäväpariskunnan kanssa. Molemmat naiset olivat tosi hoikkia, ja vaikken itse ole lähelläkään ylipainoa, minulla on ihan normaali naisen kroppa, jossa myös vähän rasvaa. Olen kyllä nyt kesällä maltillisesti tiputtanut painoa ja pienentänyt sitä rasvakerrosta. Kun makaan selälläni ja jännitän vatsalihakset, tunnen ne ihan hyvin vatsaihran alta. 

No, meillä oli rannalla sipsipussi mukana lapsille. Oltiin syöty päiväruoaksi vain salaattia ja mulle tuli nälkä. En tosiaankaan yleensä napostele, mutta nyt päätin ottaa sipsejä. 

Mies sanoo: "miksi sä nyt otat noita, miten sä voit syödä noita, mehän just vasta pari tuntia sitten syötiin?" (Ruokailusta oli kulunut reilut 3 tuntia). 

 

Onko miehellä oikeus valittaa sipsin syönnistäni?

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun te ootte läskejä. Silloin voi huomauttaa. Mies 69kg

69kg ei vielä ole mies.

Vierailija
22/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme tuntia syömättä 🤔. Eihän tuota kestä edes mursunnahkainen persekkään.

Hyvin kestää. Voin olla 6 h syömättä. Yleensä olen 4-5 h syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun te ootte läskejä. Silloin voi huomauttaa. Mies 69kg

🖕

Vierailija
24/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,

Miehen mielestä sulla on liikaa painoa , aika selkeä juttu.

Aivan, mutta kun ei ole. Olen normaalipainon alapuoliskolla.

Ap

 

 Miten voit olla normaalipainon alapuolella, ( alapuolikolla ) kun aloituksessa  sanot että rasvaa on

Vierailija
25/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun te ootte läskejä. Silloin voi huomauttaa. Mies 69kg

Ole kukkakeppi hiljaa.

Vierailija
26/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkautta, kunnioitusta. Asiasta olisi voinut  keskustella asiallisesti.

Juttu vetelee loppuaan.

Ei rakasta Sinua.

Suunnittele oma koti ja oma uusi elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kitjoitti:

 

 Miten voit olla normaalipainon alapuolella, ( alapuolikolla ) kun aloituksessa  sanot että rasvaa on

Naisessa on rasvaa. Sitä kuuluu olla mutta ei tietenkään liikaa. Sitten on vielä eri mallisia vartaloita. En puhu lihavista.

Vierailija
28/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on henkisesti väkivaltainen ja pitää ap:ta omaisuutenaan. (Se ei ole kehu, vaan merkki siitä, että mies esineellistää naisia, eikä koe heitä ihmisolentoina ja kunnioita vertaisinaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi söit lapsien chipsejä? Jos olisitte itsellennekin varanneett niitä, niin toinen juttu. Nainen syö lasten chipsit ja mies vanukkaat 🤔😄

Vierailija
30/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä valittaa tyhjänpäiväisistä asioista kumppanilleen. Miten naiset kestää tuota henkistä väkivaltaa en tosiaan ymmärrä.



Naisethan huomauttelevat vain asiasta.😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,

Miehen mielestä sulla on liikaa painoa , aika selkeä juttu.

Aivan, mutta kun ei ole. Olen normaalipainon alapuoliskolla.

Ap

 

 Miten voit olla normaalipainon alapuolella, ( alapuolikolla ) kun aloituksessa  sanot että rasvaa on

Laihaläski

Vierailija
32/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän huolestuttavaa tai ihmetyttävää on se, että miksi lapset niitä sipsejä syö kuin että miksi sinä niitä syöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,

Miehen mielestä sulla on liikaa painoa , aika selkeä juttu.

Aivan, mutta kun ei ole. Olen normaalipainon alapuoliskolla.

Ap

Rasvaprosentti voi olla aivan muuta.

Vierailija
34/40 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,

Miehen mielestä sulla on liikaa painoa , aika selkeä juttu.

Aivan, mutta kun ei ole. Olen normaalipainon alapuoliskolla.

Ap

No mikä sun ongelma sitten on? Jos et tykkää miehestäsi, heitä se veke. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko sillä oikeutta vai ei, sehän vaan tekee sitä. Sä oot sen mielestä läski. Piste. 

Vierailija
36/40 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sun mielipide ratkaisee, ap. 

Vierailija
37/40 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni alkoi lihoa vanhemmiten, koska joi ihan liikaa energiajuomia. En huomautellut, mutta seksihalut katosivat, varsinkin kun iso maha haittasi erektion kestoa. Seksistä tuli kauheaa nyhjäämistä. Hänelle kuitenkin se energiajuoma oli tärkeämpää kuin säilyttää oma terveys.

Ja turha moralisoida, (nykyajan nuoret "edistykselliset" aikuiset on pahempia moralisoijia kuin lapsuuteni kirkonkylän körttiuskovaiset). Halua ei voi käskeä, sitä haluaa toista tai ei halua toista. Itse olen aina  kokenut pallomahan miehellä tosi turn offina, jotkuthan taas tykkää miehen isosta mahasta nallekarhutyyliin. Ei mulle.

Point being. Olisi hienoa, jos voisi ottaa puolison huomioon tässäkin asiassa. Itse kun huomasin, että liika sokerin syönti kertyi vatsalle, vähensin sitä runsaasti, varsinkin kun se tuotti ilmavaivoja. Toimi.

Hyh. Pallomaha miehellä on aivan kamala. Voin oikein kuvitella, kuinka se pinkeä pallo pökkisi mua seksin aikana. Ei kiitos. Näyttää raskausmahalta ja on todella epämiehekäs.

Vierailija
38/40 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun te ootte läskejä. Silloin voi huomauttaa. Mies 69kg

Mies 69 kiloa? 

Vierailija
39/40 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä valittaa tyhjänpäiväisistä asioista kumppanilleen. Miten naiset kestää tuota henkistä väkivaltaa en tosiaan ymmärrä.

kyllä! ja puhuvat taukoamatta ysräciensä ja ouolittujensakin asiat.. miten miehet juoruavat muiden elämästä niin paljon! sitten kun juoruaminenloppuu, alkaa oma valitus, miksei tehdä sitä, miksei osteta tätä, miksi ei meillä, mutta naapurilla, kummin kaimalla ja siskon puolitutulla, mutta ei vaan meillä.. Ihan ukkomaisia miehiä!

Vierailija
40/40 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat syödä koska haluat. Mies tökerö. Oliko juomaa. Häiritsikö niiden rouskuva ääni muita vai pitääkö kaataa kulhoon jos ne on kaikille. Käsi likainen.? Vai oliko itselle.