Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko viikonloppunne mennyt mukavasti? Vai pölrinäksi?

Vierailija
17.08.2024 |

Päällystänyt lasten kirjoja ja mies on autotallissa. Lasi viiniä ja rypäleitä. Mitäpä sitä enempää kaipaa :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeasti on mennyt. Aivan kaikki. Ei mitään valittamista. Omenasosetta olen tehnyt runsaasti ja sama jatkuu. Yksi pakastin alkaa olla täynnä, toista aloittelen. Pyykkikone pyörii taustalla ja pyykin vaihdon välillä kävin kurkkaamassa mitä tänne kuuluu. 

Vierailija
22/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa paskaa joka vkl. Illalla pari sihijuomaa, päivällä käynti jossain kaupassa, leffassa tms

Pieni siivous jos huvittaa. Makoilua, telkkua, nettiä. Keskittyminen ei enää riitä lukemiseen.

Life sucks

Sanasta sanaan oman viikonloppuna, tai siis vikonloppujeni, kuvaus paitsi, että itse kirkkaan vain yhden juoman. Ainiin ja en minä missään leffassa käy, ei tule yksin mentyä, miehestä en sano mitään ja kavereita ei ole.

Eli todellakin, life sucks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus syyspuolen viikonloppu.

Eilinen meni puutarhassa ja pihakeittiössä. Säilöin satoa talteen. Tuuletin maakellaria ja laitoin pakastimen jäätymään.

Tänään jatkuu..

Vierailija
24/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää on suosinut mökillä ja jään tänne pariksi viikoksi elokuun loppuun. Jo se ajatus piristää.

Näin unta, että olin taas koulussa ja opettajina olivat Russell Crove ja Ernest Lawson. Näytin heille keskisormea ja heistä se oli hauskaa. Syy, miksi niin tein, ei selvinnyt unessa.

Vierailija
25/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeasti on mennyt. Aivan kaikki. Ei mitään valittamista. Omenasosetta olen tehnyt runsaasti ja sama jatkuu. Yksi pakastin alkaa olla täynnä, toista aloittelen. Pyykkikone pyörii taustalla ja pyykin vaihdon välillä kävin kurkkaamassa mitä tänne kuuluu. 

Aika paljon omenasosetta. 

Vierailija
26/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kova hinku petipuuhiin, mutta puoliso ei ole mäkevinään, vaikka teepaidassa ilman rintsareita ja piukat pöksyt jalassa pyörin ympyrää kuin puolukka... No josko iltapäivällä saisin houkuteltua päiväunille ja tärppäis

Vierailija
27/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein kivaa on ollut. Olen viikonloput mökillä niin kauan kuin sää sallii eli vain kova pakkanen ja järven jäätyminen pitää mut täältä poissa.

Olen käynyt kalassa, kerännyt tatteja ja kanttarelleja, saunonut, uinut, kaikkea sitä mitä mökillä luonnon helmassa voi tehdä.

Ajan kaupunkiin vasta aamulla eli vielä tämä päivä ja yö nauttia tästä kaikesta. 

Onko sää muka este? Pelkäätkö talven ajokelejä? Me ollaan mökillämme ympäri vuoden. 

Ajan kelissä kuin kelissä, mutta kovalla pakkasella mökin lämpinä pitäminenkin on oma hommansa, samoin ulkohuussissa vierailu varsinkin jos lunta on paljon. Mökillä ei ole sähköjä, juomavesi hilataan kaivosta ja kylpyvesi saunaan järvestä ellei se ole jäässä. Kyse siis mökistä jossa ei mukavuuksia "kaikilla herkuilla" tai valmiuksia talvioleiluun. Silti ihan paras mökki ja tarpeellista vaihtelua kaupunkieloon. 

Vierailija
28/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehumaijalla marjojen mehustusta eilen ja tänään. Siinäpä tärkeimmät. 

Vierailija
29/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania :)

Vierailija
30/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ihania :)

Sinä myös 😍

Vierailija
31/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa paskaa joka vkl. Illalla pari sihijuomaa, päivällä käynti jossain kaupassa, leffassa tms

Pieni siivous jos huvittaa. Makoilua, telkkua, nettiä. Keskittyminen ei enää riitä lukemiseen.

Life sucks

Sanasta sanaan oman viikonloppuna, tai siis vikonloppujeni, kuvaus paitsi, että itse kirkkaan vain yhden juoman. Ainiin ja en minä missään leffassa käy, ei tule yksin mentyä, miehestä en sano mitään ja kavereita ei ole.

Eli todellakin, life sucks.

Kantsii kokeilla leffaa itsekseenkin, yllättävän ok 👍

Vierailija
32/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin saat tungettua pakastimellisen omenasosetta? 

Vierailija
33/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin.

Vierailija
34/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin saat tungettua pakastimellisen omenasosetta? 

Iso suku?  Kaikille purkillinen joululahjaksi?

Vierailija
35/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonloppu taas yllättäen mennyt auton alla nosturilla. Eli ihan hyvä viikonloppu. Mitä nyt löytyi hermoja ja rahaa vaativa homma joka pitäis ennen talvea tehdä.

Vierailija
36/37 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavaa oli, 

kiitos

kysymästä. SIRKKU

Vierailija
37/37 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä viikonloppu.