Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko viikonloppunne mennyt mukavasti? Vai pölrinäksi?

Vierailija
17.08.2024 |

Päällystänyt lasten kirjoja ja mies on autotallissa. Lasi viiniä ja rypäleitä. Mitäpä sitä enempää kaipaa :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juustoa.

Vierailija
2/37 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupoilla ja saunassa. Otin päikkärit. Ihan superväsy vaan edelleen. Olisi kiva olla pirteämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin missä on vika.

Vierailija
4/37 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hyytelöitä ja otin kolmen tunnin päikkärit. Piti grillata, mutta ei enää viitsi. Taidan paistaa lettuja ja käydä iltauinnilla vielä.

Vierailija
5/37 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölrinäksi...

Just🤣🤣🤣🤣🤣

Olet ilmeisesti ottanut jo useammankin lasillisen...

Vierailija
6/37 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti. Mökillä otan rennosti ja hyvä ilmapiiri täällä. Sääkin on poutainen. 

Vierailija
7/37 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tästä pölrinästä nyt tule mitään uutta AV-meemiä :D Ei ainakaan jauhenlihan tasoista.

Vierailija
8/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä meni että lapsella on kierre korvatulehduksessa.

Vierailija
9/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilju ei ole vieläkään valmis. Eli plörinäksi meni.

Vierailija
10/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutin viherkasvit uusiin ruukkuihin ja multaan. Kävin jumpassa. Tein hampurilaisia ja tänään vuorossa tonnikalapasta. Käyn vielä lenkillä. 

Vierailija
11/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pihvejä ja vihanneksia, nukuin päikkärit ja illalla terassille. Tänään tyhjennän kirpparipöytäni ja syön eiliset tähteet. Sitten netflixiä.

Vierailija
12/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivaa on ollut. Olen viikonloput mökillä niin kauan kuin sää sallii eli vain kova pakkanen ja järven jäätyminen pitää mut täältä poissa.

Olen käynyt kalassa, kerännyt tatteja ja kanttarelleja, saunonut, uinut, kaikkea sitä mitä mökillä luonnon helmassa voi tehdä.

Ajan kaupunkiin vasta aamulla eli vielä tämä päivä ja yö nauttia tästä kaikesta. 

Vierailija
13/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti. Tein eilen oman työvuoron ja ylityövuoron siihen perään. Tässä oon laskenut paljon tulee extraa seuraavaan tiliin. Ihan hyvin.

Vierailija
14/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmi meni poikki...yritän saada ajatusta kulkemaan oksentelun lomassa

Vierailija
15/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sikäli pölrinäksi että katosta alkoi tippua lauantai-iltana vettä kun yläkerran naapurin tiskikoneen poistoletkuun oli tullut reikä. Nyt tuossa huutaa kuivauslaite niin ettei kuule omia ajatuksia.

Vierailija
16/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa joka vkl. Illalla pari sihijuomaa, päivällä käynti jossain kaupassa, leffassa tms

Pieni siivous jos huvittaa. Makoilua, telkkua, nettiä. Keskittyminen ei enää riitä lukemiseen.

Life sucks

Vierailija
17/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päiväreissun Tampereelle ja kivaa oli. Sieltä saa aina energiaa. 

Vierailija
18/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein kivaa on ollut. Olen viikonloput mökillä niin kauan kuin sää sallii eli vain kova pakkanen ja järven jäätyminen pitää mut täältä poissa.

Olen käynyt kalassa, kerännyt tatteja ja kanttarelleja, saunonut, uinut, kaikkea sitä mitä mökillä luonnon helmassa voi tehdä.

Ajan kaupunkiin vasta aamulla eli vielä tämä päivä ja yö nauttia tästä kaikesta. 

Onko sää muka este? Pelkäätkö talven ajokelejä? Me ollaan mökillämme ympäri vuoden. 

Vierailija
19/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mennyt pölrinäksi. Pe illan olin töissä, mukavaa oli. La istuin ystävien kanssa selvistä päin terassilla kolme tuntia, naurettiinn niin paljon. Hain pitsan. Kohta teen pullataikinan nousemaan, haen viimeiset mustikat piirakkaan, ehkä vähän puolukoitakin.

Ihana viikonloppu🌹 viikko ilman alkoa, yritän mahd. pitkään😉

Vierailija
20/37 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla sitä pölrinaksi mennyttä