Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas että ihminen voikin inhota omaa ulkonäköään

Vierailija
17.08.2024 |

Harvoin tulee edes poistuttua kotoa muualle kuin töihin, kun ei vaan pysty

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on sellanen kauneusvirhe joka tekee musta aika ällön.

Ei se ole kivaa... ihmisetkin ovat mukavampia kauniille. Huomaan heidän käytöksessään eron siihen kohteluun mitä sain kun olin kaunis.

Vierailija
2/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Mulla sama kokemus. Olen ns. ruma nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. 

Vierailija
4/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuosta välittää? Suomessa on niin monenlaista kulkijaa eikä ole edes kohteliasta tuijottaa ihmisiä. Siten voi kyllä elää ja antaa moukkien ihmetellä. Kyse on kuitenkin ainutkertaisesta elämästä!

Vierailija
5/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään itsestäni koskaan välittänyt. (m)

Sitten 40-kymppisenä treenasin itseni ensimmäistä kertaa kuntoon, timmi vatsa ja lihakset koko kroppaan.

Yhtäkkiä vastakkainen sukupuoli vilkuilee kaupungilla. Elämä olisi ollut nuorempana helpompaa jos olisi sinne salille vääntäytynyt. Naamallehan ei sitten voi mitään.

Vierailija
6/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten 40-kymppisenä treenasin itseni ensimmäistä kertaa kuntoon, timmi vatsa ja lihakset koko kroppaan.

Yhtäkkiä vastakkainen sukupuoli vilkuilee kaupungilla. Elämä olisi ollut nuorempana helpompaa jos olisi sinne salille vääntäytynyt. Naamallehan ei sitten voi mitään.

Toisaalta ymmärrän, toisaalta sitten taas tulee mieleen se, että miten varteenotettavaa seuraa sellaiset ihmiset ovat, jotka katsovat vain ulkonäköä? Sen huomasin itsekin, kun elämäntapamuutoksen myötä paino alkoi pudota. Kymmenen kilon kohdalla alkoi kehuminen ja ihmettely, ja kysely viikottain, paljonko nyt on pudonnut, entä nyt, älä nyt vain enempää pudota ja muuta yhtä vastenmielistä. Mitä kettua se kenellekään kuuluu? 

Vierailija
7/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tuosta välittää? Suomessa on niin monenlaista kulkijaa eikä ole edes kohteliasta tuijottaa ihmisiä. Siten voi kyllä elää ja antaa moukkien ihmetellä. Kyse on kuitenkin ainutkertaisesta elämästä!

No sen ainutkertaisen elämän saattaa joutua viettämään ikisinkkuna ilman perhettä, jos on oikein huonot ulkonäkögeenit, kuten minulla, eikä mitään poikkeuksellisen älykästä tai mielenkiintoista persoonallisuuttakaan, vaan ihan tavallinen. 

Vierailija
8/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän, toisaalta sitten taas tulee mieleen se, että miten varteenotettavaa seuraa sellaiset ihmiset ovat, jotka katsovat vain ulkonäköä? Sen huomasin itsekin, kun elämäntapamuutoksen myötä paino alkoi pudota. Kymmenen kilon kohdalla alkoi kehuminen ja ihmettely, ja kysely viikottain, paljonko nyt on pudonnut, entä nyt, älä nyt vain enempää pudota ja muuta yhtä vastenmielistä. Mitä kettua se kenellekään kuuluu? 

Kaikki ihmiset valitsevat kumppaninsa n 80 prosenttisesti ulkonäön perusteella. Tietty kaikilla nyt ei ole hirveästi valinnanvaraa sen suhteen jolloin vähempikin saattaa riittää. 

Vierailija
9/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen ainutkertaisen elämän saattaa joutua viettämään ikisinkkuna ilman perhettä, jos on oikein huonot ulkonäkögeenit, kuten minulla, eikä mitään poikkeuksellisen älykästä tai mielenkiintoista persoonallisuuttakaan, vaan ihan tavallinen. 

Ei kannata surra. Puolet avo- ja aviopareista eroaa. Osa jää elämään parisuhde- tai perhehelvettiin vuosikausiksi lasten vuoksi. Puolisoksi voi valikoitua luonnevikainen yksilö. Ei elämä ole kuin naisille suunnatuissa romanttisissa kirjoissa ja filmeissä.

Vierailija
10/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kivaa... ihmisetkin ovat mukavampia kauniille. Huomaan heidän käytöksessään eron siihen kohteluun mitä sain kun olin kaunis.

Olen söpö/nätti ja Mulle ollaan aina ystävällisiä melkeinpä, mutta koska olen estynyt ja ujo mitään laumaa ympärilläni ei ole koskaan ollut. Kukaan ei pyytänyt minnekään tai halunnut ystävystyä ulkomaailmassa

Vierailija
11/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla suoraan mun näppäimistöltä tuo kommentti. Eli ihan samojen ongelmien kanssa täälläkin painiskellaan. 

Vierailija
12/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti vaan sitä mahtavaa luonnettaankaan ei pahemmin pääse esittelemään muille, jos ulkonäkö on suurimman osan mielestä joko vastenmielinen tai ei ainakaan kiinnostusta herättävä.

Vierailija
13/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Lisäksi ulkonäkö muuttuu vaan hirveämmäksi mitä enemmän jumittaa sisällä liikkumatta. Sitten ei huvita enää sitäkään vähää kuin ennen lähteä mihinkään, koska se normaali kävelylenkkikin tuntuu jo hirveän raskaalta ja olo on kömpelö.

Vierailija
14/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää plastiikkakirurgin pakeille

Vierailija
15/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teissä on niiku vikana ?

Vierailija
16/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata surra. Puolet avo- ja aviopareista eroaa. Osa jää elämään parisuhde- tai perhehelvettiin vuosikausiksi lasten vuoksi. Puolisoksi voi valikoitua luonnevikainen yksilö. Ei elämä ole kuin naisille suunnatuissa romanttisissa kirjoissa ja filmeissä.

No, vaikka eroaisikin yhdestä niin useimmilla on uusia kumppaneita, luonnevikaisiakin on kuitenkin vain jokunen prosentti väestöstä. Suurimman osan ihmisistä elämä on pääosin kivaa ja mukavaa. 

Vierailija
17/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää plastiikkakirurgin pakeille

Ei oo varaa. 

Vierailija
18/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B u r k a on keksitty. Semmonen päälle niin kukaan ei enää näe kuinka "rumia" ootte. Tosin täällä sen käyttäjää katsotaan vielä enemmän kuin pelkästään "rumaa" naista. Käytöskin varmaan olis ns kylmää kyytiä kaikilta muilta paitsi eräältä kansanosalta.

Vierailija
19/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teissä on niiku vikana ?

Naamassa olematon leukalinja, olemattomat litteät poskipäät, muutenkin litteä ja leveä naama, pottunokka, atooppinen iho, lyhyet jalat, pitkä selkä, leveä rintakehä, tasapaksu vyötärö. Ikääntymisen tuomat muutokset kuten naaman ihon roikkuminen, luomien laskeutuminen ja maan vetovoiman puoleensa vetämät rinnat ei varsinaisesti auta asiaa. 

Vierailija
20/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsymmetrinen naama, raskaat silmäluomet ja iso töpselinenä... Ei ole urheilu auttanut seuran löytymisessä. 

Peilissä näytän useimmiten "OK":lta, mutta jos otan selfien.. Juu, 98% selfieistä menee suoraan roskakoriin. Joskus luin, ettei kuva edusta sitä, miltä ihminen luonnossa näyttää ja että liikkeessä on aivan eri asia... Eipä se nenä mihinkään häviä, vaikka videota ottaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi