Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies.. Annatko yhden yön suhteissa paljaalla ?

Vierailija
17.08.2024 |

Miten on köriläät, kun naisethan ei kumia vaadi

Mies., Annatko yhden yön suhteissa paljaalla

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahgaaaa. Naisena vaadin kumin ha kyllä miehillä on mitä mielenkiintoisempia selityksiä ja yrityksiä kun yrittävät saada paljaalla. Siinä vaiheessa näytän ovea.

Vierailija
2/18 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pikasuhteet olleet ajankohtaisia aikoihin, mutta en nuoruudessakaan antanut ilman kortonkia. Kaksi syytä. Ensinnäkin olen melkoinen tautifoobikko.

Suurempi syy on se, että olen myös abortinvastainen. (Huom. En ole aborttioikeudenvastainen) Ei huvittaisi lasta saattaa alulle ihan kenen tahansa kanssa, vaikka ihan siistejä järkeviä naisia ne silloiset seksikumppanit olivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paljaalla.

t.pervo-kake

Vierailija
4/18 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhahgaaaa. Naisena vaadin kumin ha kyllä miehillä on mitä mielenkiintoisempia selityksiä ja yrityksiä kun yrittävät saada paljaalla. Siinä vaiheessa näytän ovea.

Teillä maksullisilla se on aina ollut noin.

Vierailija
5/18 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä maksullisilla se on aina ollut noin.

Ilmasille kumin vaatijoille olen ilmoittanut olevani terve suomalainen mies, enkä temppuille kumien kanssa. Nainen voi olla ilman munaani, jos on tautinen tai raskauskammoinen. Lastin lasken sisään ja nainen hoitakoot ehkäisyn.   

Vierailija
6/18 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku +200 yhden yön juttua. En tule kortsun kanssa. Ehkä 5-8* jäänyt saamatta.

Vierailija
7/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereitä syövät naiset ovat just parhaita. Mukavaa naida limakalvokontaktissa niiden pilluja ilman että raskautuvat. Luojan lahja maailmalle

Vierailija
8/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut yhden yön suhteessa. Itse asiassa olen "antanut" 50-vuotisen elämäni aikana kahdelle naiselle, toinen oli 19-vuotiaana risteilyllä ja toinen oli vaimoni, jonka kanssa olin naimisissa yli 25 vuotta.

Nyt olen tapaillut uutta naista, mutta seksistä ei vielä ole ollut puhetta. Hänkin on ollut pitempään sinkkuna, ilman miesseuraa, joten kyllä suostuisin seksiin ilman kondomia. Ollaan myös sen ikäisiä, että raskaudesta ei juuri tarvitse olla huolissaan.

Vierailija
9/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillereitä syövät naiset ovat just parhaita. Mukavaa naida limakalvokontaktissa niiden pilluja ilman että raskautuvat. Luojan lahja maailmalle

Hm... itseä päinvastoin kiinnostaa ajatus että molemmat on touhussa omasta halustaan, tarkoitan siis sitä että ne halut tulee oman, luonnollisen hormonitoiminnan sivutuotteena. Onhan siitä ollut somessa puhetta kuinka naisilla hormonit saattaa viedä haluja pois tai toisaalta "vääristää" sitä millaisesta ihmisestä viehättyisivät ilman pillereitä. Mut eikös se miesten epilleri oo kohta tulossa, joten jos se kumi on niin paha juttu, niin olisivatko miehet valmiita lisähormonien popsintaan? Epäilen.

N

Vierailija
10/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, jos nainen on paljon ollut seksi suhteita ja ei ole käynyt testeissä niin. Kumella.

Vierailija
11/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko haluan jännitystä kotiin. Se kun ilman kumia käy vieraissa, niin on ihan jänskä odottaa kotona että alkaako vaimon alapää kutista Oikeasti on sovitti että aina käytetään kumia tai muuten ei ole lupaa kokeilla muita!

Vierailija
12/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta, jos nainen on paljon ollut seksi suhteita ja ei ole käynyt testeissä niin. Kumella.

Yh-äiskät on kokemuksella turvallisia ja niille ei tarvitse paskaa jauhaa kauaa, koska on munan kipeitä

Vierailija
13/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun on molemmilla kiihkeä tilanne päällä, niin ei siinä aleta kumien kanssa räpläämään. En edes kanna mukana, ja jos illan päätteeksi nainen haluaa seksiä, niin eipä koskaan ole nainen ottanut asiaa puheeksi. 

Vierailija
14/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pikasuhteet olleet ajankohtaisia aikoihin, mutta en nuoruudessakaan antanut ilman kortonkia. Kaksi syytä. Ensinnäkin olen melkoinen tautifoobikko.

Suurempi syy on se, että olen myös abortinvastainen. (Huom. En ole aborttioikeudenvastainen) Ei huvittaisi lasta saattaa alulle ihan kenen tahansa kanssa, vaikka ihan siistejä järkeviä naisia ne silloiset seksikumppanit olivatkin.

Eiköhän tämä kysely ole kuitenkin homomiehille, eli en ainakaan usko että abortille olisi mitään tarvetta :D

Vierailija
15/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna ensinnäkään mitään. Nuorena kun harrastin yhden yön suhteita, en montaa kertaa tainnut käyttää kortsua. Nyt vanhempana, 19 vuoden avioliiton jälkeen, en ole eron jälkeen harrastanut yhtään yhden yön seksiä. Ei enää kiinnosta olla vieraiden kanssa sängyssä(tai naida vaikka ulkona). Mutta jos näin kävisi, käyttäisin kyllä kortsua. Tapailunaisten kanssa olen aluksi käyttänyt nykyäänkin.

Vierailija
16/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tunnu niin hyvältä kuin saada nainen raskaaksi 

Vierailija
17/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutuissa aina kumin kanssa, paitsi suihinottaessa ilman kumia. Se on varmasti tyhmää, mutta en pysty vastustamaan jos nainen ottaa kondomin pois, ja laittaa suunsa kumin tilalle.

Vierailija
18/18 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos nainen vaikeroi ja anelee sua sisäänsä, etkö sittenkään anna ilman kumia? Jos se on ihan valmiina tai enemmänkin, ja voisit sen halutessasi tarkistaa hyvinkin helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä