Nuolin eilen mieheni pyllyn
Ah, kuinka ihana ja seksikäs kokemus. Olin jo alkuillasta ilmoittanut hänelle, että aion nuolla häntä takaapäin.
Oi mikä näky: raavas mies nelinkontin sängylläni, pylly pystyssä, ensin huohottaen ja voihkien ja sitten melkein ulisten pyytää että laittaisin jotain, edes jotain sinne sisään ja aah, ihanaa, tuntuu niin hyvältä kun työnsin kieleni sinne.
Kommentit (13)
Eikö aikuinen mies osaa itse pyyhkiä persettään??
Onko miehelläsi karvainen? Joutuuko raivaamaan sormilla pöheikköä päästäkseen reikään käsiksi?
Meillä sama eilen, että mieheni nuoli anustani.
-Pekka
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama eilen, että mieheni nuoli anustani.
-Pekka
No tossa on kyllä kaikki väärin!!
Taas on persvako homppeli herännyt. En ole vielä yhtään naista tavannut, joka tekisi/ nauttisi tuollaisesta (melko monta olen tavannut), joten yhtä totta kuin joulupukki, maahiset ja enkelit.
Vakavasti ajatellen...
Eipä ihme, että maailmalla leviää parhaillaankin jos jonkinlaista rokkoa ja ruttoa. Ihmiset, jotka eivät osaa käyttäytyä ihmismäisesti, niitä sitten mukanaan kantavat ja levittävät...
Me nuoleskellaan kakkosia aina mieheni kanssa...kieli peppureiällä saa mun pillun ihanaan kiimaan
Meillä kans rouva nuolee ja minä välillä päästän pierut samalla. Kerran vaan tuli varren kanssa, niin sitten vähän aikaan ei nuoltu, mutta nyt taas tehdään!
Vierailija kirjoitti:
Meillä kans rouva nuolee ja minä välillä päästän pierut samalla. Kerran vaan tuli varren kanssa, niin sitten vähän aikaan ei nuoltu, mutta nyt taas tehdään!
Onneksi on vielä teitäkin! Nimittäin sivistyneitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä yhtään naista tavannut, joka tekisi/ nauttisi tuollaisesta (melko monta olen tavannut), joten yhtä totta kuin joulupukki, maahiset ja enkelit.
No minulla oli 90-luvulla tyttöystävä, joka tykkäsi tehdä sitä. Hän ei ollut koskaan tehnyt sitä aikaisemmin. Kerran sitten nuolin häntä ja hän piti siitä kovasti. Halusi sitten kokeilla, miltä nuoleminen tuntuu ja nuoli minua. Huomasi tykkäävänsä ja kiihottuvansa siitä, joten sen jälkeen teki sitä usein minulle. Makasin selälläni tyyny pepun alla ja vedin jalkani koukkuun. Oli järjettömän kiihottavaa nähdä hänen kielensä työskentelevän anuksessani.
Toi on ihan parasta, ex-naiseni nuoli välillä anaaliani, kun olin kontillaan ja samalla runkkasi niin, että laukesin siihen.