Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuolin eilen mieheni pyllyn

Vierailija
17.08.2024 |

Ah, kuinka ihana ja seksikäs kokemus. Olin jo alkuillasta ilmoittanut hänelle, että aion nuolla häntä takaapäin. 

Oi mikä näky: raavas mies nelinkontin sängylläni, pylly pystyssä, ensin huohottaen ja voihkien ja sitten melkein ulisten pyytää että laittaisin jotain, edes jotain sinne sisään ja aah, ihanaa, tuntuu niin hyvältä kun työnsin kieleni sinne. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan parasta, ex-naiseni nuoli välillä anaaliani, kun olin kontillaan ja samalla runkkasi niin, että laukesin siihen.

Vierailija
2/13 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuinen mies osaa itse pyyhkiä persettään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielenkiintoista.

Vierailija
4/13 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi karvainen? Joutuuko raivaamaan sormilla pöheikköä päästäkseen reikään käsiksi? 

Vierailija
5/13 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama eilen, että mieheni nuoli anustani.

-Pekka

Vierailija
6/13 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama eilen, että mieheni nuoli anustani.

-Pekka

No tossa on kyllä kaikki väärin!!

Vierailija
7/13 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on persvako homppeli herännyt. En ole vielä yhtään naista tavannut, joka tekisi/ nauttisi tuollaisesta (melko monta olen tavannut), joten yhtä totta kuin joulupukki, maahiset ja enkelit.

Vierailija
8/13 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti ajatellen...

Eipä ihme, että maailmalla leviää parhaillaankin jos jonkinlaista rokkoa ja ruttoa. Ihmiset, jotka eivät osaa käyttäytyä ihmismäisesti, niitä sitten mukanaan kantavat ja levittävät...

Vierailija
9/13 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nuoleskellaan kakkosia aina mieheni kanssa...kieli peppureiällä saa mun pillun ihanaan kiimaan

Vierailija
10/13 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin

Vierailija
11/13 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans rouva nuolee ja minä välillä päästän pierut samalla. Kerran vaan tuli varren kanssa, niin sitten vähän aikaan ei nuoltu, mutta nyt taas tehdään!

Vierailija
12/13 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kans rouva nuolee ja minä välillä päästän pierut samalla. Kerran vaan tuli varren kanssa, niin sitten vähän aikaan ei nuoltu, mutta nyt taas tehdään!

Onneksi on vielä teitäkin! Nimittäin sivistyneitä ihmisiä.

Vierailija
13/13 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä yhtään naista tavannut, joka tekisi/ nauttisi tuollaisesta (melko monta olen tavannut), joten yhtä totta kuin joulupukki, maahiset ja enkelit.

No minulla oli 90-luvulla tyttöystävä, joka tykkäsi tehdä sitä. Hän ei ollut koskaan tehnyt sitä aikaisemmin. Kerran sitten nuolin häntä ja hän piti siitä kovasti. Halusi sitten kokeilla, miltä nuoleminen tuntuu ja nuoli minua. Huomasi tykkäävänsä ja kiihottuvansa siitä, joten sen jälkeen teki sitä usein minulle. Makasin selälläni tyyny pepun alla ja vedin jalkani koukkuun. Oli järjettömän kiihottavaa nähdä hänen kielensä työskentelevän anuksessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi