Lohdun tyhjennys rv 12
Onko teillä kokemuksia rv 12 kohdun tyhjennyksestä/keskeytyksestä?
Nt ultassa vauvan havaittiin kuolleen ja jääneen viikolle 12. Kaikki tarinat, joissa keskenmeno on havaittu nt ultrassa, on vauva kuollut jo viikolla 6-8.
Minulla on tuttuja, joilla keskeytynyt keskenmeno viikoilla 8-10 ja ihmettelevät, miksi joudun sairaalaan enkä toteuta kotona itse niin kuin he ovat tehneet.
Pelottaa tuleva lääkkeellinen tyhjennys isossa vieraassa sairaalassa. Pelkään kipuja, mahdollisesti tylyä henkilökuntaa ja kuinka kauan kestää (ilmeisesti näin "pitkällä" tyhjennys voi viedä kauan).
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mifegyne ensin, seuraavana/ylihuomenna päivänä osastolle ja cytotecit alakertaan. Mulla joka kerta mennyt 1-3h sikiö tullut portatiiviin. Ei kovia kipuja. Synnytyksiä 4 aiemmin. Sikiöt koot ovat ollut rv 12-16 väliltä.
Oletko vielä paikalla, kuinka nopeasti on sairaalasta päässyt pois kun kaikki on tullut ulos?
Koeta nyt päättää onko kysymys lohdusta vai kohdusta.
Vierailija kirjoitti:
Koeta nyt päättää onko kysymys lohdusta vai kohdusta.
Otaksuttavasti sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mifegyne ensin, seuraavana/ylihuomenna päivänä osastolle ja cytotecit alakertaan. Mulla joka kerta mennyt 1-3h sikiö tullut portatiiviin. Ei kovia kipuja. Synnytyksiä 4 aiemmin. Sikiöt koot ovat ollut rv 12-16 väliltä.
Oletko vielä paikalla, kuinka nopeasti on sairaalasta päässyt pois kun kaikki on tullut ulos?
Pari tuntia on ollut seurantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia on ollut seurantaa.
Ok kiitos paljon