Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas te jotka ymmärrätte paremmin whatsappia, että miten tämä juttu voi mennä näin?

Vierailija
17.08.2024 |

Whatsappissa voi poistaa viestejä ja kun menee poistamaan oman viestinsä, niin siinä lukee poistetaanko kaikilta vai itseltä tai sitten siinä voi lukea poistetaanko itseltä. Ensimmäisessä vaihtoehdossa vastaanottaja ei ole poistanut saamaansa viestiä itseltään ja tokassa vaihtoehdossa vastaanottaja on jo poistanut saamansa viestin itseltään.

No mä laitoin keskiviikkona viestin jonka vastaanottaja kyllä luki, mutta ei vielä poistanut. Eilen aamupäivällä laitoin toisen viestin jota vastaanottaja ei lukenut. Illalla myöhään huomasin, että vastaanottaja on poistanut sen keskiviikkona saamansa viestin, mutta eilen saamansa viesti näkyy edelleen mulle lukemattomana eikä ole sitä poistanut. Siis miten ihmeessä on voinut poistaa aiemman viestin avaamatta ketjua niin, että eilinen viesti kuittaantuisi luetuksi?!?

Onko mut estetty vai? Eilinen viesti näkyy mulla toimitettuna joten tuskin on niin, että viesti ei olisikaan mennyt oikeasti perille.

Ei, en ole mikään häirikkö joten ihan turha tulla sellaista länkyttämään. Kaksi lyhyttä viestiä olen laittanut ja kysynyt tapaamista. Nyt olen sydän särkyneenä. Ei, en laita enää viestiä. Asia tuli selväksi, mua ei haluta enää nähdä.

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on kuollut ja se, joka on katsellut hänen Whatsappiaan, on joku omainen.

Vierailija
162/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jotenkin tosi agressiivinen. Miksi sä vastaat niin vihaisesti miltei kaikille täällä? Tosi alentava puhetyyli sulla oikeesti. Menisit vähän itsees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on kuollut ja se, joka on katsellut hänen Whatsappiaan, on joku omainen.

No ei ole kuollut. On vain kusipää.

ap

Vierailija
164/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi sitten häiriköit häntä viesteilläsi. Anna olla rauhassa.

Vierailija
165/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostasin yhden naisen siksi, että olin liian ihastunut ja pelästyin omia tunteitani.

Sama. Myöhemmin nainen otti uudestaan yhteyttä, mutta olin jo naimisissa...

Vierailija
166/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi sitten häiriköit häntä viesteilläsi. Anna olla rauhassa.

Oletko ihan idiootti???? Meillä oli hyvät välit kun viimeksi nähtiin ja keskiviikkona laitoin viestin koska tavataan. Perjantaina uusi viesti. Joo onpa kamalaa häiriköintiä!!!!

ap

Vierailija
167/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin huvikseni katsomassa niin edelleen lukee, että poista kaikilta. Viesti laitettu perjantaina klo:10.34. Joo joo tiedän jo mitä tuo tarkoittaa, mutta kunhan nyt uteliaisuuttani seuraan kauanko sen viestin pystyy poistamaan kaikilta. Yli 2 vrk taisi olla se aika, mutta oliko kenelläkään tarkkaa tietoa. Ei tuolla nyt ole mitään merkitystä tämän miehen suhteen, kunhan aloin uteliaaksi tuon ajan suhteen.

ap

Vierailija
168/182 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luki viestin noin tunti sitten. Ei vastannut. Enkä kyllä laita hänelle viestiä, että mikä on.

ap

Vierailija
169/182 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä vastaa.

Vierailija
170/182 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan pysty näkemään wa:ssa, onko joku poistanut minulta saamansa viestin itseltään vai ei.

No kyllähän sen näkee kun menee poistamaan sen oman viestinsä. Antaa vaihtoehdoksi joko poista kaikilta tai itseltä tai sitten vaihtoehtona on poista itseltä.

ap

Poista kaikilta tarkoittaa että vastaanottaja ei ole vielä lukenut sitä viestiä. Poista itseltä sitä, että vastaanottaja on lukenut viestin.

Vierailija
171/182 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vielä vastaa.

Ihan sama. Juna meni jo.

ap

Vierailija
172/182 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan pysty näkemään wa:ssa, onko joku poistanut minulta saamansa viestin itseltään vai ei.

No kyllähän sen näkee kun menee poistamaan sen oman viestinsä. Antaa vaihtoehdoksi joko poista kaikilta tai itseltä tai sitten vaihtoehtona on poista itseltä.

ap

Poista kaikilta tarkoittaa että vastaanottaja ei ole vielä lukenut sitä viestiä. Poista itseltä sitä, että vastaanottaja on lukenut viestin.

Kyllä tulee poista kaikilta vaikka viesti olisikin luettu. Tästä ollut jo moneen kertaan tässä ketjussa.

ap

Vierailija
173/182 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin oikein kokeilemassa, niin tänään ja eilen lähetetyt viestit pystyi poistaa myös vastaanottajalta, mutta sitä vanhempia ei. Ja todellakaan ei vastaanottaja ole poistanut saamiaan viestejä, vaikka ne pystyisi poistaa vaan itseltä. Tämä mahdollisuus ei riipu mitenkään vastaanottajan toimista vaan kyseessä on pelkästään ajan kuluminen.

Eli et näe onko vastaanottaja poistanut viestisi, vaikka niin tahtoisit vakaasti uskoa. Näet ainoastaan onko viesti mennyt perille ja onko se luettu, sitäkään ei tosin aina näe riippuen vastaanottajan asetuksista. 

Vierailija
174/182 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se ukko on vastannut?

Vierailija
175/182 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se ukko on vastannut?

Ei ole enkä enää odotakaan, että vastaisi.

ap

Vierailija
176/182 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita sille, niin ei tartte miettiä noita viestejä. 

En todellakaan enää ota yhteyttä siihen paskapäähän. Tuli selväksi, että ei halua enää tavata mua.

ap

Luulen että hän tapaisi sinua oikein mielellään. 🙃

Vierailija
177/182 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää käytöstä aikuisilta ihmisiltä nykyisin. Mun mielestä asiallisiin viesteihin tulisi vastata, eikä pelleillä toisten kustannuksella.

Jos ahdistaa vastata niin kirjoittaa sitten sen vastaukseen.

Vierailija
178/182 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita sille, niin ei tartte miettiä noita viestejä. 

En todellakaan enää ota yhteyttä siihen paskapäähän. Tuli selväksi, että ei halua enää tavata mua.

ap

Luulen että hän tapaisi sinua oikein mielellään. 🙃

En todellakaan aio enää tavata sitä paskpäätä.

ap

Vierailija
179/182 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Seuraavaa matoa koukkuun sit vaan

Vierailija
180/182 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol

Seuraavaa matoa koukkuun sit vaan

Ei kiitos. Olen niin täynnä miehiä ja tämä tapaus sai mut nyt kyllä palaamaan siihen tilaan missä olin aiemmin eli ei miehiä koska siitä seuraa vain paskaa. Olin avioeron jälkeen tuossa tilassa ja todella kyllästynyt miehiin. En etsinyt mitään enkä halunnut mitään. Sitten tulikin yllättäen vastaan tämä yksi mies ja luulin onneni kääntyneen. Paskanvitut. Parempi olla yksin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän