Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas te jotka ymmärrätte paremmin whatsappia, että miten tämä juttu voi mennä näin?

Vierailija
17.08.2024 |

Whatsappissa voi poistaa viestejä ja kun menee poistamaan oman viestinsä, niin siinä lukee poistetaanko kaikilta vai itseltä tai sitten siinä voi lukea poistetaanko itseltä. Ensimmäisessä vaihtoehdossa vastaanottaja ei ole poistanut saamaansa viestiä itseltään ja tokassa vaihtoehdossa vastaanottaja on jo poistanut saamansa viestin itseltään.

No mä laitoin keskiviikkona viestin jonka vastaanottaja kyllä luki, mutta ei vielä poistanut. Eilen aamupäivällä laitoin toisen viestin jota vastaanottaja ei lukenut. Illalla myöhään huomasin, että vastaanottaja on poistanut sen keskiviikkona saamansa viestin, mutta eilen saamansa viesti näkyy edelleen mulle lukemattomana eikä ole sitä poistanut. Siis miten ihmeessä on voinut poistaa aiemman viestin avaamatta ketjua niin, että eilinen viesti kuittaantuisi luetuksi?!?

Onko mut estetty vai? Eilinen viesti näkyy mulla toimitettuna joten tuskin on niin, että viesti ei olisikaan mennyt oikeasti perille.

Ei, en ole mikään häirikkö joten ihan turha tulla sellaista länkyttämään. Kaksi lyhyttä viestiä olen laittanut ja kysynyt tapaamista. Nyt olen sydän särkyneenä. Ei, en laita enää viestiä. Asia tuli selväksi, mua ei haluta enää nähdä.

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se halua nähdä sua. Kiitos myös päivän nauruista tän ketjun myötä. :D

Jos asia olisi noin yksinkertainen, mies sanoisi ettei halua nähdä. Se on helppo sanoa viestissä. Ellei sitten ole jotain syytä, miksi mies ei uskalla sanoa sitä suoraan.

Sillä miehellä on nyt sutinaa jonkun toisen kanssa ja ap on varalla. Jos menee sen toisen naisen kanssa mönkään voi palata lirkuttemaan ap:lle. Ihan klassinen ghostaaminen.

Miehen on ihan turha enää ottaa muhun yhteyttä. 

ap

Vierailija
142/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä kuulunut mitään`?

Onko mies vieläkään avannut viestiketjuanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia olisi noin yksinkertainen, mies sanoisi ettei halua nähdä. Se on helppo sanoa viestissä. Ellei sitten ole jotain syytä, miksi mies ei uskalla sanoa sitä suoraan.

Sillä miehellä on nyt sutinaa jonkun toisen kanssa ja ap on varalla. Jos menee sen toisen naisen kanssa mönkään voi palata lirkuttemaan ap:lle. Ihan klassinen ghostaaminen.

Eikö siinä tapauksessa olisi tarkoituksenmukaista vastata ap:lle. Muuten voi käydä vaikka niin, että ap unohtaa koko jutun ja löytää jonkun uuden eikä mies voikaan palata lirkuttelemaan.

Vierailija
144/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehestä kuulunut mitään`?

Onko mies vieläkään avannut viestiketjuanne?

Ei ole avannut.

ap

Vierailija
145/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että olit liian innokas? Vaikka mies ekana onkin leikissä pari kuukautta mukana, tosi monet miehet vetäytyy sen parin kuukauden jälkeen, jos nainen on liian innokas, liian ystävällinen, liian takertuvainen jne.

Vierailija
146/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä tapauksessa olisi tarkoituksenmukaista vastata ap:lle. Muuten voi käydä vaikka niin, että ap unohtaa koko jutun ja löytää jonkun uuden eikä mies voikaan palata lirkuttelemaan.

No minut on ghostattu ja se menee niin että palataan kuukausien tai vuoden päästä kokeilemaan onnea. Ei se ghostaaja välitä onko minulla uutta sutinaa. Hän haluaa kokeilla saako hurmattua uudelleen. Se on jotain peliä ghostaajalle. Pari kertaa onnistui hurmaamaan kunnes lopetin jutun. 

Halusin vaan varoittaa ap. Unohda koko mies.

Vierailija
147/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea palataan kokeilemaan silloin, kun muut viritykset meni reisille.

Vierailija
148/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
149/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on arvailla miksi joku ei vastaa. Kokemukseni mukaan arvailut osuvat hyvin harvoin oikeaan. Voi olla totta että miestä ei kiinnosta, mutta sittenkin on vaikeaa ellei mahdotonta arvata, miksi kiinnostus loppui tai oliko sitä alunperinkään.

Vierailija
150/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos oikeasti tarkoitat tuota, niin kannattaa lähettää sille viesti, jossa lukee esim. "Nyt tilanne on sellainen, että olen tapaillut jonkin aikaa eksääni ja olemme päättäneet palata yhteen. Eihän tästä meidän jutusta olisi kyllä muutenkaan mitään tullut, vai mitä. Hyvää jatkoa sinulle."

Vierailija
151/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostasin yhden naisen siksi, että olin liian ihastunut ja pelästyin omia tunteitani.

Vierailija
152/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostasin yhden naisen siksi, että olin liian ihastunut ja pelästyin omia tunteitani.

Näinhän me kaikki tehdään kun ihastuttaen.  =)

Vierailija
153/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan

Vierailija
154/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos oikeasti tarkoitat tuota, niin kannattaa lähettää sille viesti, jossa lukee esim. "Nyt tilanne on sellainen, että olen tapaillut jonkin aikaa eksääni ja olem

No en todellakaan lähetä miehelle mitään noin typerää. Mies tietää, että en koskaan palaisi exäni kanssa yhteen. En lähetä miehelle enää yhtäkään viestiä joten lopettakaa jo tuo jankutus.

ap

Vierailija
155/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan

Tämä on oikeasti totta. Sillä, että olin nuori enkä ollut ajatellut vielä sitoutua, oli osuutta asiaan.

Vierailija
156/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keskusteltavaa koko tässä asiassa on, jos ap on niin varma siitä että juttu on ohi?

Vierailija
157/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että olit liian innokas? Vaikka mies ekana onkin leikissä pari kuukautta mukana, tosi monet miehet vetäytyy sen parin kuukauden jälkeen, jos nainen on liian innokas, liian ystävällinen, liian takertuvainen jne.

En ollut liian innokas. Typerää ajatella tuollaista. Olemme aikuisia perheellisiä ihmisiä joilla työt ja mulla vielä opiskelutkin joten ei edes aina ole aikaa tavata. Viestitelty on kuitenkin joka päivä enkä todellakaan ole vain mä ollut aloitteellinen viestien suhteen. En todellakaan takerru, ei ole aikaa ja mielenkiintoa sellaiseen. Ihan normaalia aikuisten ihmisten yhdessäoloa.

ap

Vierailija
158/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies pelkää vaikuttavansa liian innokkaalta.

Vierailija
159/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perheelliset ihmiset mitään viestejä jaksa lähetellä.

Vierailija
160/182 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei perheelliset ihmiset mitään viestejä jaksa lähetellä.

Oletko ihan tollo?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan