Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttäytynyt kuin mieheni kotitöiden suhteen muutaman päivän.

Vierailija
10.09.2008 |

Ja kappas vaan, mies näyttää alkavan siivota minun "sotkujani". En ole vienyt roskia, jos jotain tyhjenee (maitopurkki yms) jätän vaan pöydälle, heittelen pissavaippoja lattialle enkä vie roskiin saakka. Minun sukat ja vaatteet kyllä roikkuu vielä siinä mihin olen heitellyt ja lasten vaatteet. Hmm, pitäisiköhän jatkaa vielä muutama päivä samaan tyyliin, tiedä vaikka siivoasi nekin. Tässähän saa vähän vapautusta noista hommista. :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja leikkaa nurmea, tekee lumitöitä, saa itse naulat seiniin ja huoltaa oman pyöränsäkin. Meillä onkin yleensä mennyt niin, että teen perinteiset naisten työt ja vielä oman osani miehen töistäkin, minkä ehdin. Vaan se on ny loppu se. :)

Vierailija
2/15 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hitto, kun olen oikeasti niin pirun siisti ihminen, etten kykene siihen!

Pitäis vaan minunkin...

Hyvä taktiikka, näkeepähän miehetkin, minkä TYÖMÄÄRÄN naiset oikeasti "siinä sivussa" tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että teillä on toiminut. Meillä mies vain jatkoi samaa tahtia eikä huomannut mitään. Sitten oli viikon päästä ihan hirvee urakka itsellä kun en enää kestänyt sekasortoa = (

Vierailija
4/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huusi kyllä, että sotken, eikä hän siivoa toisten sotkuja...Just siksi mäkin teen kaiken, kunkuitenkin joudun yksin tekemään. masentaa vaan, kun liikaa kertyy hommia. Eli heti pois vaan

i]Ihanaa, että teillä on toiminut. Meillä mies vain jatkoi samaa tahtia eikä huomannut mitään. Sitten oli viikon päästä ihan hirvee urakka itsellä kun en enää kestänyt sekasortoa = (

[/quote]

Vierailija
5/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies vie aina roskat, pissavaippoja keräillään kumpikin silloin tällöin.. Vaatteita on eteisen lattialla taas aika pino.. en vaan ikinä saa niitä kunnolla laitettua, pyykit koneessa märkinä, iso pino vaatteita sohvalla,... huoh. En vaan viitsi, kun puolen päivän jälkeen ihan saman näköistä!!! (3 lasta) Tiedän, ettei ole mikään syy, mutta ei voi mitään.

tai tietty voi, mutta mulla on suurempi intressi olla stressaamatta, jos kukaan muu stressaa, sill' ei häiritse mua. Pölyt kyllä imuroin.. :) silloin tällöin.

Vierailija
6/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden miehet "ei tee mitään". Ehkä niille vain pitää antaa mahdollisuus. (Aina tuo ei varmaan toimi = jos miestä ei haittaa asua sotkussa.)

Vierailija
7/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko ajan yhä sekaisempi. Ihan sama juttu jos olen vaikka kipeänä, niin se tarkoittaa vaan, ettei kenenkään muunkaan tarvii tehdä mitään, kun äiti ei komenna. Asiasta on keskusteltu ja riideltykin aikoinaan, nyt en enää jaksa, kun muutosta ei kuitenkaan tapahdu. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Vierailija
8/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, että osaan välttää ko. paikkaa. Ihan vaan, jos joskus käy niin onnettomasti, että miehestä jättää aika ennen kuin minusta. Toivon toki asian olevan toisin päin eli saan elää elämäni onnellisenna hänen kanssaan ja kuolla ensin pois.

Vierailija
9/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että samalla tavalla niitä "sikolätti" naisiakin löytyy. Se on vain luonnetta ja osittain itse itsellemme kuoppa kaivettu. Jos kotona äiti on aina siivonnut ja kun on alettu seurustelemaan on tehty se virhe, että jatkettu sitä "äidin" roolia, se on vaikea lähteä enää muuttamaan ja jos on tottunut sotkuiseen ei se häiritse. Eikä tämä ole miehille yleistä vaan myös naisille. Siskoni on aivan toivoton, vaikka se siivoaakin siellä on sotkuista. Hän on itsekin turhautunut kun ei osaa siivota. Muutamia kertoja olen käynyt siellä ihan avuksi siivoamassa ja hän on ihmetelly miten minä saan ihan samalla siivouksella erilaista jälkeä = ) !

Toisaalta toivoisin itsellenkikin tuollaista siskoni huolettomuutta, välillä tulee stressattua sekamelskasta aivan liikaa!

Vierailija
10/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei jaksa kaikkea, mutta mies ei tee mitään. Kuitenkin valittaa sotkusta. Itse ei juurikaan sotke (paitsi roskia ei saa roskikseen.)

Vierailija
11/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että teillä on toiminut. Meillä mies vain jatkoi samaa tahtia eikä huomannut mitään. Sitten oli viikon päästä ihan hirvee urakka itsellä kun en enää kestänyt sekasortoa = (

Naiset tietysti luulee että miehet eivät huomaa mitä emäntä tässä ajaa takaa!

Mikähän möykkä siitä nousisi jos mies jättäisi tekemättä hänelle "luonnostaan" lankeavat hommat kuten vaikka vaimon auton renkaidenvaihto ja mies ei sanoisi mitään vaan odottaisi että nainen hoksaa itse tehdä asian...

Vierailija
12/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermo menee ja ottaa päähän, mutta ei auta MIKÄÄN!!! oon kokeillut samaa vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei se laiskiainen mitään tee vaikka voissa paistais.

Vierailija
13/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi vain ihmetellä, että kun on puhtaat sukat lopussa, ja tuumasi että pitää mennä ostamaan uusia...

Vierailija
14/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuon luulisi tehoavan! Vain sika ei välittäisi moisesta.

Vierailija
15/15 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonrenkaita vaihdetaan pari kertaa vuodessa. kesäisin ajteen nurmikko n. 2-4 kertaa kuukaudessa, talvisin tehdään lumitöitä tarpeen mukaan (naiset nekin usein), taulukoukkuja naulataan seiniin n. 2 kertaa vuodessa, pyörää ja autoa huolletaan muutamia kertoja vuodessa.

tiskit, pyykit (lajittelu, pesu, kuivaus, silitys, kaappiin laitto), kaupassakäynti ja ruoanlaitto tulee suorittaa suurinpiirtein päivittäin, imurointi ja vessanpesu (huom toisten jäkien siivous yleensä) viikottain jne.

vaihdetaanko osia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme