Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten häiriköinti kiusaa kauppakeskuksissa Espoossa poliisi lisää partiointia

Vierailija
16.08.2024 |

"Länsi-Uudenmaan poliisi aikoo lisätä jokapäiväistä valvontaa Espoon kauppakeskuksiin syksyn aikana. Päivänsalo kuitenkin korostaa, että lähtökohtaisesti kauppakeskukset ovat edelleen turvallisia paikkoja."

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010634811.html

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ysärillä tuollainen kauppakeskushäirikkö. Nutat olivat työväenluokkaisille muksuille ja lama vei keskiluokan harrastusmahdollisuudet. Ei ollut muuta paikkaa, kun kauppakeskukset ja lennettiin usein pois. Hyvä että poliisi lisää partiointia, mutta tähän pitäisi saada jokin kestävä ratkaisu.

Eli näköalattomuutta.

Me milleniaalit ei kehdata valehdella lapsille tulevaisuudesta toisin kuin boomerit teki meille.

Vierailija
24/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näiden häirikköjen vanhemmat on? Pitääkö poliisien ja kaupan väen toimia kasvattajina? Itse häpesin silmät päästä jos omat lapset touhuisivat jossain konnan hommissa. Loppuisi lyhyeen jos saisin tietää. Mutta nykyvanhempia ei voisi vähempää kiinnostaa.

Häpeää ei ole enää suomalaisessa kulttuurissa koska se on niin ikävä tunne.

Vierailija
25/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vain niille, että jos ei häiriköinti lopu niin joutuvat imemään sun munaa. Sen jälkeen onkin ihmeesti rauhallisempaa porukkaa

Vierailija
26/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näiden häirikköjen vanhemmat on? Pitääkö poliisien ja kaupan väen toimia kasvattajina? Itse häpesin silmät päästä jos omat lapset touhuisivat jossain konnan hommissa. Loppuisi lyhyeen jos saisin tietää. Mutta nykyvanhempia ei voisi vähempää kiinnostaa.

Todennäköisesti näiden vanhemmat ovat itse kapakoissa tai ruisku käsivarressa jossakin murjussa.

Kannattaa muistaa, että näiden häiriköivien nuorten taustat voi olla ihan sairaat. Tässä maailmassa tapahtuu kaikenlaista paskaa mistä ns. tavalliset ihmiset eivät ole tietoisia.

Vierailija
27/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiljan Itiksessä. Turvamiehiä oli silloin kyllä siellä ihan kiitettävästi läsnä, noin diplomaattisesti ilmaistuna. Työllistävä vaikutus nähtävissä...

Vierailija
28/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

31. Miten niin? Saavat siitä lihaisan haukkapalan vain... Ja taas meno ja meininki jatkuu...

Vierailija
29/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaisivat huumekaupan, jota ei pahemmin enää edes peitellä, ja kaikki ne sekavat narkkarit ensimmäisenä noista pois. Ei se ehkä ongelmaa poista, mutta tekeepähän aineista vaikkapa niille nuorille edes aavistuksen vaikeammin saatavia.

Vierailija
30/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkkärinä kymmenen vuotta kauppakeskuksessa, ensimmäiset 7 vuotta oli ihan mukavaa mutta vuoden 2015 jälkeen ei mitään muuta ehtinyt kun paimentaa nuoria.. jotka tietysti eivät totelleet yhtään mitään ja olivat jopa väkivaltaisia. Lähdin parempiin hommiin.

Tähän on tultu, kun kaikki asiat "selvitetään " keskustelemalla. Käytännössä se tarkoittaa,  että aikuiset puhuvat kuuroille korville. Tai korvat kuulevat vain sen, ettei mitään merkittäviä seurauksia ole. 

Vierailija
31/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä ehkä häpeäisit mutta kun nää Espoon häiriköt ei ole kantiksia. sori siitä ja vanhemmat kehottaa vähän isompaan möyhäämiseen. Suljetaan suomalaislta koko ajan pala kerrallaan osia omasta yhteiskunnasta.

Mitä sitten tapahtuu, jos tämä visio toteutuisi? Sama tilanne kuin lähtömaassa mutta paskempi ilmasto?

Vierailija
32/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin hiljan Itiksessä. Turvamiehiä oli silloin kyllä siellä ihan kiitettävästi läsnä, noin diplomaattisesti ilmaistuna. Työllistävä vaikutus nähtävissä...

Äärioikeisto juuri tekee iskuja tuollaisiin paikkoihin.

Vierailija
33/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti näiden vanhemmat ovat itse kapakoissa tai ruisku käsivarressa jossakin murjussa.

Kannattaa muistaa, että näiden häiriköivien nuorten taustat voi olla ihan sairaat. Tässä maailmassa tapahtuu kaikenlaista paskaa mistä ns. tavalliset ihmiset eivät ole tietoisia.

Aina kun tapahtuu jotain kuten nuori karkaa niin ilmenee että hän on karannut laitoksesta. Muistan kun olin ylä-asteella ja amiksessa niin järjestää nämä ongelma tapaukset oli laitoslapsia. Siksi pitäisi aina puhua näistä "koti-oloista" uutisten yhteydessä.

Vierailija
34/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä ehkä häpeäisit mutta kun nää Espoon häiriköt ei ole kantiksia. sori siitä ja vanhemmat kehottaa vähän isompaan möyhäämiseen. Suljetaan suomalaislta koko ajan pala kerrallaan osia omasta yhteiskunnasta.

Mitä sitten tapahtuu, jos tämä visio toteutuisi? Sama tilanne kuin lähtömaassa mutta paskempi ilmasto?

Eikä Kelakaan pelkällä puhumisella pysy pystyssä.

Vierailija
35/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Edessä loistava tulevaisuus.

2. Nuorissa on tulevaisuus.

3. Täältä tullaan elämä.

Onneksi en ole näkemässä kun nämä 12-15 vuotiaat nykynuoret on 40-50 vuotiaita.

Täältä tullaan ostari.

Vierailija
36/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLÖS SIELTÄ

Vierailija
38/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitinkö oikein että kauppakeskuksiin haluttaisiin nuorten sijasta japanilaisia naisia häiriköimään?

Vierailija
39/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ainakin kerran tämän voisi vielä nostaa.

Asia on tärkeä.

Kyllä, olen persu, mutta se ei ole asian pointti. Olemme tästä jo kuinka monta vuotta varoittaneet, mutta olette aina nauraneet meille kaikessa, mikä voisi olla ok, mutta ette voi nauraa tämän asian suhteen ja toivon, että ette peitä silmiänne totuudelta.

oletteko olleet osa ratkaisua vai osa ongelmaa kun puhutaan, ei aloituksen aiheesta, vaan mmuuttajien kotiuttamisesta kun siitä selkeästi vihjailet.

Vierailija
40/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on vähän sellainen paikka, jossa ei ole mitään tekemistä. Siksi nuoret häiriköivät.