Nuorten häiriköinti kiusaa kauppakeskuksissa Espoossa poliisi lisää partiointia
"Länsi-Uudenmaan poliisi aikoo lisätä jokapäiväistä valvontaa Espoon kauppakeskuksiin syksyn aikana. Päivänsalo kuitenkin korostaa, että lähtökohtaisesti kauppakeskukset ovat edelleen turvallisia paikkoja."
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010634811.html
Kommentit (51)
Missä näiden häirikköjen vanhemmat on? Pitääkö poliisien ja kaupan väen toimia kasvattajina? Itse häpesin silmät päästä jos omat lapset touhuisivat jossain konnan hommissa. Loppuisi lyhyeen jos saisin tietää. Mutta nykyvanhempia ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis "nuorten" vai nuorten?
Espoon keskus kyseessä. Käy paikan päällä jos et tiedä.
Olen järkkärinä kymmenen vuotta kauppakeskuksessa, ensimmäiset 7 vuotta oli ihan mukavaa mutta vuoden 2015 jälkeen ei mitään muuta ehtinyt kun paimentaa nuoria.. jotka tietysti eivät totelleet yhtään mitään ja olivat jopa väkivaltaisia. Lähdin parempiin hommiin.
"korostaa, että lähtökohtaisesti kauppakeskukset ovat edelleen turvallisia paikkoja" :D
Vähän sama soundi kuin THL:n lausunto siitä ettei korona tule Suomeen.
Siirtyykö se häiriköinti muualle sitten. Mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis "nuorten" vai nuorten?
Espoon keskus kyseessä. Käy paikan päällä jos et tiedä.
Espoon KAUPPAKESKUKSISSA
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoihin ja uimahalleihin, ne on seuraava kohde.
Ai että, Espoossa joudut tavallisena ihmisenä väistelemään niin nuorisoa kuin vartijaa/poliisia.
Eikö se vartijakeissi esimerkiksi tapahtunut Mätä Omenassa?
Eihän Espoossa mitään tuommoista voi sattua. Sehän on pkseudun lintukoto. Onko tässä nyt sekoitettu Espoo ja Vantaa... vai onko kaikki aina ollut vain espoolaisten päässä?
Nuorten häiriköinti kiusaa kauppakeskuksissa Espoossa poliisi lisää partiointia
Nuorten ilkivalta kiusasi Haukilahden kauppakeskusta alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne olisi otettu vain ja ainoastaan nuoria japanilaisia naisia, niin täkäkään ongelmaa ei olisi. Mutta ei. Suomiakat halusi eksoottisia miehiä. M28
Anteeksi, mutta mistä niitä japanilaisia naisia olisi ollut tulossa ja miksi?
Mulla on tämä asia mennyt kokonaan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne olisi otettu vain ja ainoastaan nuoria japanilaisia naisia, niin täkäkään ongelmaa ei olisi. Mutta ei. Suomiakat halusi eksoottisia miehiä. M28
Suomalaisille miehille vaimoiksi. Syntyvyys nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne japanilaiset naiset olisi sinua huolineet eikä heillä ole myöskään mitään syytä tulla tänne. Kuulostat raskaalta ihmiseltä kun joka ketjussa olet jauhamassa japanilaisista naisista.
Itse aiheeseen, joo kyllähän tää huolestuttava kehitys on ollut meneillään jo aika kauan, mutta ei siihen kyllä oikein tunnuta heräävän. Vähätellään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille miehille vaimoiksi. Syntyvyys nousuun.
Japanilaisia? He ovar fiksuja ja heillä on isommat odotukset elämästä kuin lähteä synnytyskoneeksi Suomeen. Siksihän tuo oli lähtökohteisesti outoa. Sinnevaan thaimaanhan tai vaikka kiinaan, voisi odottaa parempia tuloksia.
Hirveitä kommentteja!
Ilmiannoin koko aloituksen. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Eihän Espoossa mitään tuommoista voi sattua. Sehän on pkseudun lintukoto. Onko tässä nyt sekoitettu Espoo ja Vantaa... vai onko kaikki aina ollut vain espoolaisten päässä?
Espoolaisista suurimmalla osalla on päässä vikaa. Valitettavasti se vika on tarttuvaa laatua oleva nimbyily. No kohta saavat kadehtia ja kilpailla keskenään, kun muut ovat muuttaneet pois.
Itse olin ysärillä tuollainen kauppakeskushäirikkö. Nutat olivat työväenluokkaisille muksuille ja lama vei keskiluokan harrastusmahdollisuudet. Ei ollut muuta paikkaa, kun kauppakeskukset ja lennettiin usein pois. Hyvä että poliisi lisää partiointia, mutta tähän pitäisi saada jokin kestävä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoihin ja uimahalleihin, ne on seuraava kohde.
No molemmista löytyy jo häiriköitä ihan tarpeeksi.
1. Edessä loistava tulevaisuus.
2. Nuorissa on tulevaisuus.
3. Täältä tullaan elämä.
Onneksi en ole näkemässä kun nämä 12-15 vuotiaat nykynuoret on 40-50 vuotiaita.