Miksi naisten rinnat ei saa näkyä paljaana,mutta miesten saa
ja miksi naisten rinnat liitetään seksuaalisuuteen ja miesten ei.
Kommentit (66)
En tajua tätä tissien deseksualisointia. Hyvänen aika sentään, naisten tissit ovat seksuaalisesti viehättävät jos ne kiehtovat miehiä seksuaalisesti, ja siten niitä tulee kunnioittaa ja peittää julkisilla paikoilla -ei tämä ole mitään rakettitiedettä
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt naiset miksi ette olisi rinnat paljaana?
Eivät naiset ilmeisesti keksi mitään pätevää syytä tähän
Koska miehet haluavat kosketella ja puristella naisen rintoja, naiset ei ryntäile kylläkään purisstelemaan miesten tissejä.
Jos tuo tissien vertailu olis ok, niin kävelkööt sitten miehet yhtälailla kullit paljaina...mutta eihän NIIDEN vertailua voi sallia.eheei!
Vierailija kirjoitti:
Miesten tissit kuuluu maailman turhuuksiin kahden muun turhuuden kanssa. Mahtaako joku muistaa.
Mää muistan kyl kolmekin: paavin pallit, nunnan nännit ja kehuminen ilman palkkiota.
Naisten rinnat eivät saa olla paljaana siksi että toiset naiset paheksuvat sitä. Eli on tällainen sukupuolisidonnainen valvonta moraalista. Tämä on miehen näkemys.
Mummielestä rintojen kiihottavuus on vähäistä. Kaiken nätimpi ja kiihottavempi sijaitsee navan alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Miesten tissit kuuluu maailman turhuuksiin kahden muun turhuuden kanssa. Mahtaako joku muistaa.
Olisko ne muut turhuudet kylkiluut, kun kerran jumalakin loi Aatamille Eevan sen kylkiluusta. Mut kummallista et kuitenkin niitä on edelleen kaksi jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten rinnat eivät saa olla paljaana siksi että toiset naiset paheksuvat sitä. Eli on tällainen sukupuolisidonnainen valvonta moraalista. Tämä on miehen näkemys.
Niin miksi toiset naiset sitä paheksuvat. Ei mitään järkeä.
Kyllä olis kiva nähdä paljaana kaikenlaisia naisten risuja. Ei haittaisi yhtään.
Sukupuoliero rinnois on sillei niiku vanha kahedorga perinne.
Luulen, että tietyt naiset olisivat liian kateellisia toisille naisille. Siksi tämä kiellettä. Valitettavan ahdasmielistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää muistan kyl kolmekin: paavin pallit, nunnan nännit ja kehuminen ilman palkkiota.
Minä taas olen kuullut että se kolmas on johtokunnan kokous ilman palkankorotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olis kiva nähdä paljaana kaikenlaisia naisten risuja. Ei haittaisi yhtään.
Minä kun luulin että risumies on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tietyt naiset olisivat liian kateellisia toisille naisille. Siksi tämä kiellettä. Valitettavan ahdasmielistä...
Juurikin näin
Heteromiehet pitävät naisten rintoja seksikkäinä. Niinpä ne ovat objektiivisesti seksikkäät, joten ne pitää peittää.
Miehen paljasta rintakehää taas pitävät seksikkäänä vain naiset ja homot, joiden mielipiteet eivät ole objektiivinen totuus, toisin kuin heteromiesten.
Ei missään tapauksessa saisi rintoja peittää.
Naisille vaan opetetaan jo pikku tytöstä ettei saa rintoja näyttää
Evoluutio on kehittänyt naisille rinnat niin miksi niitä pitäisi peitellä. Ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio on kehittänyt naisille rinnat niin miksi niitä pitäisi peitellä. Ei ymmärrä.
Sama evoluutio on kehitellyt myäs miehille kullit, mutta ei nekään heilu kaikkien nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama evoluutio on kehitellyt myäs miehille kullit, mutta ei nekään heilu kaikkien nähtävillä.
Ei ole kyllä sama asia. Kulli ja pillu ovat sukuelimiä. Rinnat eivät.
Juuri näin.