Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisitkö lapsesi tällaiselle ihmiselle hoitoon?

Vierailija
07.02.2007 |

Juuri eläkkeelle jäänyt (akateemisesti koulutettu hyvässä virassa ollut) naimisissa olevalle henkilölle. Tavattu pari kertaa, vaikuttaa oikein mukavalle ja fiksulle ihmiselle. Asuu ihan tuossa meidän naapurissa ja tarjoutui hoitamaan lapsiamme aina joskus silloin tällöin kun hänellä itsellään ei ole lapsen lapsia ja omat lapset maailmalla. Uskaltaisitko jättää lapset hänen hoiteisiin pariksi tunniksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itsekin tunnut epäilevän?? Ensivaikutelma ratkaisee ja viettäkää aikaa yhdessä ja tarkkaile miten käyttäytyy ja on lapsen kanssa?

Vierailija
2/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi ihan positiivinen olo hänestä ja hänen perheestään. Lapsien kanssa hyvin näytti sujuvan kun käytiin perheinemme heillä kylässä ja hän kävi tässä hetki sitten vuorostaan meillä.

En varsinaisesti epäröi, mutta mietin vielä että täytyiskö vielä kuitenkin tavata enempi jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu tietty lapsen iästä.

Vierailija
4/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua periaatteessa mikään " pelota" . Mietin vain sitä, että miten suurin osa perheistä tällaisessa tapauksessa tekisi.

Vierailija
6/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuollaiset vähän tuntemattomamman hoitotarjoukset on kuitenkin käytännössä tarkoitettu otettavaksi lähinnä kohteliaisuutena. Eli en veisi hoitoon ihan vaan siksi että pääsisin yksin shoppailemaan, mutta hätätilassa (esim. pitäisi lähteä itse tai toisen lapsen kanssa kiireesti sairaalaan tms) voisin turvautuakin tarjoukseen.

Vierailija
7/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin voin kuvitella että moni eläkkeelle jäänyt nainen mielellään hoitaisi lapsia ja haluaisi auttaa pienten lasten äitiä.

Yritä tavata naisen sukulaisia - jotenkin tuntuu että lähi-ihmiset paljastavat aika paljon henkilön luonteesta.

Vierailija
8/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ihan selvä halu olla ja toimia nk. " varaisovanhempana" .

Mä jotenkin ajattelen aina ihmisistä ensin hyvää, että jos joku haluaa auttaa ja toimia vapaaehtoisesti jonkun perheen apuna niin kyllä hänellä on ihan pyyteetön halu auttaa. On joskus kuulemma toiminut vapaaehtoisena jossain vanhushoidossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän