Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt sitten kierto vain 19päivää!!!!

07.02.2007 |

Joo tää on aivan kummallista!! mulla siis se tuulimuna marraskuussa. ekat menkat terojen avulla nyt tammikuussa. ne kesti 4päivää. sitten söin kierron 5-9päivä clomit ja nyt sitten jo eilen alkoi menkat. eli kierto oli vain 19päivää. ei tainnu ovulaatiota olla ollenkaan...

oon siis syöny noita clomeja ennenkin ja sillon kierto ollu keskimäärin 36päivää! onko muilla vastaavaa kokemusta??

Jotenkin turhauttavaa. saatiin nimittäin lupa käyttää tuulimunan jälkeen vielä 3kiertoa clomeja ja sitten pitäis keksiä jotain muuta ja nyt sitten tais mennä jo 1 kierto ihan hukkaan. mulla siis clomeja ennen tuulimunaa takana 5kiertoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain suositukseksi että nyt en tässä kierrossa sitten ottaisi clomeja ollenkaan vaan oottaisin maaliskuun alkuun seuraavia menkkoja ja jos ei ala sitten raskaustesti ja jos se negaa niin sitten taas teroluteja menkkojen aikaansaamiseksi ja sitten clomeja taas 5.-9.päivä. Sanoi taas että kaksi kiertoa saan enää clomeja käyttää ja sitten pitää keksiä jotain muuta....

Lääkäri meinasi että mulla on elimistö menny sekaisin siitä mun tuulimunasta. No musta alkoi sitten eilen tuntumaan että taidan kuitenkin jatkaa clomien syömistä jo tässä kierrossa. Tuntuu että pahempi haitta on jos jätän väliin ja sitten taas jään niitä menkkoja oottelemaan ja eikö se elimistö sitten taas sekotu??? ja kun on niin vähän " aikaa" enää. mitä mieltä olette? huomenna pitäis aloittaa jos aloitan. mikä on seuraava askel jos clomit ei tuota tulosta? kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä.

Vierailija
2/2 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähdä mitä tästä tulee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän