Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
"Se voi olla, että talvella ei ole vierastalolla aurausta."
Voi hyvinkin olla näin. Toivottavasti tuo talonvaltaaja on kuitenkin saatu ennen lumentuloa häädettyä tuolta, ettei tarvitse sitten volista, miten kukaan ei tee lumitöitä, kiusaavat minua näin!
Tuo nainen on niin sekaisin. Ihan järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökkii "vähän" tuo ylimielinen tyyli jossa puhuu, että minunko tässä pitäisi mennä haravoimaan. Tekisi varmaan ihan hyvää hänelle.
Tämä! Minä olen "miljonäärin rouva" ja just tulin haravoimasta merenrantahuvilan pihalta. Kyllä se harava pysyy kädessä vaikka rahaa onkin, tai tietysti tässä Helena Koivu tapauksessa, rahaa oli.
Jatkan tähän että kun saan haravoitua siirryn pesemään ikkunat ennen pakkasten tuloa, ainakin ulkopuolelta. Että ikkunanpesijät siellä Turun seudulla sitten varokaa jos joudutte tämän hirmuisen Helena Koivu kanssa tekemisiin, päädytte vielä putkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökkii "vähän" tuo ylimielinen tyyli jossa puhuu, että minunko tässä pitäisi mennä haravoimaan. Tekisi varmaan ihan hyvää hänelle.
Tämä! Minä olen "miljonäärin rouva" ja just tulin haravoimasta merenrantahuvilan pihalta. Kyllä se harava pysyy kädessä vaikka rahaa onkin, tai tietysti tässä Helena Koivu tapauksessa, rahaa oli.
Eihän nämä talomiehet ja muut ole kuin välikappaleita. Kysehän on Mikko Koivun määräysvallasta ja alistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvata!
Poliisit ovat Kakskerrassa. Ilmeisesti talkkari on neljäntenä videolla Mikon vieressä.
Ihanat virkapukuiset ja komea Mikko!
Mutta ihan oikeasti kertoo tuhansille seuraajilleen missä Mikko ja lapset asuu. Olen järkyttynyt tuosta tyhmyydestä. Ihan noin alas en uskonut tuon idiootin vajoavan. Tuolla tavalla kyllä asettaa lapset mahdolliseen vaaraan. Jos tuosta ei tule seurauksia, niin ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei valvottanut vauva. Niillä oli jokaisella oma hoitaja. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin synnyttänyt. Siinä kaikki. Muut ihmiset ovat hoitaneet hommat ja hoitamisen."
No eiköhän se tuossakin tapauksessa ole kuitenkin ollut äiti, joka nukkui vauvojen kanssa heräten syöttämään vauvaa ties kuinka monta kertaa yössä. Tuskin hoitajat tuota puolta tekivät.
Yksi vauva kerrallaan, eikö? Ei nukkunut vauvojen kanssa. Mikko lähti, kun viimeisen vauvankaan kanssa ei tarvinnut enää nukkua.
Olisiko arviolta 3 vuotta Helenan yövalvomiset siellä vauvojen kanssa, jos 3 lasta saanut USA:n vuosina?
En minä ainakaan tuollaisesta valittaisi. Ilo on ollut huolehtia omista lapsista, se on niin sanottua rakkautta omia lapsiaan kohtaan. Kertokaa nyt äidit, joille se on ollut rangaistus, koska isät eivät tätä hommaa pystyneet hoiitamaan.
Arjesta ei näytä olevan mitään tajua jos on aikaa kuvat toisten työn tekoa. Jälleen häiriköi häkeä , työllistää poliisia turhilla voitoilla. Häpeä jo nainen käytössäsi. Tukit linjoja oikeilta avuntarvitsioilta ja resursseja poliisityöstä Surkea ruikuttaja joka ei kykene itse tekemään mitään. Asunto hakuun ja töihin ! Yksinhuoltajan eivät ole avuttomia vaan tarmokkaita , hoitavat itsenäisesti elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nämä talomiehet ja muut ole kuin välikappaleita. Kysehän on Mikko Koivun määräysvallasta ja alistamisesta.
Miten Mikko Koivu alistaa talonmiehiä ja muita? Vai ajatteletko että Mikko Koivu alistaa Helena Kipperiä tilaamalla keskellä viikkoa keskellä päivää talonmiehen töihin omistamalleen kiinteistölle, jonka Helena Kipper on laittomasti vallannut?
Mikkohan pitää hyvää huolta kiinteistöstään, joka ehkä jää tulevaisuudessa perinnöksi lapsille.
Tää oli jo pohjanoteeraus. Oikeasti Helena! Sä pilkkaat ja kuvaat ihmisiä jotka tekevät töitään. Etkö sä häpeä enää mitään???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei valvottanut vauva. Niillä oli jokaisella oma hoitaja. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin synnyttänyt. Siinä kaikki. Muut ihmiset ovat hoitaneet hommat ja hoitamisen."
No eiköhän se tuossakin tapauksessa ole kuitenkin ollut äiti, joka nukkui vauvojen kanssa heräten syöttämään vauvaa ties kuinka monta kertaa yössä. Tuskin hoitajat tuota puolta tekivät.
Yksi vauva kerrallaan, eikö? Ei nukkunut vauvojen kanssa. Mikko lähti, kun viimeisen vauvankaan kanssa ei tarvinnut enää nukkua.
Olisiko arviolta 3 vuotta Helenan yövalvomiset siellä vauvojen kanssa, jos 3 lasta saanut USA:n vuosina?
En minä ainakaan tuollaisesta valittaisi. Ilo on ollut huolehtia omista lapsista, s
Minä ainakin naisena jotenkin olin valmis synnyttämään ja imettämään omat lapseni ajattelematta korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taas ristiriitaista. Ei saa tulla, saakin tulla kun sopii. Mitään ei saa tulla korjaamaan tai siivoamaan, veden saa tulla korjaamaan. Aivan turhaa lätinää. Kumisaappaat jalkaan ja harava käteen hommiin. Jotakin voisi vaivautua tekemään oltaviensa eteen. Ja vähintäänkin päästää ammattilaiset tekemään työtään!!
Välillä jään miettimään, että onko Helena Koivu oikeasti näin ilkeä ja häijy vai näytteleekö hän vain tuottaakseen instagramvideoita?
Hän on kuuleman mukaan ollut aina ilkeä ja häijy. Tuo ylimielinen ilme kulmakarvoineen kertoo myös kaiken tuosta hirveästä ihmisestä. Valitettavasti Mikko haksahti tuohon kamalaan korppikotkaan, joka ei koskaan luovuta. Helenan pitäisi saada tavata lapsensa vain valvotusti. Hän käännyttää heidät isäänsä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaista voi alapeukuttaa, olipa kenen puolella tahansa? Vauvat eivät varmaan vieraiden hoitajien kanssa nukkuneet, vaan äiti imetti yöllä ym.?
Mä luulen, että tuossa perheessä vauvat opetettu pulloakin syömään. Ei pelkkää tissiä. Tuolloin yöruokinnasta on osan voinut tehdä kuka vaan, isukkikin.
Minulle on jäänyt toisen P-Amerikan ammattilaisliigassa pelaavan haastattelusta käsitys, että isä voi nukkua eri huoneessa, jottei urheileminen ja suoritukset kärsi yöheräilystä vauvan kanssa. En tietysti tiedä, miten Koivuilla, mutta eiköhän tuossa ammatissa ole oleellista nukkua yöt mahdollisimman hyvin eikä saapua treeneihin ja otteluihin silmät harottaen.
Ihan törkeää menoa ex-rouvalla! Ei mitään uskottavuutta enää noissa jutuissa. Nyt STOPPIA HK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Mikko Koivu alistaa talonmiehiä ja muita? Vai ajatteletko että Mikko Koivu alistaa Helena Kipperiä tilaamalla keskellä viikkoa keskellä päivää talonmiehen töihin omistamalleen kiinteistölle, jonka Helena Kipper on laittomasti vallannut?
Mikkohan pitää
Siitä, että Helena kapinoi sitä vastaan omalla tavallaan. Siis Mikon alistamista ja määräysvaltaa vastaan.718
Tästähän tulee kohta romaani. Sen verran hurjaa menoa. Tai ei edes voi romaaniksi sanoa. Jotain kauhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja. Mikko riehunut kännissä täällä. Näin H selittää aivan pokkana poliiseille.
Mä just kuuntelin. Ajattelin aiemmin voiko enempää nolata itseään. Näemmä voi.
Kuvaa poliiseja. Kertoo Mikon ja lasten asuinpaikan. Kertoo jussin ajan tarinoita poliiseille. Kiukuttelee minkä pystyy.
Ja poliisi vain kysyy, että onko sulle ok, et nämä miehet tekevät työnsä? Muu heitä ei kiinnostanut.
Helena show taas päällä.
Vierailija kirjoitti:
Arjesta ei näytä olevan mitään tajua jos on aikaa kuvat toisten työn tekoa. Jälleen häiriköi häkeä , työllistää poliisia turhilla voitoilla. Häpeä jo nainen käytössäsi. Tukit linjoja oikeilta avuntarvitsioilta ja resursseja poliisityöstä Surkea ruikuttaja joka ei kykene itse tekemään mitään. Asunto hakuun ja töihin ! Yksinhuoltajan eivät ole avuttomia vaan tarmokkaita , hoitavat itsenäisesti elämänsä.
Tuosta häkeen soittelusta turhaan, pitäisi jo tehdä rikosilmoitus. Taas poliisit joutuvat tekemään lasu, vaikka lapset eivät ole paikalla. Vie resurssit pahoinpitelemiltä lapsilta ja niiltä, jotka ovat huonoissa oloissa muunkin kuin vain äitinsä kiusanteon vuoksi. 🤬
Nämä talkkaria häiriköksi haukkuvat naurettavat valitusvideot ovat kyllä valtava munaus Helena Koivulta. Jopa suurempi kuin ns kuuluisat juhannusvideot.
Helena Koivu haukkuu ja käskyttää ja pilkkaa työtään tekeviä ihmisiä. Tuo ei todellakaan uppoa suomalaisiin. Täällä Suomessa kunnioitetaan kaikkea rehellistä työtä ja myös sen tekijöitä.
Helena Koivu joutuu naurunalaiseksi ja leimautuu itse taas ylimieliseksi häiriköksi, joka juoksee käskyttämässä, kyttäämässä ja kuvaamassa työntekilöitä ja vielä julkisesti valittaa noista kunnostustöistä.
Haukkuu sinä sivussa tapansa mukaan Suomen viranomaisia.
Minusta poliisin pitäisi tulla turvaamaan talkkaria tuolta Helena Koivun harjoittamalta törkeältä kiusaamiselta ja häirinnältä! Työsuojeluasia.
"En minä ainakaan tuollaisesta valittaisi. Ilo on ollut huolehtia omista lapsista, se on niin sanottua rakkautta omia lapsiaan kohtaan. Kertokaa nyt äidit, joille se on ollut rangaistus, koska isät eivät tätä hommaa pystyneet hoiitamaan."
Totta, mutta tuo sotisi sitä suosittua palstaväittämää vastaan, että Helena on päässyt aivan helpolla vauvojen kanssa apukäsien hoitaessa käytännössä kaiken. Yövalvominen vauvan kanssa ei ole herkkua.
Poliisit ei jaksa kuunnella H:n vuodatusta. Varmaan koska ovat lahjottuja :-D