Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei valvottanut vauva. Niillä oli jokaisella oma hoitaja. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin synnyttänyt. Siinä kaikki. Muut ihmiset ovat hoitaneet hommat ja hoitamisen."
No eiköhän se tuossakin tapauksessa ole kuitenkin ollut äiti, joka nukkui vauvojen kanssa heräten syöttämään vauvaa ties kuinka monta kertaa yössä. Tuskin hoitajat tuota puolta tekivät.
Miten tuollaista voi alapeukuttaa, olipa kenen puolella tahansa? Vauvat eivät varmaan vieraiden hoitajien kanssa nukkuneet, vaan äiti imetti yöllä ym.?
Voi elämän kevät mikä vauvojen kanssa nukkuja tänne nyt pörhälsi langoille? Nuorinkin lapsista on jo esikoulussa, vanhemmat ovat 9v ja kohta 11v. Kyllä siinä olisi pitänyt jo yöheräämiset ja vauvasumut hitaammastakin päästä hälvetä. Ja mistä me tiedetään Helenan ja Mikko Koivun työnjako, nyt kun Helenan loivaliikkeisyyttä on muutama aika tässä seurattu niin todennäköisesti oli yöhoitajatkin lapsilla, jos isällä oli töitä niin ettei pystynyt hoitamaan.
Ei se nyt vaan riitä tekosyyksi kaikelle, että mulla on kolme lasta. Mullakin on neljä, ja silti tämä Helena Koivu touhu on ollut ja on absurdia ja järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Boss-lady siellä taas valvoo "omaisuuttaan". Kaikki, jotka työelämässä ovat olleet, niin tietävät, että talkkareiden, siivoojien ja remppamiesten kanssa kannattaa olla hyvissä väleissä. Minulle tuo opetettiin jo kotona. Kuinka jollain on varaa olla noin ylimielinen?. Ei edes tissien näyttäminen tehonnut.
Niinpä. Itse toimistotyössä olevana arvostan suuresti sitä työtä, jota siivooja tekee toimistossani. Kiitän häntä joka kerta, kun hän lopettaa työnsä, siistissä toimistossa on viihtyisää työskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oikeasti tule lämmintä vettä niin Mikko ei Kakskertaan lapsia päästä. Kyllä ne on kaupungissa lämpimän veden äärellä.
Eikö lastensuojelusta tehdä kotikäyntiä että olot ovat lapsille sopivat.
Ymmärtääkseni tuossa talossa, missä lapset asustavat äitinsä hoitopäivinä, ei ole kunnon makuhuoneita tai edes sänkyjä kaikille?! Oliko näin? Toki lasun pitäisi tarkistaa nämä oltavat, jos muutenkin seuraa lasten tilannetta. Ei taida olla ihan asianmukainen asumus ja lisäksi kaukana lasten arkielämän paikoista. Mutta lasuhan on jo kertaalleen tarjonnut apua asunnon hankintaan, mutta ei kelvannut... Sen verran toivoisi lasulla olevan aktiivisuutta, kun HK joutuu lähtemään "Suomen kodistaan, jossa on kirjoilla", että rajoittaa lasten luonapitoa siihen saakka, kun HK on suoriutunut omien oltaviensa luomisesta Turussa. Väliaikana, siis ennen oltavia, valvotut tapaamiset tapaamispaikassa.
ps. Tämän päivän monologissa tulee selvästi esiin, että tytär on niin vedetty mukaan soppaan, kun tämä tytär huolehti äidilleen tiedon, että pihalla on talonmies. Ja niin koko konkkaronkka lähtee pihalle asiaa selvittämään... Ei ole lasten asia tämä, kun äiti aiheuttaa draamaa. Ei pitäisi lasten joutua murehtimaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei valvottanut vauva. Niillä oli jokaisella oma hoitaja. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin synnyttänyt. Siinä kaikki. Muut ihmiset ovat hoitaneet hommat ja hoitamisen."
No eiköhän se tuossakin tapauksessa ole kuitenkin ollut äiti, joka nukkui vauvojen kanssa heräten syöttämään vauvaa ties kuinka monta kertaa yössä. Tuskin hoitajat tuota puolta tekivät.
Miten tuollaista voi alapeukuttaa, olipa kenen puolella tahansa? Vauvat eivät varmaan vieraiden hoitajien kanssa nukkuneet, vaan äiti imetti yöllä ym.?
Mä luulen, että tuossa perheessä vauvat opetettu pulloakin syömään. Ei pelkkää tissiä. Tuolloin yöruokinnasta on osan voinut tehdä kuka vaan, isukkikin.
Vierailija kirjoitti:
Tökkii "vähän" tuo ylimielinen tyyli jossa puhuu, että minunko tässä pitäisi mennä haravoimaan. Tekisi varmaan ihan hyvää hänelle.
No sitähän se tilusten omistajan arki on. Haravoi itse tai palkkaa jonkun muun sen tekemään. Tai jättää lehdet haravoimatta, kai se sekin on vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Tökkii "vähän" tuo ylimielinen tyyli jossa puhuu, että minunko tässä pitäisi mennä haravoimaan. Tekisi varmaan ihan hyvää hänelle.
Tämä! Minä olen "miljonäärin rouva" ja just tulin haravoimasta merenrantahuvilan pihalta. Kyllä se harava pysyy kädessä vaikka rahaa onkin, tai tietysti tässä Helena Koivu tapauksessa, rahaa oli.
Vierailija kirjoitti:
"Sumussa jo kohta viisi vuotta?"
Ehkä alkuun sumussa vääriä valintoja ja niiden seurauksena ajautunut nurkkaan ilmeisen rahattomana ja sitä kautta melko mahdottomassa tilanteessa perääntyä?
Jossain kohtaa vaan kannattaisi pysähtyä ja lopettaa huonon tilanteen pahentaminen. Pistää koko some kiinni ,hoitaa pää kuntoon ja aloittaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän se tilusten omistajan arki on. Haravoi itse tai palkkaa jonkun muun sen tekemään. Tai jättää lehdet haravoimatta, kai se sekin on vaihtoehto.
Kertoo kaiken Hellun käsityskyvystä, kun hokee ivallisesti höpinöissään useaan kertaan, että "onhan se kattojen putsaus tietysti tärkeää", tarkoittaen tietysti sitä, ettei se ole ollenkaan tärkeää, vaan tehdään ihan vain häntä kiusatakseen.
Mikkohan ei toki jätä kallista kiinteistöään hoitamatta, mutta Hellulle tekisi ihan hyvää pieni reality check, mitä tapahtuisi kun kukaan ei leikkaisikaan nurmikoita, huoltaisi kattoja, tekisi lumitöitä jne. En kyllä usko, että käsittäisi vielä silloinkaan, vaan sitten alkaisi ulina, miten häntä kiusataan, kun kukaan ei tee lumitöitä, olen jumissa täällä! Ja ihmettelisi, että minunko tässä pitäisi ottaa kola käteen?!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä lainkaan tätä mietelauseiden tykittämistä instaan. Etsiikö hän päivät pitkät erilaisia mietelauseita netistä ja sen jälkeen siirtää niitä ajan kuluksi omaan instaansa? Ymmärrän, jos laittaa silloin tällöin jonkin koskettavan mietteen instaan, mutta että päivittäin ja useita. Sama koskee näitä lainattuja videoklippejä. Onko tämä joku amerikkalainen instatyyli vai mistä tämä tulee?
Se on ihan Helenan oma tyyli, kun ei ole muuta raportoitavaa. No onneksi tuli nyt katon puhdistaja törkeästi kiusaamaan asuntoon jossa hän itse törkeästi lokkeilee niin on taas tärkeää raportoitavaa - miten ihminen on tehnyt itsestään uskomattoman typerän pellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vauva kerrallaan, eikö? Ei nukkunut vauvojen kanssa. Mikko lähti, kun viimeisen vauvankaan kanssa ei tarvinnut enää nukkua.
Olisiko arviolta 3 vuotta Helenan yövalvomiset siellä vauvojen kanssa, jos 3 lasta saanut USA:n vuosina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Mikko voisi hankkia Helenalle jonkun kerrostalohuoneiston ollen itse omistaja tai lapset. Voi sitten sanoa, että ota tai jätä. Helena ei voisi ainakaan enää vedota, että on koditon tms. Ja lapsilla olisi toinen koti.
Helena on niin perässä vedettävä, eikä saa itse mitään aikaiseksi (paitsi ikkunasta murtautumisen ja portin rikkomisen).
Olen kyllä Mikon puolella, mutta Helena on mitä on noiden asioiden järjestelyn kannalta. Mutta kai tuohonkin joku mietelause olisi.
Mikon ei kyllä tarvitse hankkia eikä järjestää enää mitään Helenalle. On yrittänyt jo monenlaisia sovintoehdotuksia ja järjestelyitä, mutta mikään ei Helenalle kelpaa. Helena on saanut jo avioeromiljoonansa indeksikorotuksin, lisäksi Mikko on maksanut toisen mokoman ex-vaimon oikeudenkäyntikuluja itseään vastaan. Jossain vaiheessa tulee tilanne, että on nostettava kädet pystyyn ja
Olen niin team-Mikko kuin olla voi kuten varmasti jokainen vähääkään normaalilla ajatusmaailmalla varustettu ihminen, mutta sitä en kyllä ikinä tulisi ymmärtämään jos Mikko euroakaan alentuisi antamaan tuolle lokille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kaiken Hellun käsityskyvystä, kun hokee ivallisesti höpinöissään useaan kertaan, että "onhan se kattojen putsaus tietysti tärkeää", tarkoittaen tietysti sitä, ettei se ole ollenkaan tärkeää, vaan tehdään ihan vain häntä kiusatakseen.
Mikkohan ei toki jätä kallista kiinteistöään hoitamatta, mutta Hellulle tekisi ihan hyvää pieni reality check, mitä tapahtuisi kun kukaan ei leikkaisikaan nurmikoita, huoltaisi kattoja, tekisi lumitöitä jne. En kyllä usko, että käsittäisi vielä silloi
Puista kyllä tulee uskomaton määrä ryjää katolle ja ränneihin.
Niin taas ristiriitaista. Ei saa tulla, saakin tulla kun sopii. Mitään ei saa tulla korjaamaan tai siivoamaan, veden saa tulla korjaamaan. Aivan turhaa lätinää. Kumisaappaat jalkaan ja harava käteen hommiin. Jotakin voisi vaivautua tekemään oltaviensa eteen. Ja vähintäänkin päästää ammattilaiset tekemään työtään!!
Ei luoja. Mikko riehunut kännissä täällä. Näin H selittää aivan pokkana poliiseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan ei toki jätä kallista kiinteistöään hoitamatta, mutta Hellulle tekisi ihan hyvää pieni reality check, mitä tapahtuisi kun kukaan ei leikkaisikaan nurmikoita, huoltaisi kattoja, tekisi lumitöitä jne. En kyllä usko, että käsittäisi vielä silloi
Se voi olla, että talvella ei ole vierastalolla aurausta.
Vierailija kirjoitti:
"Luulen että Hellun kuningasajatus ja ensimmäinejn prioriteetti oli saada jäädä USA:an. Kaikki muu oli alisteista sille pyrkimykselle, lapsetkin. Avioehdon mitätöinti ja muutaman miljoonan lisäkorvaus olisivat antaneet resursseja hakea viisumia vähän voimallisemmin kuin säälittävällä rasvabisnesyrityksellä. Lapsetkin olisi pystynyt sillä rahalla hoitamaan. Kun sitten kävi niin, että avioehto todettiinkin päteväksi, lapset määrättiin Suomeen ja viisumikin veteli viimeisiään, näkyi Hellun todellinen minä. Sen sijaan että olisi ottanut lusikan kauniiseen käteen ja todennut, että näin kävi, muutanpa Suomeen, hän jäikin 8000 km:n päähän lapsistaan ja jatkoi oleskeluaan USA:ssa tehden ties mitä, elätellen toiveita jostakin ihme kirjaprojektista ja siitä, että valitustuomioistuin kääntäisi aiemmat päätökset päälaelleen. It won`t happen, siteeraisin Hellun omia sanoja. Ehkä hän alkaa pikku hiljaa ymmärtää reali
Ehkäpä Kipperin perhe on lyönyt viisaat päät yhteen ja ollut Hellun neuvonantajina. Tuo suku kun ei ole sieltä viisaammalta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Niin taas ristiriitaista. Ei saa tulla, saakin tulla kun sopii. Mitään ei saa tulla korjaamaan tai siivoamaan, veden saa tulla korjaamaan. Aivan turhaa lätinää. Kumisaappaat jalkaan ja harava käteen hommiin. Jotakin voisi vaivautua tekemään oltaviensa eteen. Ja vähintäänkin päästää ammattilaiset tekemään työtään!!
Välillä jään miettimään, että onko Helena Koivu oikeasti näin ilkeä ja häijy vai näytteleekö hän vain tuottaakseen instagramvideoita?
Olen niin team-Mikko kuin olla voi kuten varmasti jokainen vähääkään normaalilla ajatusmaailmalla varustettu ihminen, mutta sitä en kyllä ikinä tulisi ymmärtämään jos Mikko euroakaan alentuisi antamaan tuolle lokille.
Olisikohan korkein aika tehdä ihan omat päätökset omasta järjen köyhyydestä, kun vielä olet kykenevä niitä toisista ihmisistäkin tekemään.
Voi helvata!
Poliisit ovat Kakskerrassa. Ilmeisesti talkkari on neljäntenä videolla Mikon vieressä.
Ihanat virkapukuiset ja komea Mikko!
Noissa maissa asiakaspalvelukin on legendaarista. Sutautuminen asiakkaaseen on usein töykeää ja epäystävällistä. Oman kokemukseni mukaan se on yleinen elämämasenne ja suhtautumisrapa tuntemattomiin.