Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että tänään ei koko päivänä ole tullut yhtään ainutta niuva-, hullu-, tai muutakaan haukkumisviestiä?
En ihan oikeasti uskonut että ne kaikki ovat Helenalta tai muilta Kippereiltä peräisin mutta miten muuten tämän voi tulkita?
Vuosi sitten kesällä olen 100% varma, että Hoo itse veti minulle kilarit täällä yhteen kommenttiini. Kyllä se niin tunteella tuli, ettei voi olla kukaan muu. Hyvä, että täällä uskalletaan puhua tästä vaihtoehdosta, moni meistä on aivan varmasti mielessään ajatellut tätä....
Tää on ollut niin läpinäkyvää. Tunnistaa myös tiettyjen sanojen ja sanajärjestyksen pohjalta.
Osassa viesteistä on myös ollut selvää, ettei kirjoittaja ole suomen natiivip
Musta noissa viesteissä on ollut näkyvissä se, ettei ko. kirjoittaja vaan käy täysillä valoilla tai on hyvin vanha ihminen. Kirjallinen viestintä on monille todella vaikeaa, jolloin viesti saattaa sisältää ihan millaisia sanamuotoja ja lauserakenteita tahansa. Yleensä ihminen, joka on lukenut paljon (ihan vaikka vain tavallisia kirjoja), osaa myös kirjoittaa selkeämmin. Lukenut ihminen myös osaa paremmin ottaa kantaa vastaamaansa viestiin. Lukeminen yksinkertaisesti sivistää.
Tässä olisi Helenalle hyvä paikka huomata, että on itse ainoa itsensä puolustelija. En usko ollenkaan, että perheensä täällä kävisi riehumassa. Kyllä se on Helena vain.
Ehkä olisi oikea hetki hengähtää, koittaa nähdä asiat kuten ne ovat. Julkisuutta JA ARVOSTUSTA Helenalle kyllä sataisi, kun nyt tekisi täyskäännöksen. Alkaisi kuvaamaan miten laittaa elämänsä järjestykseen, korjaa välinsä Mikkoon ja Natalieen, alkaa tukemaan lapsiaan elämässä eteenpäin jne.
Miten Mikko on käyttänyt julkisuutta hyväkseen?
Kaikin tavoin. Hänellä oli esimerkiksi todistajia oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla kauppaopiston mentiin joko lukiosta tai kauppakoulusta- ei suoraan peruskoulusta.
Mikään ei muuta sitä, että opistoista tuli amkeja .
peruskoulu alkoi 24.5.68
Ei kaikkialla osassa kunnista oli aluksi kokeilussa mukana. Kotipaikkakunnallani menin kansakoulun vuonna 1972 ja vuonna -73 koulu muuttui virallisesti peruskouluksi. Mieheni kotikunnassa peruskoulu oli jo toiminut tuolloin muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan koulutus on todellakin vanhentunut, yli 10v sitten on opiskellut. Ei saa töitä ellei kunnolla päivitä osaamistaan. Ja voipi olla jonkinlainen mainehaitta olemassa.
Mikäli Suomessa haluaa työllistyä niin cvhen kannattaisi kaivella se amk-tutkinnon nimi esiin. Täällä ei bachelor- tutkinnolla työllisty kuten muualla maailmassa.
Tuo on mielestäni outoa, jos Bachelor-tutkintoa vieroksutaan. Ympäri maailmaa tunnettu käsite, ja esim. amerikkalaisista suurin osa yliopiston käyneistä suorittaa juurikin Bachelor-tutkinnon, joka on siellä SE tutkinto. Kaikki sen päälle olisi sitten jatko- tai lisäopintoja, mutta opiskelu on myös kallista ja yleensä viimeistään Bachelorin jälkeen on kiire töihin. Sillä toki on merkitystä, missä olet tutkintosi suorittanut, eli onko hyvämaineinen yliopisto tai sitten ei niin tunnettu ja arvostettu, vai jotakin siltä väliltä.
-USA:sta vuosien kokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ne suurimmat Mikon ja Natalien haukkujat olla Kippereitä. Eivät ole ehtineet tsekkaamaan kommentteja.
Ei kahteen päivään yhtään törkeää vastausta.
Vaikka sitä jo veikkailtiin pitkään, niin onpahan järkkyä. Niin karmeaa tekstiä täältä saanut lukea, että huh!
No ei tuota nyt ole missään todistettu, että noin olisi. Joku hullu haukkuja on voinut saada nettikiellon, jossain.. paikassa missä nyt on.
Yllättävää että joku jossain sai nettikiellon just sillon kun Helenalla on sukukokous.
Ja sama tapahtui silloin, kun Kakskerrasta sammui nettiyhteys 😉
O
Jos Hoolla on halpa liittymä ja ilman rajatonta dataa?
Siksi haluaa Mikon wifin että voi notkua netissä Mikon nettiliittymän piikkiin. Ja tällöin Mikko maksaa Hoon netin että Hoo voi haukkua rajattomasti Mikko ympäri ämpäri nettiä😐
Miksi helena vielä riitelee. Ero tullut ja sillä sipuli. Kateellinen mikon uudesta onnesta.
Minä kun aikoinaan erosin niin se oli sillä selvä. En kertaakaan ole haukkunut ex miestä ja hänen uutta vaimoaan.
Päätin erotessa en ala heittämään lokaa mihinkään päin.
Näin kannattaisi nyt jo helenan lopettaa. Sai vuosia elää luxuselämää. Se on nyt ohi ja helena menee nyt töihin elättääkseen itsensä. Niin helppoa se on. Muttamutta kostonhimoinen kun on niin jälki sen mukaista
Vierailija kirjoitti:
Siis Enbusken kysymys ja Helenan vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että tänään ei koko päivänä ole tullut yhtään ainutta niuva-, hullu-, tai muutakaan haukkumisviestiä?
En ihan oikeasti uskonut että ne kaikki ovat Helenalta tai muilta Kippereiltä peräisin mutta miten muuten tämän voi tulkita?
Vuosi sitten kesällä olen 100% varma, että Hoo itse veti minulle kilarit täällä yhteen kommenttiini. Kyllä se niin tunteella tuli, ettei voi olla kukaan muu. Hyvä, että täällä uskalletaan puhua tästä vaihtoehdosta, moni meistä on aivan varmasti mielessään ajatellut tätä....
Tää on ollut niin läpinäkyvää. Tunnistaa myös tiettyjen sanojen ja sanajärjestyksen pohjalta.
Osassa viesteistä on myös o
Vanhat ihmiset puhuu kotiseutunsa vanhasta mielisairaalasta käsitteenä. Eihän sellaisia ole ollut varmaan viiteenkymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla kauppaopiston mentiin joko lukiosta tai kauppakoulusta- ei suoraan peruskoulusta.
Mikään ei muuta sitä, että opistoista tuli amkeja .
peruskoulu alkoi 24.5.68
Ei kaikkialla osassa kunnista oli aluksi kokeilussa mukana. Kotipaikkakunnallani menin kansakoulun vuonna 1972 ja vuonna -73 koulu muuttui virallisesti peruskouluksi. Mieheni kotikunnassa peruskoulu oli jo toiminut tuolloin muutaman vuoden.
Oma ketju näille kiitos, vaikka aloituksena "Muistoja nuoruusajoiltani"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osassa viesteistä on myös o
sitä voi kirjoittaa pilke silmäkulmassa, käyttää murresanoja , elävöittää jne
Vierailija kirjoitti:
mikäli asia vaatii niin tietenkin todistajia, kyllä lakimiehet osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, että saatiin upea Miss Suomi pitkästä aikaa!
Yliopiston käynyt KTM
Ketä kiinnostaa?
No esim. minua kiinnostaa, miksi fiksu tutkinnon suorittanut ihminen edes hakee missikisojen kaltaiselle lihatiskille? Eikö ekonomille muuten ole löytynyt töitä?
Toki Miss USA on ammatiltaan lääkäri ja armeijan hävittäjälentäjä, joten kunnolla rikotaan perinteisiä sukupuolirooleja.
Ja jos on vielä laatikkoleuka jenkkifutiksen pelinrakentaja, niin saa vanhat roolimallit kyytiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Helenan isällä saappaat väärissä jaloissa? 😁
Mikähän tuo Helenan isä on miehiään? Jos Helenan mukaan osaa tiirikoinnin ja murtautumisen taidot. Kovin on uurteiset kasvot verrattuna Helenan filtterikuvaan. Jostain syystä tulee myös mieleen mafialeffat. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on ollut myös mahdollisuus tuoda todistajia. Eikös yksi ollut naapuri ja yksi Helenan henkilökohtainen avustaja.🤭
Onko Helena tulossa Suomeen ja Kakskertaan tänään? Lapsilla on huomenna koulua.
Luulin jo että oli kiva viikonloppu Virossa, mutta sitten tuuttaakkin jotain käsittämätöntä rokotusvastaista shaibaa. Ihan oikeesti nyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena tulossa Suomeen ja Kakskertaan tänään? Lapsilla on huomenna koulua.
Kannattaa tehdä lasuluonnos jo valmiiksi odottamaan
Kuka jaksaa tuollaista maga, rokotus salaliitto muka jenkkiä katsella ja kuunnella? Lapsiraukat kun joutuvat tuota kuuntelemaan.
"Helena riehaantui syyttelemään julkisesti Natalieta joskus 4/22 vaikka Helenalla itsellään oli Troy kuvioissa USAssa."
Helena riehaantuu aina, kun oikeudessa on tulossa joku käsittely?