Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että tänään ei koko päivänä ole tullut yhtään ainutta niuva-, hullu-, tai muutakaan haukkumisviestiä?
En ihan oikeasti uskonut että ne kaikki ovat Helenalta tai muilta Kippereiltä peräisin mutta miten muuten tämän voi tulkita?
Vuosi sitten kesällä olen 100% varma, että Hoo itse veti minulle kilarit täällä yhteen kommenttiini. Kyllä se niin tunteella tuli, ettei voi olla kukaan muu. Hyvä, että täällä uskalletaan puhua tästä vaihtoehdosta, moni meistä on aivan varmasti mielessään ajatellut tätä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas menee jankkaukseksi koulutuksesta. Mutta esim. Kaupallisella alalla 2. Asteen tutkinto eli merkantin tutkinto suoritettiin kauppakoulusta, johon pystyi hakemaan peruskoulun jälkeen. Kauppaopisto oli se 3.aste ja sinne haettiin joko merkantin tutkinnolla tai ylioppilastutkinnolla. Tutkinto ,joka siellä suoritettiin oli merkonomin tutkinto. Yliopistossa oli erillinen pieni kiintiö sisäänotossa näille opistotason tutkinnon suorittaneille, paitsi että mikäli oli yo-merkonomi joutui hakemaan ylioppilaiden kiintiössä. Ennenwanhaan opistoissa oli omat linjansa amistason kautta tuleville ja ylioppilaille. Periaatteessa 3 vuoden kuluttua molemmista linjoista suoritettiin samansisältöinen tutkinto.
Mitä sitten? Helenan ikäluokan opiskelut eivät tapahtuneet tähän aikaan.
Sitä sitten, että joku väitti opistoista tulleen ammattikouluja eli toista astetta, kun ne oli kerran kolmatta astetta ja muuttuivat ammattikorkeakouluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä lapsilla
mitään rokotuksia?
Uskoisin, että on ,koska heillä oli oikeuden määräämä välittäjä päättämässä lasten asioista.
En itse hauku Helenaa, mutta kyllä tosiaan joihinkin kommentteihin tulee niin törkeitä vastauksia, että olen itsekin miettinyt, onko Helena tai sisarukset. Varsinkin jos on Mikon puolella, joku raivoaa ja haukkuu. Tosin olen sitäkin mieltä, että kyllä Mikossakin on vikaa.
Ehkä se mykkäkoulu puhumattomuus sai alunperin Helenan käyttäytymään noin. Asiat jäivät selvittämättä. Asianajajien kautta kommentoitiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti koskaan valmistanut amkista?
Vähän se on epämääräistä. Jossain lehtijutussa oli että olisi merkonomi, jossain että on käynyt Matkailuinstituutin ja sitten opiskellut Lincolnin yliopistossa bachelor of International Hotel management. Linkedinissä on Haaga Helia, Lincolnin yliopisto ja Cadizin yliopisto ilmoitettu niin, että opiskeluvuoden on päällekkäin.
Joku tiesi kertoa, että Haaga Heliassa olisi mahdollisuus tällaiseen "kaksoistutkintoon" ,mutta olisiko se amk-tutkinto sitten restonomi?
Mitenhän Hn koulutus liittyy tämän ketjun otsikkoon. Koulutus on käsitelty jo aiemmissa ketjuissa moneen kertaan. H ei ole käynyt lukiota vaan mennyt peruskoulun jälkeen ammattiopistoon ja opiskellut merkonomiksi. Tällä tutkinnolla on päässyyt Lincolnin yliopistoon opiskelemaan matkailualan kandia. Lincolnilla käytössä kaksoistutkinto, jot
Eihän koko tämä keskustelu itseasiassa liity tämän ketjun otsikkoon. Tähän on vaan siirrytty Koivujen erosta keskustelemaan koska oli riittävän pitkä ketju säilymään asiattomaksi ilmoittelusta huolimatta . Tuoreet ketjut saa poistatettua helpommin.
Mikä ihmeen juorupalsta tämä on ? Melkein 20 000 viestiä ! Miettikää jos teistä spekuloitaisiin näin ? Saisi koko ketjun lopettaa. Ilmoitankin modelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas menee jankkaukseksi koulutuksesta. Mutta esim. Kaupallisella alalla 2. Asteen tutkinto eli merkantin tutkinto suoritettiin kauppakoulusta, johon pystyi hakemaan peruskoulun jälkeen. Kauppaopisto oli se 3.aste ja sinne haettiin joko merkantin tutkinnolla tai ylioppilastutkinnolla. Tutkinto ,joka siellä suoritettiin oli merkonomin tutkinto. Yliopistossa oli erillinen pieni kiintiö sisäänotossa näille opistotason tutkinnon suorittaneille, paitsi että mikäli oli yo-merkonomi joutui hakemaan ylioppilaiden kiintiössä. Ennenwanhaan opistoissa oli omat linjansa amistason kautta tuleville ja ylioppilaille. Periaatteessa 3 vuoden kuluttua molemmista linjoista suoritettiin samansisältöinen tutkinto.
Sitä sitten, että joku väitti opist
90-luvulla kauppaopistoon mentiin nimenomaan peruskoulusta ja sieltä valmistui merkonomeja/datanomeja eli vastaa nykyistä ammattikouluntutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä lapsilla
mitään rokotuksia?
Uskoisin, että on ,koska heillä oli oikeuden määräämä välittäjä päättämässä lasten asioista.
Uskoisin, että nyt ovat saaneet ihan tavalliset Suomen rokotusohjelman mukaiset piikit.
Tuota välittäjää he tarvitsisivat vieläkin! Vieläköhän se amerikkalainen sovellus toimisi? M. olisi ehkä valmis maksamaankin tuosta välityksestä?
Vierailija kirjoitti:
En itse hauku Helenaa, mutta kyllä tosiaan joihinkin kommentteihin tulee niin törkeitä vastauksia, että olen itsekin miettinyt, onko Helena tai sisarukset. Varsinkin jos on Mikon puolella, joku raivoaa ja haukkuu. Tosin olen sitäkin mieltä, että kyllä Mikossakin on vikaa.
Ehkä se mykkäkoulu puhumattomuus sai alunperin Helenan käyttäytymään noin. Asiat jäivät selvittämättä. Asianajajien kautta kommentoitiin.
Sekin mykkäkoulu on osa Helenan muuttuvaa tarinaa. Välillä Mikko on ollut puhumaton vuosikausia ja välillä ehdotellut vaikka ja mitä Helenalle kahden kesken. Ja tässä tilanteessa mikä on jo vuosia vallinnut niin Mikon kannattaakin hoitaa kaikki asiat Helenan suuntaan virallisia teitä pitkin tai ainakin kirjallisesti, suullinen sopiminen ei toimi.
Ainoa keino tuollaisen kanssa on lakimiesten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ja sitä ennen. Oli oppikoulu ja kansalaiskoulu. Oli ammattikoulu, teknillinen koulu ja kaupallinen koulu. Sitten oli kauppakoulu, teknillinen koulu, kauppaopisto ja teknillinen opisto. Ja oliko joskus 1996 kun alettiin puuhaamaan AMK:ja. Helenalla oli aiemmin Linkedinissä kauppaoppilaitos, kesto kolme vuotta. Entä sitten? Lopetetaanko tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa keino tuollaisen kanssa kommunikoida on lakimiesten kautta. Sori. Oleellinen unohtui edellisestä.
Vierailija kirjoitti:
Se on just varmaan toisin päin eli Helenan käytös laittanut Mikon suun kiinni ja loput on Helenan vedätystä. Kesällä oli niin paljon tarinoita kuinka Mikko oli hänelle tullut puhumaan eroprosessin aikana jne, kesälläkin juttelivat kakskerrassa Natalien ollessa poissa.
Eli, kumpa on satua, Mikko puhuu vai Mikko ei puhu?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas uskon, että se puhumattomuus on reaktio Helenan käytökseen. Helenahan pisti asianajajalleenkin niin paljon puheluja ja viestejä ,että heille tuli siitä 40000 dollarin lisäkulu kun piti ottaa lisää väkeä Helenalle vastailemaan. Ihminen joka soittaa häkeen 12 kertaa päivässä tuskin viestii yhtään hillitymmin exälleenkään. Onhan Helenalta joinakin päivinä instassakin 50 julkaisua joissa jankkaa yhtä ja samaa. En ihmettele yhtään, mikäli Mikko koettaa pitää yhteydenpidon minimissä ja hoitaa asiat asianajajien kautta Lisäksi jos Helenalle menee mitään vastaamaan niin on samantien instajulkaisu asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ne suurimmat Mikon ja Natalien haukkujat olla Kippereitä. Eivät ole ehtineet tsekkaamaan kommentteja.
Ei kahteen päivään yhtään törkeää vastausta.
Kyllä. Puuttuu hulluiksi haukkumiset ja ota pillerit ja mee hoitoon. Tuleepa hyvä kuva koko perheestä.
Natalieta haukuttiin joka toisessa viestissä todella törkeästi. Mitä en voi käsittää. Miten kukaan palstalainen voisi häntä inhota. Nähnyt muutaman kuvan seiskassa.
Ja jankutusta Mikon pettämisestä. Tästä on tosiaan vaan Helenan sana ja se sopisi hyvin Helenan rakentamaan kuvaan raukasta uhrista jonka pettäjämies heitti kadulle rahattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin mykkäkoulu on osa Helenan muuttuvaa tarinaa. Välillä Mikko on ollut puhumaton vuosikausia ja välillä ehdotellut vaikka ja mitä Helenalle kahden kesken. Ja tässä tilanteessa mikä on jo vuosia vallinnut niin Mikon kannattaakin hoitaa kaikki asiat Helenan suuntaan virallisia teitä pitkin tai ainakin kirjallisesti, suullinen sopiminen ei toimi.
Niin kannattaa, mutta Tarkoitin eron alkuaikana. Kun eropaperit on heitelty pitkin jääkiekkokaukaloita. En tiedä, miksi erosivat, mutta jos syy oli Mikon pettäminen tai rakastuminen Nataliehan, niin onhan Mikon avioero hakemus reiluutta, mutta ne olisi pitänyt keskustella. Helena elätteli toivoa pelastaa avioliiton, Mikolla oli Natalie. Sitten alkoi taistelu. Ja nyt tämä kaikki on järjetöntä, jossa Helena tuhoaa omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen juorupalsta tämä on ? Melkein 20 000 viestiä ! Miettikää jos teistä spekuloitaisiin näin ? Saisi koko ketjun lopettaa. Ilmoitankin modelle.
Helena itse haluaa tehdä asioistaan mahdollisimman julkisia ja täällä itseasiassa keskustellaan hänen omien avautumisen vs. Oikeuden tarjoamien faktojen perusteella. Puhdasta spekulaatiota on aika vähän sekin perustuu käytettävissä olevaan materiaaliin.
"Helenallahan on jonkinmoinen bachelor-tason matkailualan tutkinto. Eikä hän taida olla mikään penaalin terävin kynä. Amis pohjalta menee."
Bachelor's degree on yliopistoista saatava tutkinto, mutta niitä saa nykyään Suomessakin myös ammattikorkeakouluista. Lieneekö ollut AMK hänen koulunsa? Joka tapauksessa korkeakoulututkinto, jos näin on, ja suorittanut muulla kuin äidinkielellään, eli osannee vähintään paria kieltä hyvin. Ei minusta mitään vähäteltävää tuossa koulutuksen osalta. Totta kai sitten voi vaikka väitellä tohtoriksi, jos haluaa, mutta ei kaikkien tarvitse haluta, ja parempikin niin yhteiskunnan kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kannattaa, mutta Tarkoitin
Nataliella ei ole mitään tekemistä eron kanssa. Erotaistelua oli jo 2v kun Natalie tuli ja en usko että siinä oli mitään yhteenpaluujuttuja menossa Mikon ja Helenan kanssa, niin riitaisaa oli jo meno silloin. Helenan vaan pitää esittää asia niin, että hänellä olisi joku hyvä syy vihata Natalieta. Ei ole. On vain mustasukkainen
Ja sama tapahtui silloin, kun Kakskerrasta sammui nettiyhteys 😉