Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että Helenalle on ottanut koville se että sanotaan ettei hän ole hyvä äiti. Ehkä tämä herättelisi Helenaa.
Mikä sinut herättäisi. Haukut itsellesi vierasta ihmistä arkipäivänö palstalla. Mikset ole töissä tai tekemässä jotain järkevää? Etkö huomaa, että itse tarvitset ison herättelyn? Tuo ei ole mieleltään terveen ihmisen toimintaa.
Heh...ei tuo Helena nyt kovin vieras meille ole. Hän on ihan itse tuonut esille toimintatapansa, käsityksen oikeasta, sekä sokerina pohjalla, herkän ja kultaisen luonteensa.
Ensimmäinen lauseesi paljastaa, ettei sinulla ole oikeita ihmissuhteita. Sen nyt arvata saattaa. Kyttäämässä ja haukkumassa arkipäivänä jotain Helenaa Vauvalla. Mee töihin! Tosin ei sua kukaan huoli!
Perhe toki löytyy, ja kavereita ympäri Suomen. Henkilöstöpäällikkönä tässä toimin kansainvälisessä firmassa, joten eiköhän se työksi lasketa.
Mites itelläs?
Pitäisikö hieman parantaa huomiokykyä? En ole joutilas, enkä työtön. Olen työni puolesta seuraamassa keskustelua. Paljon hyviä huomioita ja perusteluja mielipiteille. Seuraan myös Helenan instaa, kun me kaikki olemme niin lahjottuja...
Yritätkö sinä väittää, että nämä hulluakin hullummat kommentit vielä jotakin perusteluja kaipaavat? Mielipuolisten kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
On aiemminkin puhunut "my husbandista", taisi olla viime viikolla. Tarkoittaa tietysti Mikkoa. Puhuu myös "meidän pihasta" jne.
Kyllä. Sanoi instan videolla että Mikko ja Natalie meni kihloihin meidän pihalla Kakskerrassa.
Ja tänään on puhunut instassa Mikosta että mun mies.
Harhainen. Ei hyväksy että ei ole enää meidän pihaa, meidän taloa, mun miestä ja meidän valokuvakehyksissä meidän perhekuvaa. Apuahan tuo tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Helena on aivan irtoäi todellisuudesta.
Talkkari tulee leikkaamaan nurmikkoa joka ei Helenalle tietenkään sovi just nyt. No talkkari kieltäytyy poistumasta niin lokki soittaa poliisille. Ei jumalauta.
Miten toi nainen voi olla niin jumalattoman tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteliko Helena, että eroprosessin ajan eletään kuten ennenkin eli kodit ja rahat jaetaan vasta erossa? Että avioehdon riitauttaminen käsitellään ensin ja sitten katsotaan vasta ero ja hän saa vähintään avioehdossa luvatun vasta tässä vaiheessa. Näin ajatellen Helenan toiminta olisi jollain tasolla loogista. Mutta miten hän voisi pitää kiinni tästä ajatusmaailmasta viimeiset 4,5 vuotta, 5 eri lakitiimiä ja oikeuden kuulemiset ja päätökset?
Avioehdossa sanottiin aivan selvällä ja yksinkertaisella suomen kielellä, että erokorvauksen maksaminen alkaa kuukauden kuluttua erohakemuksen jättämisestä. Avioehto on sivun pituinen. Jokainen juristitiimi USA:ssa (5) ja Suomessa ovat taatusti kertoneet, miten asia menee. Samoin oikeus muistutti asiasta useaan kertaan. Ja kaiken tämän jälkeenkin joistakin Hellun vuodatuksista saa käsityksen, ettei hän sittenkään ymmärtänyt. Tai sitten ei vain välittänyt vaan ajatteli, että oikeudesta tulee lottovoitto, 5 miljoonaa vähintään, Edinan talo ja lapset hänelle. Ehkä vielä 20.000 / kk elatusapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että Helenalle on ottanut koville se että sanotaan ettei hän ole hyvä äiti. Ehkä tämä herättelisi Helenaa.
Mikä sinut herättäisi. Haukut itsellesi vierasta ihmistä arkipäivänö palstalla. Mikset ole töissä tai tekemässä jotain järkevää? Etkö huomaa, että itse tarvitset ison herättelyn? Tuo ei ole mieleltään terveen ihmisen toimintaa.
Mitä haukkumista tuossa viestissä oli?
Mitä te kaikki itse päivisin täällä teette ja olette muita vaatimassa töihin? Etkö huomaa, et itse tarvitsisit sen herättelyn eikä oma toimintasi ole normaalia?
Joku tänne jo aiemmin kirjoitti, etteivät kaikki tee töitä 8 - 16 ja vain arkisin. Joku on sairiksella, joku eläkkeellä tai vaikka vanhempien vapaalla. Joku varmaan oikeastikin työtön ja joku, jonka ei vain tarvitse tehdä töitä. Elämäntilanteita on erilaisia. Helenan elämää täällä tuskin kukaan kahdehtii, vaan parempaa toivoo ja erityisesti noille lapsille. Instasaduillaan ei saa kumpaakaan, päinvastoin.
Mutta olet kuin idolisi: minä saan tehdä, mitä haluan ja muut sitten vissiin, mitä sinä tai idolisi haluatte muiden tekevän.
Helena tarvitsee äkkiä jotain apua. Älkää nyt enää instassa pilailumielessä kannustaako Helenaa tekemään enempää tyhmyyksiä. Hän ei osaa erottaa, onko typerät ehdotukset tosissaan vai pilailumielessä tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi vihjaus että Mikolla on kaveri poliisissa. Tämä tuli Helenalle vasta nyt mieleen.
*ja se vi##umainen ylimielinen hymy päälle*
Eiku talkkarilla on kaveri poliisissa, näin minä sen ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
jestas miksi Helena häiritsee hätäkeskusta turhilla asioilla?? Eikö se tiedä että hätäkeskus ei ole sitä varten?
muutenkin sen jutut on ollut sitä samaa, mitää en ole tehnyt väärin, ketään en hauku ja mustamaalaa, kerron vaan totuuden...
Soittakaa joku nyt sinne hätäkeskukseen ja sanokaa että se suurin v*tun hätä on se että tuo eukko tukkii linjoja oikeasti avun tarpeessa olevilta!
Vierailija kirjoitti:
Uutta avautumista tarjolla. Talkkari perkuti häiritsee...
Eikö sillä ole koskaan mitään mukavaa sanottavaa kenestäkään? Ja nämä samat jutut kiertää koko ajan. Painuis nyt hittoon jo sieltä kakskerrasta.
Neulepaita päällä leuka väpättäen pitää Jelena tuo oman elämänsä sankari tiedotustilaisuutta Kakskerrasta.
Sanoi taas mieheni, korjasi seuraavassa videossa ex-mieheni.
Kyllä ottaa lujille lasun kanssa käydyt keskustelut!
Järkyttävää viranomaisten työllistämistä. Hätäkeskukseen puhelu, kun palkattu talonmies haluaa leikata nurmikon juuri tänään. Tänään, kun seuraavat päivät on ennusteen mukaan sadetta. Ensi viikolla voikin ottaa viikatteen mukaan heinätöihin. Nurmikko kasvaa silmissä näillä keleillä Lämpöä ja kosteutta.
Palkattu talonmies ei heti hypi Jelenan pillin mukaan, niin sitten soittoa poliisille. Sairasta.
Huomasitteko, että hän on lukenut lasun antamia papereita? Ilmeisesti lapset eivät ole hänellä, kun ei ole aikataulut häiritsemässä lukemista. Onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena halveksii lasun työntekijöitä, jotka ilmeisesti yrittävät saada Helenan ymmärtämään, että heidän tehtävänään on hoitaa ensisijaisesti lasten asioita, ei Helenan fiiliksiä.
Siinä videossa H arvuutteli lasujen tekijöitä, ketähän ne voisikaan olla. Lasujen sisällöstä ainoa kommentti oli, että hänellä on sananvapaus. Lasuissa puhutaan lapsen oikeudesta yksityisyyteen, H puhuu oikeudestaan sananvapauteen. Sillä lailla, kenen etu edellä mennään.
Eiköhän tässä nyt kyse ole siitä, että kuka tahansa turhautuu, kun itsestä tehdään kiusallaan aiheettomia lasuja.
Perhe toki löytyy, ja kavereita ympäri Suomen. Henkilöstöpäällikkönä tässä toimin kansainvälisessä firmassa, joten eiköhän se työksi lasketa.
Oliko sulla mielessä Helenalle jotain töitä tarjota? Nyt olis tarjolla erittäin hankala ja vittumainen työntekijä. Varmaan levittäisi instassaan tuonkin kansainvälisen firman mainetta. Ei välttämättä positiivisessa mielessä, mutta sanaa nyt kuitenkin veisi eteenpäin.
Mitä Helena maksaa mökin ylläpidosta mm. lämpimästä vedestä, ruohonleikkuusta jne, joista hän puhuu? Tuleeko asumiseen liittyvät kustannukset hänelle edes mieleen? Talkkarikin tulee väärään aikaan. Tuollaisissa oloissa jo yksi yö on kallis, jos joutuu maksamaan.
Mites itelläs?
Ja lehmätkin lentäö palstalla😁. Kansainvälisen firman henkilöstöpäälliköt, joilla on myös perhettä, eivät hyöri Vauvalla haukkumassa keskellä päivää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Oooo....
Taas on pitänyt ottaa puhelu 112.
Talkkari tai joku tontilla ilman lupaa.
Raportti jatkuu livenä NYT!
Täytyypä soittaa häkeen, kun talkkari saapuu työpaikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena videolla: mustamaalaanko mä MUN miestä?
Kenestä hän puhuu, onko hänellä uusi mies? Vai elääkö edelleen siinä harhassa että Mikko on HÄNEN mies?! Tsiisus, Mikko on Natalien aviomies kuukauden kuluttua ja tuo puhuu edelleen mun miehestä.Taasko sä vajaa jankutat tätä samaa?? :D
Helena puhuu instassa EX-miehestä. Pese nyt perkele ne paskaiset korvasi jotta kuulet edes oikein!
Aivan selkeästi Helena sanoo tänään Instassa: "Mustamaalaanko mä mun miestä"
Vierailija kirjoitti:
Uutta avautumista tarjolla. Talkkari perkuti häiritsee...
Denial is not a river in Egypt.
Siinäpä tiivistyy Helenan asenteen ongelma, mikä estää näkemästä todellisia ongelmia tilanteessa ja ennenkaikkea omaa osuuttaan ongelmiin. Hän on päättänyt olla avoin ja jatkaa julkitulojaan, kyllä, mutta toistaa silti koko ajan fraasia, ettei kukaan voi tietää mitä oikeasti tapahtuu tai mistä oikeasti kulloinkin on kysymys. No, nyt tuli 18 videota ja yhtään selkeää näyttöä mihinkään suuntaan ei saatu yhdestäkään käsillä olevasta ongelmasta. Helena puhuu hyvää suomea, mutta sisällöt ovat valitettavasti yhtä tyhjän kanssa.
Siis Helena soittaa hätänumeroon, koska joku tulee leikkaamaan nurmikkoa? Mitä ihmettä?
Äläpä puhu paskaa mt-ongelmainen lokki! Häpeäisit!