Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voin kuvitella, että jo tänään lapset saavat kuulla koulussa toisilta lapsilta, että ootteks te jotain köyhiä, kun ei oo lämmintä vettä. Onko teillä täitä. Jne."
Tuskinpa. Eiköhän koulussa ole tiedossa, että lasten isä on erittäin varakas.
Kaikkihan sen tietävät. Naurettavia kommentteja tuollaiset. Eikä lapsia oikeesti edes kiinnosta vanhemmat ja niiden touhut.
Vähänpä sitten tiedät nykyajan lapsista/nuorista.
Kukahan tietää vähän?? Itselläni on 3 nuorta. Voin vannoa, etteivät ikinä jaksaisi kiinnostua minun tai jonkun muun vanhemman somesta. Jo tuohon kehitysvaiheeseen kuuluu vanhemmista irtautuminen. On noloa höpöttää vanhemmista. Nuorilla on omat omat fooruminsa ja snäppinsä. Tottakai vanhemmat ovat edelleen tärkeitä, mutta ei nuorten keskeisessä toiminnassa. Heillä on lmat juttunsa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Helena tuli Suomeen toukokuun lopussa, 25.5. oli juttu Seiskassa. Lähti Amerikkaan kesäkuun viimeisenä viikonloppuna. 4th July -juhlat on hyvin dokumentoitu. Reilu kuukausi! Ei 3 kk, kuten Helena väittää.
Ei, kyllä hän synttäreitään (8.5.) vietti täällä ja oli äitienpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Helena halveksii lasun työntekijöitä, jotka ilmeisesti yrittävät saada Helenan ymmärtämään, että heidän tehtävänään on hoitaa ensisijaisesti lasten asioita, ei Helenan fiiliksiä.
Siinä videossa H arvuutteli lasujen tekijöitä, ketähän ne voisikaan olla. Lasujen sisällöstä ainoa kommentti oli, että hänellä on sananvapaus. Lasuissa puhutaan lapsen oikeudesta yksityisyyteen, H puhuu oikeudestaan sananvapauteen. Sillä lailla, kenen etu edellä mennään.
Okei, no vajaa kaksi kuukautta. Ei kolmea kuukautta kuitenkaan.
Jännästi ne lapset tykkäilee koirien kuvista yms. Ja ainakin omassa tuttavapiirissä noilla nuoremmilla(11-13v) on nimenomaan insta,jota vanhemmat pystyy paremmin seuraamaan ja opettamaan fiksua somen käyttöä. Tiktok ja snäppi taas on vain todella harvoilla vähän välinpitämättömistä perheistä tulevilla
Ja ei ole tarvetta päteä. Kunhan vaan totesin, miten asia monella tuon ikäisellä on.
Mitä ihmettä puhut? Ainakin kotikaupungissani (suomalaisittain isossa), varmasti lähes jokaisella nuorella on TikTok ja snäppi käytössä. Olen nuorten kanssa paljon tekemisissä ja itsellä myös kaksi nuorta.
No, hyvä uutinen on se, että asianomaiset kyllä tietävät kuinka paljon äiti on lapsiaan tavannut ja heidän kanssa aikaa viettänyt. Kaikki on kirjoissa ja kansissa. Myös nuo instahölinät on tallessa ja niitä voidaan kelata ees taas ja miettiä, että mitä tässä nyt oikein sanotaan. Uskon, että tilanne ei ole uusi ja on jo osattu varautua siihen, että todisteita pitää olla.
Mietin niitä muuttotoimia silloin, kun piti oikein sopimuksella varmistaa, että talo luovutetaan kolmen päivän aikana ja samoin auto, ja että ne ovat hyvässä luovutuskunnossa. Nyt ymmärrän. Tälle osapuolelle on kaikki vain suurta peliä ja kaiken saa tehdä laeista välittämättä. Sitten vain kirkkain silmin valehdellaan, että koskaan ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Helena tuli Suomeen toukokuun lopussa, 25.5. oli juttu Seiskassa. Lähti Amerikkaan kesäkuun viimeisenä viikonloppuna. 4th July -juhlat on hyvin dokumentoitu. Reilu kuukausi! Ei 3 kk, kuten Helena väittää.
Jos se on tuntunut Helenasta 3: lta kuukaudelta. Olikin heti loman tarpeessa. Oikeasti tyhmä kai tuo on kun itse antaa todisteet instaan. Ameriikassa tärkeää tekemistä kun istuu poolin reunalla ja kirjoittaa instaan.
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuun lopussa tuli Suomeen. Mutta ei tarkoita, että oli lasten kanssa koko ajan.
"Olen huomannut, että päivisin tosiaan tilanne tämä. Joutilaat, työttömät käyttävät aikansa kytäten Hellua ja peukuttavat toisiaan.
Tyhjän jauhajat."
Pitäisikö hieman parantaa huomiokykyä? En ole joutilas, enkä työtön. Olen työni puolesta seuraamassa keskustelua. Paljon hyviä huomioita ja perusteluja mielipiteille. Seuraan myös Helenan instaa, kun me kaikki olemme niin lahjottuja...
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että päivisin tosiaan tilanne tämä. Joutilaat, työttömät käyttävät aikansa kytäten Hellua ja peukuttavat toisiaan.
Tyhjän jauhajat.
Että ihan boldilla. Lisää vielä pari huutomerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi ne lapset tykkäilee koirien kuvista yms. Ja ainakin omassa tuttavapiirissä noilla nuoremmilla(11-13v) on nimenomaan insta,jota vanhemmat pystyy paremmin seuraamaan ja opettamaan fiksua somen käyttöä. Tiktok ja snäppi taas on vain todella harvoilla vähän välinpitämättömistä perheistä tulevilla
Ja ei ole tarvetta päteä. Kunhan vaan totesin, miten asia monella tuon ikäisellä on.
Mitä ihmettä puhut? Ainakin kotikaupungissani (suomalaisittain isossa), varmasti lähes jokaisella nuorella on TikTok ja snäppi käytössä. Olen nuorten kanssa paljon tekemisissä ja itsellä myös kaksi nuorta.
Eikä siis vähämpää oikeasti voisi nuoria ja lapsia jotkut aikuisten Instat kiinnostaa. Nuorten maailmassa Insta on mennyt juttu. Nuorillahan on juuri tapana ottaa käyttöön heti uusimmat sos mediat. Poikanikin aina nauraa, että olen boomeri, kun kerron, että mulla Face ja Insta. Tuossa iässä irtaudutaan vanhemmista ja aikuisten jutut ei vaan kiinnosta sosiaalisessa mediassa. Saatikka että nyt toisen vanhemmista kiinnostuisi. Turhaa luulottelua itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosiaan juhlimassa fourth of july: a venebileissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voin kuvitella, että jo tänään lapset saavat kuulla koulussa toisilta lapsilta, että ootteks te jotain köyhiä, kun ei oo lämmintä vettä. Onko teillä täitä. Jne."
Kaikkihan sen tietävät. Naurettavia kommentteja tuollaiset. Eikä lapsia oikeesti edes kiinnosta vanhemmat ja niiden touhut.
Hjallis Harkimo on kertonut että hänen lapsia on kiusattu koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että päivisin tosiaan tilanne tämä. Joutilaat, työttömät käyttävät aikansa kytäten Hellua ja peukuttavat toisiaan.
Tyhjän jauhajat.
Että ihan boldilla. Lisää vielä pari huutomerkkiä.
Syytä olisi! Huoli-ilmoja vain tekemään näistä täällä päivät pitkät jankuttavista. Onhan se nyt käsittämätöntä, että elämä kuluu Helenan kyttäämisessä? Miten on tuommoinen romahdus elämässä päässyt käymään. Eikö kunaan ottanut töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänpä sitten tiedät nykyajan lapsista/nuorista.
Kukahan tietää vähän?? Itselläni on 3 nuorta. Voin vannoa, etteivät ikinä jaksaisi kiinnostua minun tai jonkun muun vanhemman somesta. Jo tuohon kehitysvaiheeseen kuuluu vanhemmista irtautuminen. On noloa höpöttää vanhemmista. Nuorilla on omat omat fooruminsa ja snäppinsä. Tottakai van
Mun 14v tytärtä kiinnostaa vanhempien ihmisten julkaisut yhtä vähän kuin kalaa matemaattiset teoreemat. On snäpit ja tiktokit ja aivan eri kiinnostuksen kohteet, siitäkin huolimatta että joskus painaa tykkää nappia kun jotain julkaisen. Ei muista edes jälkeen päin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että eilen oli SE keskiviikko. Helena saanut tiedon ja ollut kauhuissaan päätöksestä? Järkytys pitänyt instankin hiljaisena ja tähän kauheuteen lisätään tämän aamun palaveri lastensuojelun kanssa.
Tunnekuohu oli aamupäivän videoissa yllättävän suuri. Onhan aieminkin ollut videoita lasusta ja hänen äitiydestään ilman mitään tunnekuohua. Aiemmissa videoissa oli vain ylimielistä virnuilua.
Onko Helena romahtamaisillaan? Helena voisi mennä yksin sukujuhliin Viroon ja jäädä sinne lepäämään vanhempiensa luokse. Lepäisi, puhuisi asiat auki vanhempiensa kanssa ja ottaisi vastaan vanhempin hankkiman avun. Siitä se itsensä kokoaminen ja aikuiseksi kasvaminen alkaa.
Kukaan ei toivo Helenalle mitään pahaa! Lasten kannaltakin oli hyvä, että äiti saisi itsensä kuntoon.
Kyllä minä myös toivon että Helena saisi elämänsä järjestykseen. Koti numero 1. Jättäisi jo katkeruuden taakseen ja apua varmasti saa. Töihin.
Helena videolla: mustamaalaanko mä MUN miestä?
Kenestä hän puhuu, onko hänellä uusi mies? Vai elääkö edelleen siinä harhassa että Mikko on HÄNEN mies?! Tsiisus, Mikko on Natalien aviomies kuukauden kuluttua ja tuo puhuu edelleen mun miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Koivujen vanhin lapsi on jo sen ikäinen, että monella on yksityinen vanhempien valvoma Instagram silloin. Helena ei voi mitenkään olla varma, etteikö nuo avautumiset menisi hänen lasten kavereiden silmille. Tätä on jatkunut jo pitkään ja lasten äiti ollut lööpeissä vähän väliä, niin aivan varmasti noita on nähnyt lasten kaverit ja näiden vanhemmat. Puhumattakaan siitä, miten tuon ikäiset osaavat kyllä jo googlettaa vaikka ja mitä ja tämänkin palstan keskustelut on varmasti ainakin osan toimesta luettu. Käy sääliksi nuo lapset, kun äiti ei edes halua lopettaa tuota avautumista ja show pyörii vaan.
Moni 12 v tyttäreni kaveri seuraa minua Instassa. Helenalla on vieläpä julkinen Insta eli kaikki näkee ne videot.
Sulla mitään tytärtä ole!
Ja sulla on höröttävät oravan hampaat ja kierot silmät. Persjalkainenkin olet. Lisäksi sulla on paksu niska, lyhyt kaula ja kasaripermanentti. Näen nämä ominaisuudet yhtä selvästi kuin sinä tiedät edellisen kirjoittajan perhekuvion.
Niin onkin. Varsinkin kasaripermanentti. Ja sua harmittaa sekin. 🤣
Tämän päivän videot taas eetterissä. Helena näyttää siltä, että pinna on katkeamassa lopullisesti hetkenä minä hyvänsä. Sysäsi lastensuojelun paperit sivuun pari kertaa niin, että luulin jo hänen repivän ne. Pelottavaa. Toivottavasti lapset ovat turvassa, ei voi olla varma. Tuntuu, että mitä vain voi tapahtua. Mikon ja lastensuojelun olisi pitänyt olla paljon jämäkämpiä Helenan kanssa jo kauan. Kun nyt ei kävisi mitään.