Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Kysymykseen, eikö Helena ajattele yhtään lapsiaan, vastaus on yksiselitteinen EI. Helena ei ajattele lapsiaan. Hän ei kykene siihen. Helena ajattelee Helenaa, mutta siinäkin hän kykenee vain lyhyen tähtäimen ajatteluun. Helena elää hetkessä ja tekee ihan jokaisen päätöksensä fiilispohjalta. Ja sen kyllä huomaa.
Helenan käytös ja toiminta eivät ole tervettä. Ei ole ollut enää vuosiin. Ja kun joku vielä ihmettelee, miksihän se avioliitto kariutui tai että varmaan kariutui siksi, kun Mikko petti, niin sopii miettiä omille kohdilleen tuollaista parisuhdetta. Helena ei kykene minkäänlaiseen itsereflektioon. Hänelle ei sanota "ei" eikä hän ota vastaa minkäänlaista kritiikkiä. Jos kritisoit Helenaa tai annat hänelle edes rakentaa palautetta, on piru irti. Onhan se nähty näissä lasua koskevissa videoissakin.
Ei tuollaisen ihmisen kanssa pysty terve ja normaali ylläpitämään tervettä parisuhdetta. Jossain vaiheessa eteen tulee tilanne, missä ihmisen on pelastettava itsensä ja lapsensa. Ja niin Mikko on tehnyt. Vanhempien velvollisuus on suojella lapsiaan tarvittaessa myös sen toisen vanhemman käytökseltä tai olosuhteilta, mitkä toinen ihminen järjestää kotiinsa. Jos Helena olisi vaikka alkoholisti, mitä en todellakaan vihjaa, Helenalla olisi vieläkin vähemmän tukijoita. Silloin jokainen ymmärtäisi, että sairauden aiheuttamat tilanteet eivät ole lapsille terveellisiä eikä hyväksi. Nyt kyse on mielen ongelmista, jotka aiheuttavat ihan samanlaisia, ehkä jopa vieläkin pahempia tilanteita lapsille, mutta silti jotkut ovat edelleen sitä mieltä, että Helena on uhri.
Helena on tasan tarkkaan oman toimintansa ja valintojensa uhri, jos edes sitä. Ei kannata sekoilla harhoissaan tai vihapäissään, koska rajat tulee kyllä jossain vaiheessa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi ne lapset tykkäilee koirien kuvista yms. Ja ainakin omassa tuttavapiirissä noilla nuoremmilla(11-13v) on nimenomaan insta,jota vanhemmat pystyy paremmin seuraamaan ja opettamaan fiksua somen käyttöä. Tiktok ja snäppi taas on vain todella harvoilla vähän välinpitämättömistä perheistä tulevilla
Ja ei ole tarvetta päteä. Kunhan vaan totesin, miten asia monella tuon ikäisellä on.
Mitä ihmettä puhut? Ainakin kotikaupungissani (suomalaisittain isossa), varmasti lähes jokaisella nuorella on TikTok ja snäppi käytössä. Olen nuorten kanssa paljon tekemisissä ja itsellä myös kaksi nuorta.Eikä siis vähämpää oikeasti voisi nuoria ja lapsia jotkut aikuisten Instat kiinnostaa. Nuorten maailmassa Insta on mennyt juttu. Nuorillahan on juuri tapana ottaa käyttöön heti uusimmat sos mediat. Poikanikin aina nauraa, että olen boomeri, kun kerron, että
Jutut liikkuu, tytöt varsinkin juorunälkäisiä, yksi kuuntelee salaa äidin juttuja tms ja pian koko koulu tietää asiat. Niin se vain menee, lähde saattaa olla eri ja vuosikymmenet, niin oli omassa lapsuudessani ja niin se on nykypäivänäkin.
Fakta on se, että lapset kärsivät tavalla tai toisella, kun äiti on Seiskan kannessa kuukaudesta toiseen ja avautuu instassa harva se päivä.
Helena on pelottava uusilla videoillaan. Nyt on todella kuumottava meno hänellä. En halusi olla hänen lasu työntekijä. Saavat olla todella varpaillaan siellä lasussa. Toivottavasti saavat jotain työnohjausta tuohon caseen.
On aiemminkin puhunut "my husbandista", taisi olla viime viikolla. Tarkoittaa tietysti Mikkoa. Puhuu myös "meidän pihasta" jne.
Vierailija kirjoitti:
Helena on pelottava uusilla videoillaan. Nyt on todella kuumottava meno hänellä. En halusi olla hänen lasu työntekijä. Saavat olla todella varpaillaan siellä lasussa. Toivottavasti saavat jotain työnohjausta tuohon caseen.
Hän ei ilmeisesti ymmärrä, että ne lasut eivät liity avioliiton aikaisiin tapahtumiin, vaan viime kuukausiin. Ei ne Minnesotan naapurit ja lastenhoitajat siinä ole 'todistajia'. Mutta valitettavasti ei myös ymmärrä, miksi lasuja tehdään - että voidaan antaa tukea ja ohjausta. Kyse ei ole mistään kilpailusta tässä(kään).
Uutta avautumista tarjolla. Talkkari perkuti häiritsee...
Oooo....
Taas on pitänyt ottaa puhelu 112.
Talkkari tai joku tontilla ilman lupaa.
Raportti jatkuu livenä NYT!
Joo, ei nuorisolaisia mitkään random-Helenat kiinnosta, mutta jos random-Helenalla on lapsia samassa koulussa tai sisarusten koulussa tai asuu siinä jossain oman kodin lähipiirissä, voi alkaa kummasti kiinnostaa. Ja kun me aikuisetkin seuraamme tätä saagaa ihan puhtaasti siitä näkökulmasta, miten pihalla voi yksi aikuinen nainen olla ja naureskellaan Helenan teinipissismeiningille, miksi jotkut kuvittelevat, että nuorisolaiset eivät voisi harrastaa samaa. Aika harvan lapsen oma vanhempi on tuollainen kuin Helena ja käyttäytyy noin uskomattoman röyhkeästi, kyllä niitä videoita voi pistää siellä snapissakin eteenpäin. Ei tarvitse nähdä edes vaivaa.
En usko, että kukaan nuorisolainen on tässä niin syvällä kuin aikuiset, mutta olen 100% varma, että joitain Helenan videoita on kyllä kiertänyt myös tyttären koulussa. Ja tästä on vastuussa vain Helena.
Kun osalla aikuisistakin on vaikeuksia erottaa fatkat Helenan jutuista, niin miettikää, kuinka moni nuori uskoo Helenan jutut sellaisenaan. Ja se on lapsille todella epäinhimillistä, koska oikeassa elämässä heidän isänsä ei ole sellainen kuin äitinsä väittää olevan.
Helena on aivan irtoäi todellisuudesta.
Talkkari tulee leikkaamaan nurmikkoa joka ei Helenalle tietenkään sovi just nyt. No talkkari kieltäytyy poistumasta niin lokki soittaa poliisille. Ei jumalauta.
Kuvitteliko Helena, että eroprosessin ajan eletään kuten ennenkin eli kodit ja rahat jaetaan vasta erossa? Että avioehdon riitauttaminen käsitellään ensin ja sitten katsotaan vasta ero ja hän saa vähintään avioehdossa luvatun vasta tässä vaiheessa. Näin ajatellen Helenan toiminta olisi jollain tasolla loogista. Mutta miten hän voisi pitää kiinni tästä ajatusmaailmasta viimeiset 4,5 vuotta, 5 eri lakitiimiä ja oikeuden kuulemiset ja päätökset?
jestas miksi Helena häiritsee hätäkeskusta turhilla asioilla?? Eikö se tiedä että hätäkeskus ei ole sitä varten?
muutenkin sen jutut on ollut sitä samaa, mitää en ole tehnyt väärin, ketään en hauku ja mustamaalaa, kerron vaan totuuden...
Vierailija kirjoitti:
Helenaa ei kiusata, hänelle kerrotaan miten elämä kulkee lakeja ja sopimuksia kunnioittaen. Hän kokee sen kiusaamisena. Jos lasut kokee itsensä mustamaalaamisena, niin ei vahvasti mene.
Onneksi sinulla menee erittäin vahvasti.
Seuraavaksi vihjaus että Mikolla on kaveri poliisissa. Tämä tuli Helenalle vasta nyt mieleen.
*ja se vi##umainen ylimielinen hymy päälle*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että päivisin tosiaan tilanne tämä. Joutilaat, työttömät käyttävät aikansa kytäten Hellua ja peukuttavat toisiaan.
Tyhjän jauhajat.
Että ihan boldilla. Lisää vielä pari huutomerkkiä.
Syytä olisi! Huoli-ilmoja vain tekemään näistä täällä päivät pitkät jankuttavista. Onhan se nyt käsittämätöntä, että elämä kuluu Helenan kyttäämisessä? Miten on tuommoinen romahdus elämässä päässyt käymään. Eikö kunaan ottanut töihin?
Huolehdi vain omasta kyttäämisestäsi. Minä puolestani käyn täällä kun huvittaa ja kommentoin joskus, kun paskan puhuminen ylittää sietorajan. Ja kiitos kysymästä. Takana on yli 40 vuoden työrupeama hyvin palkatussa hommassa. Nyt nautin ruhtinaallisesta eläkkeestä, josta valitettavasti joudun maksamaan myös ruhtinaalliset verot, joista sinunlaistesi tyhjäntoimittajien eläminen maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut, että päivisin tosiaan tilanne tämä. Joutilaat, työttömät käyttävät aikansa kytäten Hellua ja peukuttavat toisiaan.
Tyhjän jauhajat."
Pitäisikö hieman parantaa huomiokykyä? En ole joutilas, enkä työtön. Olen työni puolesta seuraamassa keskustelua. Paljon hyviä huomioita ja perusteluja mielipiteille. Seuraan myös Helenan instaa, kun me kaikki olemme niin lahjottuja...
Työsi puolesta! 🤣 🧑🍳👩🍳👨🍳
Arskat on ympäriämpäri. Ne vaan menee vinoon. Ihan tärähtänyt meininki.
Ei kai kukaan ole hänestä huonoa äitiä leipomassa. Se vaan että hänen toimintansa on täysin järjenvastaista sekä riitelee aukottomia oikeuden päätöksiä ja pitäviä sopimuksia vastaan tarpeettomasti, eikä tuollainen ole lasten edun mukaista. Haloo järki ja ymmärrys.
Siis tuo nainen on sairas. Talonmies ei saa tehdä töitään vaan tuo soittaa hätäkeskukseen ja poliisille.
Jos mun kotiin tulee joku remonttireiska hoitaan taloyhtiön asioita, esim. lukeen vesimittaria tai vaihtaan suodattimia ym, niin soitanko 112, koska mua vituttaa, kun se tulee just sillon kun mä oon kotona. Sen pitää häipyä ja tulla sillon kun mä en oo kotona.
Ja mitä se Hellya häiritsee, jos talonmies jossain pihalla tekee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi ne lapset tykkäilee koirien kuvista yms. Ja ainakin omassa tuttavapiirissä noilla nuoremmilla(11-13v) on nimenomaan insta,jota vanhemmat pystyy paremmin seuraamaan ja opettamaan fiksua somen käyttöä. Tiktok ja snäppi taas on vain todella harvoilla vähän välinpitämättömistä perheistä tulevilla
Ja ei ole tarvetta päteä. Kunhan vaan totesin, miten asia monella tuon ikäisellä on.
Mitä ihmettä puhut? Ainakin kotikaupungissani (suomalaisittain isossa), varmasti lähes jokaisella nuorella on TikTok ja snäppi käytössä. Olen nuorten kanssa paljon tekemisissä ja itsellä myös kaksi nuorta.
Siis 11-vuotiailla? Itse en onneksi tunne yhtään sen ikäistä jolla olisi tiktok.
Kommarineukkulan muinaisjäänteitä, tämä opetettiin jo koulussa.