Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksitaan toisten ruokiakin. Keskitysleirille pariksi viikoksi, niin alkaa ääni kellossa muuttumaan.
No eikös Helena halveksinut muroja ja makaronilaatikkoa ketsupilla?
Ei sitä voi halveksimisena pitää. Pointtihan tuolla löpinällä oli että lasten isä viivytteli kun lasten piti tulla äidin kanssa. Siellä ne vaan söivät kun eivät syöneet koulussa. Olisihan voineet mennä äitinsä kanssa syömään!
Olisihan Helena ilmoittaa aiemin Mikolle että lapset voi syödä hänellä. Meni liian aikaisin.
Meni sovitusti. Ja Mikkohan ei kommunikoi Helenan kanssa.
On noilla lapsilla kestämistä näiden vanhempien ja isovanhempienkin ja bonusäidinkin kanssa!!!
Vierailija kirjoitti:
Äippä ollut viime vuonna kauemmin rakkaan koiran kanssa kun lasten kanssa.
Mistä tiedät, vainoatko hellua non stop?? Olet muuten aika sairas!
Helena valittaa että ei pystynyt firmaansakaan hoitaa kunnolla kun piti keskittyä oikeudenkäynteihin jne. tekosyy se firma ei olisi menestynyt vaikka se ois kokopäiväsesti sitä hoitanut, myöntäis että se ala on niin kilpailtu ettei Helenalla ollut mitään mahiksia menestyä..
Kun se valitti että koiraakaan ei voinut tuoda kun sekin on niin vaikeaa niin kyllä monet muut on koiran pystynyt jenkeistä tuomaan Suomeen mutta varmaan parempi koiralle että löytynyt toinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty enää kattoon Helenan instaa. Niinku, ihan uskomatonta kuinka häntä nyt on kohdeltu väärin. En usko hetkeäkään, että lapset ei syyslomalla haluaisi Minnesotaan. Lapsia ei saa käyttää koston kapuloina.
Noi lapset tulee inhoamaan äitiään, kunhan tajuavat, mitä kaikkea äiti on tehnyt. Nyt he näkevät ja kuulevat vain ikäviä sanoja, muttei asioiden selkenemiseen enää kauaa mene. Sitten se on goodbye Helena. En ymmärrä miksi joidenkin mielestä on lapsille hyvä juttu haukkua jatkuvasti heidän toista vanhempaansa. Tässä tapauksessa varsinkin, kun se haukuttu on se lähivanhempi, joka tarjoaa kodin, hoitaa ja pitää huolta.
Te Helenaa puolustavat naiset voisitte kertoa, mitä sillä lasten isän haukkumisella olette saavuttaneet. Onko lapsi ollut onnellinen aikuisiällä, kun on tajunnut kupletin juonen? Mä vihaisin mun mutsia, jos se olisi ollut noin törkeä suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset naiset seuraa sivusta kun aikuinen mies tekee kiusaa lapsilleen ja lastensa äidille?
Jäikö pelikaukaloihin terveen järjen ja perusarvojen, käytöstapojen lisäksi kyky myötätuntoon ja hyvään tahtoon?
Lapset kasvaa koko ajan ja muistavat loppuelämän lohduttoman ja loputtoman jääräpää isukin ja hänen tukijoidensa rakkaudettomuuden, hankaluudet ja vaivan joka ohjasi lasten oikeuksien sijaan isin ja tukijoiden loputonta koston tarpeita satuttaa ja kyykyttää lasten äitiä.
Traumat joita nämä koston uhreiksi joutuneet lapset ja äiti saavat, ei korvata millään miljoonilla!
Voi teitä onnettomia trollaajia ja lasten ja äidin maalittajia. Voi aikoja, voi tapoja! Kyllä karma korjaa ja kovaa.muistakaa tämä kun omille kohdilleen epäoikeudenmukaisuus ja julmuus kolahtaa, teidän tai lastenne kohdalle!
Jos itse olisin tuollaista toimintaa näkemässä niin olisi vaikeaa vaieta saati myötäillä toimintaa, missä lapset äitinsä kanssa jätetään ilman perusoikeuksia turvalliseen kotiin, lämpimään veteen, saati elatukseen. Sitten vielä usutetaan suku tukijoineen raatelemaan lisääarmotta ja kovaa.
Miten ihmeessä sydämetön ja julma toiminta edes voidaan itselle perustella ja oikeuttaasitä minä olen pohtinut tässä keississä.
Sosiaalityössä on moneen kohtaloon törmännyt ja ennen tätä keissiä oli perin helppoa väittää että rahan ja yhteisön tuen puutteet ovat suurimmat syyt.
Nyt onkin kyse ehkä päinvastoinrahalla ei saa kykyä myötätuntoon saati perusarvojen kunnioitukseen.
Kompetenssi tai sen puute.olisiko siitä pikemmin kyse. Minä jään pähkäilemään ja toivon todella, että tämä saaga saa lasten ja vanhempien, kaikkien osallisten sydämet tilaan, missä jokainen kilvan toimii korjaavasti tavoitteena suvun lasten oikeus molempiin vanhempiinsa. Tukien, lohduttaen tarpeen mukaan asiantuntijoiden johdolla, kommunikoiden ja rakentaen.
Jokainen osaa hajoittaa, rakentajat ovat harvemmassa. Tahtoisitko olla rakentaja, lasten tähden?
Vierailija kirjoitti:
Helena valittaa että ei pystynyt firmaansakaan hoitaa kunnolla kun piti keskittyä oikeudenkäynteihin jne. tekosyy se firma ei olisi menestynyt vaikka se ois kokopäiväsesti sitä hoitanut, myöntäis että se ala on niin kilpailtu ettei Helenalla ollut mitään mahiksia menestyä..
Kun se valitti että koiraakaan ei voinut tuoda kun sekin on niin vaikeaa niin kyllä monet muut on koiran pystynyt jenkeistä tuomaan Suomeen mutta varmaan parempi koiralle että löytynyt toinen koti.
Siinä se just onkin, kun hän ei kykene mihinkään. Muuta kun hokemaan KAIKKI ON VIETY! 😂
Firmaa ei pystynyt hoitamaan kun ei ollut aikaa. Mitä muuta on ollut kuin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena, sun pidennykset on laitettu huonosti! Sun oma tukka sojottaa sieltä välistä ja se näyttää vähän pahalta.
Joo, ei ole hyvää mainosta siskon kampaamobisnekselle.
Eikö nuo pidennykset ollut sieltä Silvie Hairilta? Sisko ne jollain sinetillä tai liimalla Helenan päähän liitti? Silvie Hair oli tägätty Helenan julkaisuun. Helenan siskot ovat ihan ok, joten jätetään heidät pois tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki pahantahtpisyudesta kun joka asiasta pitää löytää negaa lasten äitiä kohtaan.
No eikös H itse arvostellut M:n ketsuppeja? Se jos mikä oli negan etsimistä väkisin.
Mainitsi ketsupeista naamalla. Onko se kamala asia? Helena odotteli että saa lapset ja isä viivytteli parikin tuntia ja tuli ovelle ketsupit naamalla. Minusta tässä on enemmänkin komiikkaa.
Narsisti loukkaantuu verisesti tuollaisesta, ei pysty nauramaan itselleen kuten terveet.
Turvapalvelufirma saa taas huutia 😂
Mä luulen, että Helenan äiti siellä tiskaili (ja teki sen kanakeitto aiemmin), sillä mitään lasten ääniä ei kuulunut. Tästä veikkaan, että lapset ovat isällään (tai harrastuksissa). Siitä taas veikkaan, että H on käynyt ex-anoppilassa tai Mikon luona kerjäämässä matskua videoihin ja kenties saanut ukaasin käräjöinnistä, jos kuvaa ja julkaisee yksityisalueella kuvattua jne. matskua. Helenan kuvaa kaiken eikä nyt ole ex-anopista kuvia, on taas vain Helenan väitteet.
Eikö putkimies saanut korjattua versipasaa kun Helena lämmitelee vesikannulla vettä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty enää kattoon Helenan instaa. Niinku, ihan uskomatonta kuinka häntä nyt on kohdeltu väärin. En usko hetkeäkään, että lapset ei syyslomalla haluaisi Minnesotaan. Lapsia ei saa käyttää koston kapuloina.
Noi lapset tulee inhoamaan äitiään, kunhan tajuavat, mitä kaikkea äiti on tehnyt. Nyt he näkevät ja kuulevat vain ikäviä sanoja, muttei asioiden selkenemiseen enää kauaa mene. Sitten se on goodbye Helena. En ymmärrä miksi joidenkin mielestä on lapsille hyvä juttu haukkua jatkuvasti heidän toista vanhempaansa. Tässä tapauksessa varsinkin, kun se haukuttu on se lähivanhempi, joka tarjoaa kodin, hoitaa ja pitää huolta.
Te Helenaa puolustavat naiset voisitte kertoa, mitä sillä lasten isän haukkumisella olette saavuttaneet. Onko lapsi ollut onnellinen aikuisiällä, kun on tajunnut kupletin juonen? Mä vihaisin mun mutsia, jos se olisi ollut noin
Ihana voimafantasia taas sulla palstahullu!
Mitäpä jos menisit hoidattaa äititraumas oikeaan terapiaan? Vai oletko liian heikko sellaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt just sanoi, että lapset kun ei jouluna saaneet tulla Minnesotaan niin miten nyt häihin voi mennä. Ja edelleen, ei muka tiennyt häistä ku vasta Suomeen tultua. Seiskakin tiesi viikkoa ennen Helenan paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö putkimies saanut korjattua versipasaa kun Helena lämmitelee vesikannulla vettä?? vesipasa eli lämminvesivaraaja
Eli koira kaverin hoidossa, hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitäpä muutakaan, tainnut mamma istua koko elämänsä ajan kotona elättinä. Siitä on pojat saaneet hienon naisen mallin 🤭"
Voi tana! Mikon ja Sakun äiti on ollut töissä hoitoalalla. Nykyään tekee yrittäjänä töitä.
Olet harvinaisen ilkeä ihminen!
Onko yhtä hyvä liikevaihto kuin Helenan bisneksellä? Minkä alan yritys?
Jos on eurollakin myyntiä niin on enemmän kuin Helenan firmalla. Helppo päihittää
Hyvä Tuire, anna palaa! Johan tässä on yli vuosi kuunneltu Helenan harjoittamaa Mikon julkista mustamaalaamista. Hyvä että joku uskaltaa sanoa Helenalle päin naamaa kuinka törkeästi tämä käyttäytyy.
A motion is an application to the court made by the prosecutor or defense attorney, requesting that the court make a decision on a certain issue before the trial begins. The motion can affect the trial, courtroom, defendants, evidence, or testimony.
Syyttäjän tai puolustajan hakemus?