Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Helenan kannattajat tunnejotain...
Sitten Mikon kannattajat eivät osaa laajentaa maailmankuvaansa ihmisryhmiä koskeviksi ja yleisimmiksi ongelmiksi... Joko tämä on käsitelty ja selitetty auki? Taisi olla n. 800 viestiä sitten.
Ex anoppi uskaltautui vihdoin sanomaan Helunalle mielipiteensä..siitä tulikin pahamieli , kun palaute ei ollut häntä ylistävä.
Hän itse haukkui Mikkoa juopoksi ja vaikka miksi , jollakin instajulkaisulla viime viikolla.
Kyllä Koivut on kovilla virottaren kanssa. Hän vielä kehui tekevänsä juttujaan eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos ex-anoppi laittaa heitukan ruotuun! En kyllä ymmärrä mitä Helena voittaa näillä ulostuloillaan? Muuta kuin pölhöimpien seuraajien kannustusviestejä lisää? Niillä ei omaa kämppää vuokrata ja töitä saada. Nyt ryhtiliike hyvä nainen.
Vaikutti että exanopin sanominen otti koville. Vanhempi ihminen, joka näkee lapsensa ja lapsenlapsiensa tilanteen omalla tavallaan. Samoin exminiänsä käytöksen. Rapatessa roiskuu.
Kaikissa on jokin vika, ex-mies, exän nyksä, anoppi, poliisi, lasu, häke, viranomaiset, jne. Lista on loputon. Ainut kenessä ei ole vikaa on rouva itse. Oikeen täydellisyyden perikuva.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisi lapsia Helena, ei oo kivaa kun seiskassa esiintyy vähän väliä.
Siitä kai se Tuire-mamma hermostuikin, kun Seiska kirjoittaa, ettei miljonäärin lapsilla ole sukkia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härskimmäksi aina vaan menee H:n jutut. Mitä vielä onkaan tulossa kun joutuu pois Kakskerrasta?!?
Helenalla täytyy olla paikka missä tavata lapsia kun joutuu lähtemään Kakskerrasta. Ei voi antaa lapsia ennenkuin paikka on minne vie lapset Turussa. Tietenkin päivä aikaan voi tavata. Kyllähän Helena varmasti hankkii paikan, onhan kysymys lapsista. Viranomaiset voi auttaa. Ketään ei jätetä vielä Suomessa pulaan, äiti ja lapset 2 viikkoa kkssa tapaaminen
Välittääkö lapsista vai lähteekö taas Usaan "töihin".
Vierailija kirjoitti:
Ex anoppi uskaltautui vihdoin sanomaan Helunalle mielipiteensä..siitä tulikin pahamieli , kun palaute ei ollut häntä ylistävä.
Hän itse haukkui Mikkoa juopoksi ja vaikka miksi , jollakin instajulkaisulla viime viikolla.
Kyllä Koivut on kovilla virottaren kanssa. Hän vielä kehui tekevänsä juttujaan eteenpäinkin.
Ei ole haukkunut juopoksi, älä puhu paskaa hullu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jos Helena joutuisi vankilaan tai hoitoon, se olisi itse asiassa palvelus hänelle. Kun ei näytä itse pystyvän kasvamaan aikuiseksi.
Siitä 14 päivän vankilassa olosta saisi hyvää materiaali tulevaan kirjaan.
Ei tule mitään kirjaa.
"Voisi kuvitella että entinen vaimo ja lastenlasten äiti olisi melko tärkeä... mutta näköjään ei ole."
Kyllä ex-miniä ja lastenlasten äiti on ihan itse pilannut tämän suhteen. Ei kukaan jaksa kuunnella Helenan valheita. Helena valehtelee kaikesta. Nyt Helena haukkuu Mikon äidin. Täysin asiatonta!
Viime viikolla Helenan kasvatuksesta vastannut nainen lokkeili Mikon mökillä. Todella röyhkeää!
Kertoo vaan miten samanlaisia ovat äiti ja tytär.
Helena osoittaa välittävänsä edelleen ex anopistaan. Toivoo, että tämä pääsisi terapiaan, jotta saisi itsensä kuntoon. Kaikki eivät täjän pystyisi, mutta Helena pystyy olemaan asioiden yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja minusta isovanhempien ei tarvi enää ottaa vastuuta mistään (kuten Mikko puhelimessa sanoi juhannusvideoilla). Kyllä ne on lasten vanhemmat ketkä ottaa vastuun lapsistaan, isovanhemmat ei varsinaisesti ole vastuussa enää edes omista aikuisista lapsistaan. On tietenkin ihanaa jos joissain perheissä isovanhemmat osallistuu ja ottaa vastuuta mutta ei sitä voi keltään vaatia. Ja vaikka Mikon vanhemmat ottaisi vastuuta lapsista tai lapsenlapsista niin ei se tarkoita että toiset isovanhemmat tekee samaa. On typerää möykätä siitä ex-anopille.
halusi että Mikko maksaa laivaliput Viroon ja Mikko sanoi että hän tietää ettei ne ole kalliita, tytär lähti muutaman pvän päästä Minnesotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos ex-anoppi laittaa heitukan ruotuun! En kyllä ymmärrä mitä Helena voittaa näillä ulostuloillaan? Muuta kuin pölhöimpien seuraajien kannustusviestejä lisää? Niillä ei omaa kämppää vuokrata ja töitä saada. Nyt ryhtiliike hyvä nainen.
Heitukan??? Kolmen lapsenlapsensa äiti on se "heitukka". Kyllä on sairasta kielenkäyttöä täällä. Mikon käytöksestä huomaa selvästi, että on mamman lellimä poika, joka ei ole koskaan kasvanut mieheksi. Ikävä Helenan kannalta kun huomasi sen liian myöhään. Sellaisten miesten kanssa ei koskaan pidä avioitua.
Sama mielikuva. Tuli kyllä vahvistus siihen käsitykseen että mamma se vauva- palstallakin ahkerasti lellipoikaansa puolustaa..... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa on jokin vika, ex-mies, exän nyksä, anoppi, poliisi, lasu, häke, viranomaiset, jne. Lista on loputon. Ainut kenessä ei ole vikaa on rouva itse. Oikeen täydellisyyden perikuva.
Erikoinen tulkinta sinulla. Oletko muuten narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kai se Tuire-mamma hermostuikin, kun Seiska kirjoittaa, ettei miljonäärin lapsilla ole sukkia..
Mä luulen et hermostui Mikon pilkasta ja lasten yksityisten asioiden levittämisestä. Erityisesti tytön.
Vierailija kirjoitti:
Helenan kannattajat tunnejotain...
Sitten Mikon kannattajat eivät osaa laajentaa maailmankuvaansa ihmisryhmiä koskeviksi ja yleisimmiksi ongelmiksi... Joko tämä on käsitelty ja selitetty auki? Taisi olla n. 800 viestiä sitten.
En tiedä Mikon kannattajista, mutta osa osaa laajentaa maailmankuvansa oikeuspöytäkirjojen mukaiseksi, eivätkä perusta mielipidettään siltä miltä nyt tänään tuntuu niinku, mut jos huomenna tuntuukin niinku ihan muulta tai jopa seuraavassa insta videossa niinku
Vierailija kirjoitti:
Halveksitaan toisten ruokiakin. Keskitysleirille pariksi viikoksi, niin alkaa ääni kellossa muuttumaan.
No eikös Helena halveksinut muroja ja makaronilaatikkoa ketsupilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mitään tietoa oikeudesta?
Ei ollut mitään appellate courtista, opinions, tänään, mutta oitain paperrita oikeuteen toimitettu
09/04/2024
Correspondence for Judicial Approval
Index #417
09/04/2024
Affidavit of Respondent
Index #416
09/04/2024
Notice of Motion and Motion
Index #415
No kirjoitusvirheitä tuli, siis minulle. Mutta jotain Helenan asianajaja on kai tehnyt? Affidavit eli valaehtoinen todistus? Toivottavasti joku, enemmän asiaa tunteva kertoo enemmän. Mitkään paperit eivät ole nyt luettavissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se karmeeta että lasten isä ui rahassa ja lasten äitiä kiusataan kaiken aikaa. Kova pudotus tällaisesta elämästä oli se nykyinen mitä ikinä onkaan. https://racketmn.com/wanna-buy-ex-wild-star-mikko-koivus-minnehaha-cree…
Ehkä olis äidinkin korkea aika lähteä töihin tienaamaan. Avioliiton aikainen elintaso oli avioliiton aikaista ja eron jälkeen asiat tuppaa muuttumaan. Toki tässäkin tapauksessa Helenan tulevaisuus oli pyritty turvaamaan rahallisesti, mutta hän päätti käyttää ne rahat parissa vuodessa.
Ehkä käytti ,ehkä ei. Ei voi tietää kun ei edes oikeudelle tee selkoa finansseistaan. Toki nyt on taas vuoden pystynyt asumaan huoneistohotellissa USAssa ja lentelemään edestakaisin mitään rahaa ansaitsematta.
Helena on jätetty kuulemma puille paljaille, avioehto miljoonasta n 200 000 dollaria jaossa, lakinainen ottaa oman osan, oisko se 190 000 enemmän tai vähemmän. Saa Helenalle muutaman tuhat jäädä.
Voi vit tu ku epistä niinku!!! Mix kela ei maksa mulle lentolippuja ees taas ja joku Helena vaan lentelee niinku!! Saatana että pistää vihaksi!!!