Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
9521/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tulevalle hääparille. Kyllä tuo vääntö jossain vaiheessa helpottaa. Nyt vain paljastaa oman hölmöytensä ja ilkeytensä. 

Vierailija
9522/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolluska vankilaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9523/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin ja Tepon "minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy" jotenkin nyt sopii tämä turkulaisen draaman tunnariksi.

Vierailija
9524/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen edelleen, miksi Helena saa jatkaa törkykampanjaansa Mikkoa ja Natalieta kohtaan? Onko viranomaiset kädettömiä ihan oikeasti? Miksi tuota psykoa ei saada rautoihin ja hoitoon? Näkeehän tuon sokea Reettakin, että Heluna ei ole terve. Nuo videot kertovat totuuden.

Vierailija
9525/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen halpaan, luulin todella että Helena rikkoi sen portin lukon. 

Vierailija
9526/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on surullinen kertomus ahneudesta, empatian puutteesta, muunnellusta totuudesta ja maalittamisesta.

Ja pahinta kaikista: tämä ei ole kertomus, vaan isän, bonusäidin ja kolmen lapsen elämää 24/7/365. Ja sitä on kestänyt jo pian 5-vuotta.

Toivottavasti oikeudet Suomessa ja Minnesotassa saavat pian asiat päätökseen. Ja muut viranomaisetkin tekevät lasten edun mukaisia päätöksiä ja valvovat myös niiden toteutumista. Tämä on saatava loppumaan.

Vierailija
9527/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina niin kyynisesti ajattele vaikka pitäisi .

Vierailija
9528/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivä uudet kujeet. Aurinko paistaa. 

Vierailija
9529/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon perusteella portin lukko on rikottu.

Vierailija
9530/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa.

Minä myös suuresti ihmettelen, että miksi hänellä on portin kaukoavain. Saanut laillisesti Mikolta vai se ei ollut portin avain vaan joku muu?

Siis mikä juttu tämä nyt on? Vaatii koodeja ja sitten paljastuu, että muikkeli on ihan luvan kanssa saanut porttia auki, mitä kesäkuussa ei saanut. Omg! Pitääkö nyt keksiä asioita?

Ja mitä "pahaa" talkkari on oikeasti tehnyt? Miksi talkkaria piti haukkua? 

Vierailija
9531/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena teki jäynää eilen ja hauskuutti. 

Vierailija
9532/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin ja Tepon "minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy" jotenkin nyt sopii tämä turkulaisen draaman tunnariksi.

Diggan enemmän Porton boys, vauhti kiihtyy

Vierailija
9533/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josta oli velkaa, ja oikeuden pöytäkirjoissa Helena erikseen toteaa, ettei ole kiinnostunut Turku propertystä, jolloin se velkoineen siirtyi Mikolle. Ja nyt tästä uhkaa vankilatuomio, kun ei vain allekirjoittanut oikeuden määräämiä siirtopapereita. Yhtäkkiä nyt property rakennuksineen onkin hänen puoliksi. No kohta leikki ohi.

Helena toki laittoi rantasaunan illalla lämpimäksi ja naatiskeli omasta olostaan. Mikä ettei. 

Vierailija
9534/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena teki jäynää eilen ja hauskuutti. 

Kyllä minä niin nauroin.

Vierailija
9535/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa.

Minä myös suuresti ihmettelen, että miksi hänellä on portin kaukoavain. Saanut laillisesti Mikolta vai se ei ollut portin avain vaan joku muu?

Siis mikä juttu tämä nyt on? Vaatii koodeja ja sitten paljastuu, että muikkeli on ihan luvan kanssa saanut porttia auki, mitä kesäkuussa ei saanut. Omg! Pitääkö nyt keksiä asioita?

Samaa ihmettelen. Mistä Hellu sai portin avaimen nyt? Hänellä ei ollut portin avainta kesäkuussa. 

Koodien vaatiminen tarkoittaa luultavasti hälytysjärjestelmän poiskytkentäkoidia. Eli jos hän tunkeutuisi päätaloon niin hän saisi koodilla kytkettyä hälyn pois päältä ennen kuin se alkaa ujeltamaan. Talkkari sai haukut kun ei suostu antamaan hälyjärjestelmän koodia Hellulle.

Tää on niin sekavaa kun Hellu kertoo vain osan asioista ja sen osan mikä palvelee hänen agendaa. 

Helluhan ei ole kertonut miksi hänelle tuli viime viikolla haaste käräjäoikeuteen. Uhriutuu vaan että häntä syytetään taas. Mutta mistä? 

Vierailija
9536/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen edelleen, miksi Helena saa jatkaa törkykampanjaansa Mikkoa ja Natalieta kohtaan? Onko viranomaiset kädettömiä ihan oikeasti? Miksi tuota psykoa ei saada rautoihin ja hoitoon? Näkeehän tuon sokea Reettakin, että Heluna ei ole terve. Nuo videot kertovat totuuden.

Et sitten yhtään ihmettele miksi bonusäiti näkee väkisin joka paikkaan vaikka ei häntä kukaan kaipaa jos lapset äitinsä kanssa?

Ilmeisesti Mikko ei yksin kykene asioita hoitamaan, tarvitsee juoppokuskin, pelkää ettei osaa sopia vai mikä lie kun ei hoida hommia itse vaan tarvii avustajan?

Mistä tietosi on peräisin? Helenan Tuhannen ja yhden yön saduista? 

Vierailija
9537/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa.

Onhan tuo nyt ihan selvää, että asioita pitää keksiä. Hakee lisää faneja, huomiota ja pontta itselleen. Josko sillä sitten saisi haluamaansa, mitä se ikinä onkaan. Rahaa? Valtaa? Toisten elämän sotkemista?

Mistä tahansa voi vääntää ja kaikki huomio kelpaa. Joka päivä on joku uusi aihe tai ihminen videoissa. Nyt on käyty rajusti läpi ex, exän puoliso, oma tytär, talkkari... Kuka on seuraava? Se nähdään  luultavasti tänään.

Parasta on, että lapset alkavat itse huomata missä mennään. Ei heillekään ihan kaikki mene läpi, koska jokaisella on monesta suunnasta tolkkuja aikuisia ympärillään.

Eniten toivon, että instatähtönen pääsisi hoitoon. Ja sen jälkeen vaatimattomasti omaan elämään kiinni, koska muuten on vaarana, että mopo keulii pahasti uudemman kerran.

Vaan millä nuo fanit herätetään? Eivätkö ihan oikeasti hahmota tilannetta vai vetävätkö tuolla läpällä? Niin sekoa kommentointia...

Vierailija
9538/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso Helenan löpinöitä, ei pysty. Mutta onko siis niin, että hänellä on ollut avain siihen kuuluisaan porttiin, jonka eteen hän kesällä parkkeerasi autonsa ja siitä seurasi oman shownsa? Ja eilen avain ei toiminut, joten hän rikkoi portin? Eikös hän juuri ole valittanut, ettei ole koodeja ja yhtäkkiä hän onkin päässyt kulkemaan siellä. Kunnes ei enää pääsekään. 

Nää jutut on niin sakeita ja sekavia, ettei tästä saa mitään selvää. Mä uskon samaa kuin tässä osa, ettei Helena porttia ole rikkonut. Tää on suunniteltu näytelmä, jotta saa huomiota ja mielellään Mikon ja poliisin paikalle, ja siitä taas uuden shown käyntiin. Mutta ei tainnut Mikko tulla, vaikka Helena miten yritti?

Vierailija
9539/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helluhan ei ole kertonut miksi hänelle tuli viime viikolla haaste käräjäoikeuteen. Uhriutuu vaan että häntä syytetään taas. Mutta mistä? "

Ikävä asia. Parempi vaan selitellä puuta heinää.

Vierailija
9540/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis avasiko Helena eilen portin käyttämällä työkaluja eli  murtautumalla, mutta tajusi mitä tuli tehneeksi ja alkoi perua tekemisiään höpöttämällä?

Vai huijasiko Helena fanittajiaan voimaannuttavalla murtautumisella ja käyttikin ihan avainta porttiin?

Joka tapauksessa aika sekopäistä touhua nelikymppiselle kolmen lapsen äidille. Todella lapsellista ja laitonta.

Ketju on lukittu.