Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talven tullen en edes kaipaa elämää

Vierailija
27.10.2024 |

Haluaisin vain nukkua vuorokauden ympäri. Välillä toki tarvitsee kaffia, muonaa ja vessaa. Mutta voi että kun saisi vain nukkua talviunta. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkattu

Vierailija
2/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkeat sitten taas keväällä kukkaan ainoastaan kuihtuaksesi pois. Itse olen enemmän sellainen ikivihreä mänty jota eivät pienet tuiskut saa katkeamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhkeat sitten taas keväällä kukkaan ainoastaan kuihtuaksesi pois. Itse olen enemmän sellainen ikivihreä mänty jota eivät pienet tuiskut saa katkeamaan. 

Jaa no ihan väsymys on kyseessä. Pimeys saa sitä aikaan. Ap 

Vierailija
4/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tultiin reissusta ja parin kuukauden päästä lähdemme seuraavalle.

Auttaa kummasti tähän piemeyteen.

Vierailija
5/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina inhonnut matkustamista, ulkomaillakin jo toisena päivänä kyllästyttää koko paikka ja tulee hillitön koti-ikävä. 

Vierailija
6/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen väsymys? Minusta pimeys on upeaa aikaa, saa tunnelmoida kynttilöillä ja ulkonakin on mukava kävellä hämärässä, viileässä ulkoilmassa koiran kanssa.

Ei tule niin nähdyksi ja saa itsekin olla noteeraamatta ulkona liikkuvia hahmoja. 

Vierailija
7/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kirkasvalolamppu on ollut käytössä jo pari viikkoa, mutta ei se auta riittävästi. Yritän juosta valoisaan aikaan ulkona, mutta kelien huonontuessa ja päivän lyhentyessä ei sekään tule tapahtumaan. Juoksu on ainoa, joka tehoaa sen verran hyvin etten kuukahda unille ennen aikoja. Reagoin vahvasti pimeyteen, enkä sovellu näille leveyspiireille. Todella ikävää, kuinka monta kuukautta vuodesta menee hukkaan ja lopulta prosentuaalisesti koko elämästä, jos tänne jää asumaan. 

Vierailija
8/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina inhonnut matkustamista, ulkomaillakin jo toisena päivänä kyllästyttää koko paikka ja tulee hillitön koti-ikävä. 

No, me olemme erilaisia.

Itse en voisi elää ilman matkustamista.

Vierailija
9/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys joka kestää monta kuukautta. Talviunet olisi niin parasta. 

M.53

Vierailija
10/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmyys joka kestää monta kuukautta. Talviunet olisi niin parasta. 

M.53

Kuka sinua estää? Tee metsään pesä ja nuku siellä talviunta metsäneläinten kanssa. 

Vierailija
11/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te talvi- ja pimeysintoilijat olette kyllä niin samaa kategoriaa aamuvirkkujen kanssa. Kuvitellaan että vuorokausirytmi tai kaamosväsymys olisivat valintoja, ja että näiden asioiden kanssa luoviminen olisi jotain pientä tuiskua. En ymmärrä, miksi talviväsymyksestä kärsivälle ihmiselle pitää tulla aukomaan päätä asiasta kuten iltavirkulle siitä, ettei hän ole saapunut toimistolle klo 8:00.

Vierailija
12/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kirkasvalolamppu on ollut käytössä jo pari viikkoa, mutta ei se auta riittävästi. Yritän juosta valoisaan aikaan ulkona, mutta kelien huonontuessa ja päivän lyhentyessä ei sekään tule tapahtumaan. Juoksu on ainoa, joka tehoaa sen verran hyvin etten kuukahda unille ennen aikoja. Reagoin vahvasti pimeyteen, enkä sovellu näille leveyspiireille. Todella ikävää, kuinka monta kuukautta vuodesta menee hukkaan ja lopulta prosentuaalisesti koko elämästä, jos tänne jää asumaan. 

Muuta takaisin kotimaahasi, emme kantikset jaksa noita ulkkareiden ulinoita joka ikinen syksy/talvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan