Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Helena saanut lämmintä vettä, putkimies käynyt eilen????
Muikeelta Helena näytti eli putkimies kävi vähän röörejä hoitelemassa.
Päätaloon oli hinku päästä
Olipa kerran Helena, joka murtautui taloonsa ikkunasta. Hän huomasi kummia tapahtuneen talossaan. Helena kysyy: kuka on nukkunut makkarissani, kuka on syönyt makkarani, kuka käyttää pyykinpesukonettani ja kuka hitto on vienyt mieheni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena rikkonut Vierastalon ikkunan????????? Ei kai sentään.
Näin tuossa aamulla oli puhetta, että Helena instassa hekumoi päätaloon menemistä ikkunan läpi ja viimeksi meni ikkunasta läpi vierastaloon. Siksi hälyt soi ja vartijoiden tullessa paikalle Helena oli sisällä.
Miten ikkuna on auki?
Ikkuna aukeaa esim. heittämällä sitä isolla kivellä, tiilellä tai vastaavalla. Työntää käden aukosta sisään ja avaa sen. Kas niin ikkuna on auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Koivu on äijä!
Akkamainen äijä! Ja sen takia palstalaisten mielitietty.
Mikko Koivu on kaikkeni, koko elämäni. Mikko Koivu on kuningas!
Niin minunkin 😍 Onko oikeasti jotain fan klubia olemassa Mikkokoivu-faneille? Olisi kiva vaihtaa kuvia muiden kanssa. Minulla on albumi Mikosta kertovia lehtijuttuja. Olen säästänyt kaikki mitä olen löytänyt ja lisäksi minulla on Mikkokoivu-barbi tai keni oikeastaan 👨🚀. Illalla selaan aina sitä albumia ja katson kuvia 💋
Minullakin albumi koneella Mikon kuville. Olen nauhoittanut myös youtubesta mikon seksyä rallienglantia ja äninää. Kuuntelen monta kertaa päivässä 🥰🥰&n
Nyt olen jo kateellinen! Minulla on yksi entinen työkaveri, jonka sisko oli päässyt kerran jopa halaamaan Mikkoa . Melkein pyörryin kun kuulin 😻 Pääsisinpä itse joskus 🙏
Kommentoiko Helenan instaan enää muut kuin suomalaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tuossa aamulla oli puhetta, että Helena instassa hekumoi päätaloon menemistä ikkunan läpi ja viimeksi meni ikkunasta läpi vierastaloon. Siksi hälyt soi ja vartijoiden tullessa paikalle Helena oli sisällä.
Miten ikkuna on auki?
Miten niin ikkunasta? Miksi Helena menisi ikkunasta, kun ovestakin pääsee. Kaikki lukot ovat avattavissa, mikä tietysti on yllätys fanaattisille mikkofaneille MIKKO MIKKO MIKKO MIKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOO AAH!
Meinaako mennä päätaloon ja rikkoa ikkunan? Eikö se putkimies saanut korjattua vesipasaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Koivu on äijä!
Akkamainen äijä! Ja sen takia palstalaisten mielitietty.
Mikko Koivu on kaikkeni, koko elämäni. Mikko Koivu on kuningas!
Niin minunkin 😍 Onko oikeasti jotain fan klubia olemassa Mikkokoivu-faneille? Olisi kiva vaihtaa kuvia muiden kanssa. Minulla on albumi Mikosta kertovia lehtijuttuja. Olen säästänyt kaikki mitä olen löytänyt ja lisäksi minulla on Mikkokoivu-barbi tai keni oikeastaan 👨🚀. Illalla selaan aina sitä albumia ja katson kuvia 💋
Minullakin albumi koneella Mikon kuville. Olen nauhoittanut myös youtubesta mikon seksyä rallienglantia ja äni
Mulle on vähän epäselvää Helenan instastorien pointti. Kun kukaan ei kyllä pysty päätöksiin vaikuttamaan vaikka kuinka levittäisi ajatuksiaan faneja hankkien ja samalla maalittaen eri firmoja. Naurettavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mikosta seuraava Suomen presidentti!
Ei hän on jo Suomen kuningas. Turussa Mikon linnakin jo. 😍😍😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt ongelma, saako Helena lämmintä vettä ja saiko elarit jos ei ma niin eilen tai tänään. Lämmittäisi rantasaunan, siellä on taatusti kuivat puut ja padassa lämpenee vesi ja kai siellä on suihku.
Ehkä hän ei pääse rantasaunalle.
Ihan varmasti pääsee, jos haluaa. Onhan se nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ikkuna on auki?
Miten niin ikkunasta? Miksi Helena menisi ikkunasta, kun ovestakin pääsee. Kaikki lukot ovat avattavissa, mikä tietysti on yllätys fanaattisille mikkofaneille MIKKO MIKKO MIKKO MIKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOO AAH!
Mutta kun ne typerät vartijat tulevat paikalle, kun alkavat hälyt huutamaan. Avainta boi käyttää, mutta kun sillä koodilla poistetaan hälytys.
Olisi nyt lasten kanssa kun on vuoro, samaa soopaa englanninkielellä. Menisi puhumaan ammatti ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena mennyt naimisiin?? Videoissa hänellä oli 2 sormusta vasemmassa nimettömässä.
Ei. Ei vaan voi luopua Mikosta.
Helena on hakenut Mikosta eroa 5 vuotta sitten. Heidät on tuomittu avioeroon. Mikko on kihlannut toisen ja on menossa tämän kanssa reilun kuukauden päästä naimisiin.
Ja Helena pitää kädessään edelleen Mikon vihkisormusta?????
Taas kilometrien pituinen vuodatus miten p*skaa sofien nykyinen koulumenestys on ja miten romuna itkee sitä ja äiti on kauhuissaan kun Education ois niin tärkeetä ja lapset oli ennen niin hyviä koulussa ja nyt ne ei pärjää sitten mitenkään. Auttaa varmasti heitä julkisesti kauhistella asiaa ja paljastaa heidän paniikkinsa ja turhautumisensa kun eivät enää pärjää koulussakaan. Ja hellun ratkaisu: heidän täytyy palata minnesotaan! Se sofie on jo esiteini kohta ja tuo mutsi romuttaa hänen mielenterveyttään päivittäin koko ajan lisää näillä muka hyvää tarkoittavilla ulostuloilla. Eikö lapsilla tosiaan oo mitään yksityisyydensuojaa?? Heitä kiusattu hellun takia jo aiemmin, mikä lapanen se mikkokin on kun ei saa muka mitenkään stoppia tuohon? Tai lasu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt ongelma, saako Helena lämmintä vettä ja saiko elarit jos ei ma niin eilen tai tänään. Lämmittäisi rantasaunan, siellä on taatusti kuivat puut ja padassa lämpenee vesi ja kai siellä on suihku.
Ehkä hän ei pääse rantasaunalle.
Ihan varmasti pääsee, jos haluaa. Onhan se nähty.
Onko rantasaunonut ikinä vai pitääkö Mikon tulla lämmittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ikkuna on auki?
Oven olisi voinut rikkoa kirveellä jos avaimia ja koodeja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena mennyt naimisiin?? Videoissa hänellä oli 2 sormusta vasemmassa nimettömässä.
Ei. Ei vaan voi luopua Mikosta.
Helena on hakenut Mikosta eroa 5 vuotta sitten. Heidät on tuomittu avioeroon. Mikko on kihlannut toisen ja on menossa tämän kanssa reilun kuukauden päästä naimisiin.
Ja Helena pitää kädessään edelleen Mikon vihkisormusta?????
ei varmaankaan, oisko toisen miehen antamat
Vierailija kirjoitti:
Taas kilometrien pituinen vuodatus miten p*skaa sofien nykyinen koulumenestys on ja miten romuna itkee sitä ja äiti on kauhuissaan kun Education ois niin tärkeetä ja lapset oli ennen niin hyviä koulussa ja nyt ne ei pärjää sitten mitenkään. Auttaa varmasti heitä julkisesti kauhistella asiaa ja paljastaa heidän paniikkinsa ja turhautumisensa kun eivät enää pärjää koulussakaan. Ja hellun ratkaisu: heidän täytyy palata minnesotaan! Se sofie on jo esiteini kohta ja tuo mutsi romuttaa hänen mielenterveyttään päivittäin koko ajan lisää näillä muka hyvää tarkoittavilla ulostuloilla. Eikö lapsilla tosiaan oo mitään yksityisyydensuojaa?? Heitä kiusattu hellun takia jo aiemmin, mikä lapanen se mikkokin on kun ei saa muka mitenkään stoppia tuohon? Tai lasu?
Amerikkalaisessa koulussa saa sen 3 jo siitä, kun on paikalla ja tavarat mukana. 4 tulee, kun tekee läksyt ja osallistuu keskusteluihin ja tekee projektit. Kaiken kaikkiaan numerot tulevat aika helposti ja pitää olla kyllä aika surkea jos ei sitä 3 saa. En ihan vertaisi näitä suoraan toisiinsa.
Terveisin mama, jonka lapset kävivät monta luokka-astetta Amerikassa
P.S. Kukaan amerikkalainen ei viittaa kotimaahansa jenkkeinä
Jaaha sieltä tuli vielä päivitys. Lapsilla ei ole sukkia, mutta äitylillä on ollut varaa ostaa uudet kledjut joka päivitystä varten. Nyt ei merkonomi osannut auttaa tytärtään historian kokeita varten. Kun ne good grades... lasten ei ole tarkoitus oppia for good grades, vaan ymmärtää oppimansa asia. Sanavaraston oppii lukemalla, ei saa*ana äidiltä oppimallaan viddoimisella ja kännykän käytöllä. Ja nyt kuulemma taas ollaan suunnittelemassa Minnesotaan muuttoa with my husband.
On sillä otsaa mankua, ei lähde lasten mukana Suomeen, sitten tulee jouluksi ja lähtee pian pois ja tätä tehnyt muutaman kerran. Miten edes kehtaa????? Olisin kyllä ihan hiljaa.