Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
8081/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helena rikkonut Vierastalon ikkunan????????? Ei kai sentään. 

Vierailija
8082/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*TÄRKEÄ TIEDOTUS*

Tästä lähtien jokainen Mikkoa ja tulevaa vaimoaan vähänkin ivallisesti kommentoiva viesti tullaan poistamaan ja sen lähettäjä saa 1-2vrk:n mittaisen bannin sivustolle.

Keskustelun tarkoitus on antaa opetus Helenalle ja siksi VAIN JA AINOASTAAN HELENA KOIVUA PANETTELEVAT VIESTIT OVAT SALLITTUJA! Kiitos ymmärryksestä.

t. Ylläpito

Mikko Koivu 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu on äijä!

Akkamainen äijä! Ja sen takia palstalaisten mielitietty.

Mikko Koivu on kaikkeni, koko elämäni. Mikko Koivu on kuningas!

Niin minunkin 😍 Onko oikeasti jotain fan klubia olemassa Mikkokoivu-faneille? Olisi kiva vaihtaa kuvia muiden kanssa. Minulla on albumi Mikosta kertovia lehtijuttuja. Olen säästänyt kaikki mitä olen löytänyt ja lisäksi minulla on Mikkokoivu-barbi tai keni oikeastaan 👨🚀. Illalla selaan aina sitä albumia ja katson kuvia 💋

Täällä kolmas! Kirjoitan myös fanficiä Mikosta, jos jotakuta kiinnostaa lukea 😘

Mikko on aivan upea mies, täydellinen joka tavalla. Kelpaisi minulle köyhänäkin.

Vierailija
8084/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt ongelma, saako Helena lämmintä vettä ja saiko elarit jos ei ma niin eilen tai tänään. Lämmittäisi rantasaunan, siellä on taatusti kuivat puut ja padassa lämpenee vesi ja kai siellä on suihku. 

Ehkä hän ei pääse rantasaunalle. 

Vierailija
8085/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, kyllä Mikko Koivu korjauttaa 😍

Vierailija
8086/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu on äijä!

Niin minunkin 😍 Onko oikeasti jotain fan klubia olemassa Mikkokoivu-faneille? Olisi kiva vaihtaa kuvia muiden kanssa. Minulla on albumi Mikosta kertovia lehtijuttuja. Olen säästänyt kaikki mitä olen löytänyt ja lisäksi minulla on Mikkokoivu-barbi tai keni oikeastaan 👨🚀. Illalla selaan aina sitä albumia ja katson kuvia 💋

Minullakin albumi koneella Mikon kuville. Olen nauhoittanut myös youtubesta mikon seksyä rallienglantia ja äninää. Kuuntelen monta kertaa päivässä 🥰🥰 

Vierailija
8087/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tuossa aamulla oli puhetta, että Helena instassa hekumoi päätaloon menemistä ikkunan läpi ja viimeksi meni ikkunasta läpi vierastaloon.  Siksi hälyt soi ja vartijoiden tullessa paikalle Helena oli sisällä. 

Vierailija
8088/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikosta seuraava Suomen presidentti! 

Vierailija
8089/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu on äijä!

Minullakin albumi koneella Mikon kuville. Olen nauhoittanut myös youtubesta mikon seksyä rallienglantia ja äninää. Kuuntelen monta kertaa päivässä 🥰🥰&n

Äninää 🤣🤣🤣

Vierailija
8090/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu on äijä!

Minullakin albumi koneella Mikon kuville. Olen nauhoittanut myös youtubesta mikon seksyä rallienglantia ja äninää. Kuuntelen monta kertaa päivässä 🥰🥰&n

Kiva kun tykkäätte ja osaatte hyvin käyttää emojeja!

Vierailija
8091/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten nosta aihetta ketjuun pöljä. 

Onneksi Nattie ja Mikko menee naimisiin, täydellisen kaunis pari! 

Ruma pari, sisäisesti kuin ulkoisesti. Näyttää 50v parilta jolle märkä maistuu. 

Nauttivatpahan elämän tarjoamista mahdollisuuksista, toisin kuin Kakskerran rantasaunassa roikkuva Riippa Koivu!

Vierailija
8092/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI Mikko ei vaihda vierasmökin lukkoja ja MIKSI hän päästää Hellun Kakskertaan? En ymmärrä.

Niin kauan kuin Hellulla on pääsy vierasmajaan, niin kauan hän menee sinne. 

Jos Mikko vaihtaisi vierasmajan lukot, Hellun olisi pakko etsiä Turusta asunto ja alkaa elää normaalin yhteishuoltajan arkea. Eli lapsilla olisi koti Hellun luona Turun keskustassa.

oikeuden päätös tulee joko tässä kuussa tai lokakuun aikana

Vierailija
8093/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Helena saanut lämmintä vettä, putkimies käynyt eilen???? 

Muikeelta Helena näytti eli putkimies kävi vähän röörejä hoitelemassa.

Käykö kateeksi? Sä joudut tyytymään vain sexitarinoiden kirjoitteluun ja fantasiointiin.

Kyllä näin on, kateellinen olen.  Meillä käy vaan kiinteistöyhtiön tilaama "'joku" , ja joudun vielä maksamaan palvelusta.itse.  

Vierailija
8094/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu on äijä!

Täällä kolmas! Kirjoitan myös fanficiä Mikosta, jos jotakuta kiinnostaa lukea 😘

Mikko on aivan upea mies, täydellinen joka tavalla. Kelpaisi minul

Kyllä kiinnostaa, aivan ihanaa! Kirjoitatko tälle palstalle, aivan kuin olisin lukenut juttujasi joskus? Olisi upea lukea miten satumaiset häät Kuningas Mikko ja hänen prinsessansa järjestävät ja miten koko Hovi juhlii Kuninkaan häitä🤴🏒🎆

Vierailija
8095/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä avautuminen taas. Voi että! Olisiko kannattanut tulla äityli jo viime vuonna Suomeen lasten tueksi?

Vierailija
8096/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tuossa aamulla oli puhetta, että Helena instassa hekumoi päätaloon menemistä ikkunan läpi ja viimeksi meni ikkunasta läpi vierastaloon.  Siksi hälyt soi ja vartijoiden tullessa paikalle Helena oli sisällä. 

Miten ikkuna on auki? 

Vierailija
8097/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikosta seuraava Suomen presidentti! 

Stefan Therman presidentiksi. Pysyy tuo valtion velka vähän paremmkn hanskassa.

Vierailija
8098/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei joo kyllä ymmärrän oppimisessa olevan haasteita, mutta hyvä Helen saa katsoa tässäkin asiassa peiliin. Piti lopettaa suomen kielen puhuminen ja vääntää sitä ralluenkkua lapsille ja kinata niin maan per ke leesti, etteivät aiemmin päässeet tänne asettumaan. Ai niin joo mutta kun tämähän ei ollut lainkaan välttämätöntä ja Minnessotaan pitäis palata. Pösi löistä pösilöin on tuo äiti.

Vierailija
8099/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oli

Vierailija
8100/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helena jotain osaa tehdä itsenäisesti ilman Mikkoa, nimittäin somettaa ja kuvata. 💪

Ketju on lukittu.