Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jenkeissä saattaa olla niin, että pyhistä huolimatta rahan on oltava toisen tilillä 1. päivä. Eli pankkipyhinä maksu tehtävä riittävän monta pankkipäivää ennen.
Täällä Suomessa ainakin osuuspankissa voi itse määritellä, miten lasku maksetaan, jos eräpäivä on viikonloppuna tai pyhäpäivänä. Joko pyhää edeltävänä pankkipäivänä tai pyhän jälkeisenä pankkipäivänä.
Sääntöjen mukaan esim. laskun summan olisi itse asiassa oltava vastaanottajan tilillä eräpäivänä. Jos maksaa laskun vasta eräpäivänä, voi joissain maissa joutua maksamaan viivästyskorkoa. Suomessa tätä ei sovelleta, mutta joissakin EU-maissa sovelletaan."
Minkä sääntöjen mukaan? Joku tuolla aiemmin linkkasikin kohdan ihan laista, jossa mainittiin, että jos laskun eräpäivä on pyhä tai lauantai, laskun saa maksaa seuraavana pankkipäivänä. Eli Suome
Minun piti saada äkkiä rahaa ja olin ulkomailla, poika oli Japanissa ja piti mennä tiettyyn paikaan, ei ollut pankki ja sain pian rahat, en muista mikä systeemi se oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofie on tosi kaunis. Hänestä tulee varmasti huippumalli.
Siis tällekin alapeukkuja. Kadehditteko te piruparat jo kaunista lastakin. Ei riitä, että hyökynö kauniin naisen kimpussa. Säälittävää. Tehkää jotain ulkonäöllenne.
Hän on kaunis todellakin. Lapsi siis.
Vierailija kirjoitti:
Siis tällekin alapeukkuja?! Kadehditteko te piruparat jo kaunista lastakin. Ei riitä, että kaunista äitiä kadehditaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olemaan paljon herjaavia viestejä.
Sama juttu joka ilta.
Jos se on duunissa, niin taitaa olla aika kamala työpaikka, kun täällä pitää joka ilta monta tuntia päästellä höyryjä lähes jokainen viesti ja viestin kirjoittaja sättimässä ala-arvoisella tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jenkeissä saattaa olla niin, että pyhistä huolimatta rahan on oltava toisen tilillä 1. päivä. Eli pankkipyhinä maksu tehtävä riittävän monta pankkipäivää ennen.
Täällä Suomessa ainakin osuuspankissa voi itse määritellä, miten lasku maksetaan, jos eräpäivä on viikonloppuna tai pyhäpäivänä. Joko pyhää edeltävänä pankkipäivänä tai pyhän jälkeisenä pankkipäivänä.
Sääntöjen mukaan esim. laskun summan olisi itse asiassa oltava vastaanottajan tilillä eräpäivänä. Jos maksaa laskun vasta eräpäivänä, voi joissain maissa joutua maksamaan viivästyskorkoa. Suomessa tätä ei sovelleta, mutta joissakin EU-maissa sovelletaan."
Minkä sääntöjen mukaan? Joku tuolla aiemmin linkkasikin kohdan ihan laista, jossa mainittiin, että jos laskun eräpäivä on pyhä tai lauantai, lask
Minun piti saada äkkiä rahaa ja olin ulkomailla, poika oli Japanissa ja piti mennä tiettyyn paikaan, ei ollut pankki ja sain pian rahat, en muista mikä systeemi se oli
Ehkä joku Mikko Koivun lainakonttori tai pikavippi
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo yksi aivovammatyyppi ei kerro kaikkea? Siis tuo hänen mainitsemansa juttu koskee kaikkia lajeja, missä on kontakteja. Myös siis esim. jalkapalloa ja jalkapalloilijoita. Ja ei ole ollenkaan niin suoraviivaista kuin hän antaa ymmärtää. Käsittämätöntä, että tuollaista roskaa ja valhetta annetaan jonkun tällä palstalla levittää.
Jääkiekossa on kypärät päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin tunnustamaan mun ulkkismiehelle olevani täysin koukussa tähän erodraamaan. Kerroin lyhyen referaatin draaman päähenkilöistä ja käänteistä.
Hän ei siis tunne näitä ollenkaan (eivät ole julkkiksia Suomen ulkopuolella tietenkään) ja hänen eka kommentti oli, että eikö nää kiekkoilijat ota aika paljon iskuja päähän... nyt kun luin noita uusimpia kommentteja niin tuli vaan tää mieleen.
No katsotaan, kun ex-rouva saa ruumiinavauspöytäkirjan käsiinsä. Siis jos Mikko on kirjoittanut sopimuksen, että antaa aivonsa tieteellisiin tarkoituksiin. Voit kertoa miehellesi tästä eli voi saada tiedon nopeasti tai ehkä joutuu odottamaan vähän pidempään. Kivaa iltaa teille kummallekin. Toivottavasti teille ei satu mitään.
Minkä takia edes tällaisia juttuja täällä käsitellään? Niin juuri s**tanan typerän eksän ja hänen vihjailujensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että lapsilisät maksetaan miljonäärille vaikka vähävaraisemmalla äidillä olisi tarve saada ostettua niillä lapsille vaatteita sun muuta?
Mielestäni niitä ei edes pitäisi maksaa noin varakkaille.
Mikko maksaa veroja aika paljon, tottakai kuuluu lapsilisät, ne on lapsille.
Mikko Koivu on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tällekin alapeukkuja?! Kadehditteko te piruparat jo kaunista lastakin. Ei riitä, että kaunista äitiä kadehditaan.
Tietenkin, en kestä jos helenaa kehutaan ja lapsi on puoliksi helena!!! T. Helluhullu 👺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ihminen ymmärrä että Mikko voi käydä päätalossa milloin haluaa.
E?Miten se Hellun tekstari meni "Voitko tulla tänne ja laittaa lämpimät vedet päälle?
Ei voinut mennä, koska Helenalla oli kamera taas tanassa tallentamassa häirintää.
Tai jos sinne ajeluttaisi lapsia harkoista, niin häirintämerkintä napsahtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikosta ei saa kirjoittaa mitään pahaa YHYYY, mä en leiki teidän kanssa enää! Mä meen kertoo opettajalle, niih siitäs saitte!!!
Ei saa kirjoittaa, että on aivovamma? Ja myös Nataliella, joka ei ole koskaan pelannut jääkiekkoa ammattilaisena, on aivovamma?
Harrastelija voi saada myös aivovamman, varsinkin jos pelaa ammattilaisten kanssa.
Sinä olet selkeästi saanut aivovamman jo syntyessäsi ja se on pahentunut, kun olet pelannut jalkapalloa. Kannattaa jo lopettaa jalkapallon pelaaminen, mutta eipä taida sinun kohdallasi enää mikään auttaa. Menetetty tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että lapsilisät maksetaan miljonäärille vaikka vähävaraisemmalla äidillä olisi tarve saada ostettua niillä lapsille vaatteita sun muuta?
Koska MIKKO KOIVULLA ON OIKEUS!!
En ole maininnut Mikko Koivusta mitään. Kysyin ihan yleisesti.
Onko Helena mennyt naimisiin?? Videoissa hänellä oli 2 sormusta vasemmassa nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, en kestä jos helenaa kehutaan ja lapsi on puoliksi helena!!! T. Helluhullu 👺
Ja puoleksi Mikko Koivu 😍
Poika lähetti mulle rahaa (pankkikortti meni automaattiin) ja ei kestänyt kauaa kun sain sen. Se oli joku välitys systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena mennyt naimisiin?? Videoissa hänellä oli 2 sormusta vasemmassa nimettömässä.
Koita nyt ihmeessä saada jostakin se selville. Ettei tarvitse tästä tänne uutta kansallislaulua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olemaan paljon herjaavia viestejä.
Sama juttu joka ilta.
Jos se on duunissa, niin taitaa olla aika kamala työpaikka, kun täällä pitää joka ilta monta tuntia päästellä höyryjä lähes jokainen viesti ja viestin kirjoittaja sättimässä ala-arvoisella tyylillä.
Mikäs tää joka aamu ja päivä täällä duunissa oleva helluvihan spämmäjä mahtaa olla? Aloittaa joka aamu seitsemältä. On siinäkin työ!
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei vaan voi luopua Mikosta.
MIKSI Mikko ei vaihda vierasmökin lukkoja ja MIKSI hän päästää Hellun Kakskertaan? En ymmärrä.
Niin kauan kuin Hellulla on pääsy vierasmajaan, niin kauan hän menee sinne.
Jos Mikko vaihtaisi vierasmajan lukot, Hellun olisi pakko etsiä Turusta asunto ja alkaa elää normaalin yhteishuoltajan arkea. Eli lapsilla olisi koti Hellun luona Turun keskustassa.
Mikko Koivu ei tee 😍