Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan minä päivänä Hennepinniksen oikeuden päätökset tulee julkisiksi netissä? Oliko maanantaina tiedoksi asianomaisille ja keskiviikkona nettiin vai keskiviikkona tiedoksi ja perjantaina julkisiksi? Ehdin jo unohtaa.
Keskiviikkona asianomaisille ja julkisesti maanantaina klo 10 paikallista aikaa eli klo 18 meillä.
Vierailija kirjoitti:
Oon varma, ettei Mikko osaa puhua englantia edes Helenan tasoisesti. :D kerran kuulin jonkun haastattelun ja laittoi kyllä mietityttämään. Ei ole ihan penaalin terävin kynä tämä mies.
Kuule, Turun murre on sellainen, että se saa englanninkin kuulostamaan erikoiselta. Mutta onneksi Amerikassa ei ole niin nöpönuukaa ja voi toimia varmaan vaikka jossain miljonäärien kiekkokerhossa kapteenina useamman vuoden vähän hassulla englannilla. Siitä mä Amerikassa tykkään, että kun osaan pari sanaa espanjaa, niin kaikki ovat innoissaan, että kun sä puhut englannin lisäksi espanjaakin. Tästä asenteesta suomalaisten kannattaisi ottaa mallia. Se rallienglantikin kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Oon varma, ettei Mikko osaa puhua englantia edes Helenan tasoisesti. :D kerran kuulin jonkun haastattelun ja laittoi kyllä mietityttämään. Ei ole ihan penaalin terävin kynä tämä mies.
Karmeaa rallienglantia lausuu
Vierailija kirjoitti:
Mikko osaa paremmin tietenkin kieltä koska ylioppilas ja asunut vuosia Minnesotassa, Helena merkonomi, ei yo.
Tuskin siinä olisi ollut noin isoa ongelmaa, että Helena tapaa lapsia vierastalossa jos ei aina olisi ollut riitoja. Asiallisesti kun olisi ollut ja pysynyt mikon ja Natalien luota pois.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ottaa mikkofaneja fakta mielen päälle, alanuolihyökkäyksestä päätellen 😂 Ei se Mikko ihan täykky olekaan, nyyyh 🤣
Vierailija kirjoitti:
"Mikko perheineen päätalossa, Helena vuorollaan Vierastalossa, ne on eri taloja. Iso tontti. Helenahan vietti juhannuksen Vierastalon terassilla puhuen"
Pääosin joo, mutta vipelteli innokkaasti myös exän ja tämän tulevan aviovaimon perässä kännykkä tanassa päätalon nurkillakin varsin tehokkaana.
Menikö kerran ikkunasta sisälle :))) ei kai sentään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V**tu kun tolla yhdellä on niin kova viha Mikkoa kohtaan, että modeakin syyttää. Kyllä se sun kultamuru Helena kohta saa miljoonan lisää, voitte ostaa talon ja asua ihan missä tahansa yhdessä, niinku ja #abuse, #after divorce abuse, #domestic abuse, #single mom, #mom life, #MAGA life, #50/50 property life... and Marula Oil, ja pöydcääst
Sanoma on kyllä ihan tunnettu näistä maalituskampanjoistaan eri henkilöitä kohtaan. ;-) Tällä hetkellä pääkohde on Helena Koivu.
Sanomalla jonkin verran valtaa, mikään lehti, edes Seiska ei kirjoittanut sanoman mediapomon jäätyä kiinni isosta määrästä lapoa. Oli lisäksi ahdistellut tyttöjä.
Kai nyt täysjärkiset osaavat kriittisesti suhtautua lukemaansa. Jos on kiinnostunut Helenasta, niin kaikki Helenaa koskevat jutut nousevat päälimmäisiksi mielessä. Siinä jää monet muut sivuun. Jos fanittaa jotain henkilöä, niin sitä henkilöä ei saa kritisoida. Eikö näin ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko osaa paremmin tietenkin kieltä koska ylioppilas ja asunut vuosia Minnesotassa, Helena merkonomi, ei yo.
Ei se kuule ihan koulutuksen kanssa vertaudu. Helena opiskellut mikkoa enemmän. Ja puhuu kyllä nätimpää enkkua. Siksi onkin täysin naurettavaa haukkua Helenan puhetta, kun mikon selvästi kankeampaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Pysyi kuitenkin asumaan, elämään ja työskentelemään amerikassa 20 vuotta. Hyvin on pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko kirjoitti ällän paperit ja pääsi yliopistoon. Meni kyllä NHL:ään. Helena on amiksen käynyt neuvostovirolainen, jonka osaamisen tason kaikki ovat nähneet. Ei siitä sen enempää.
Juu, kirjoitin jo aiemmin, että ihan selkeästihän täällä huomaa sen Mikon maksaman kokopäiväisen ja ahkeran moden, joka sitä mukaa poistaa kaikki Mikkoa tai Natalieta arvostelevat viestit.
Tuota mieltähän nuo foliohatut näyttäisivät olevan. Sitten harmittaa se multipeukutusten katoaminen öiseen aikaan. Väittävät, että H-fanien nuolet nollautuvat.
Jep, jep! Sanomat kontrolloi. En ihan samalla tavalla näe, mutta eipä tuo ajatusmalli heillä poikkea H:sta eikä heidän tavastaan katsella H:n kirjoituksia ja videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko tämä ihan originaali? Miksi ei käyttänyt vaikka AI-apua kääntämiseen? Ei herranen aika. Tulee sellainen mielikuva, että kirjoitettu kiireessä ja ehkä jonkinlaisessa tunnekuohussa? Onko tämä jokin av-vitsi, josta en ole tietoinen?"
On alkuperäinen! Eihän Helena mitään apua tarvitse missään asiassa. Helena kuvittelee puhuvansa ja kirjoittavansa täydellistä englantia. Totuus on aivan toinen. Rallienglantia runsailla kielioppivirheillä ja tekstit ovat samaa luokkaa.
Ei kyllä uskoisi, että hän on asunut jenkeissä yli 10 vuotta. Yleensä vuodessa kielitaito paranee todella paljon, jos sitä on aiemmin jo opiskellut.
Olen itse opiskellut hepreaa täysin ummikkona ja kahden vuoden kuluttua läpäisin virallisen kielitestin. Tämä aivan esimerkkinä miten asioita opitaan ja omaksutaan.
manismaa
sinä hepreaa opiakellut muistatko mitä tarkoittaa manismaa lausutaan, oon ollut monta kertaa Israelissa aikoinaan, englannilla pärjää
Helena on kyllä sellainen sairas vainoaja, ettei varmaan suomessa ole tämmöistä helvettiä ex-miehelle kukaan ennen tuottanut. Häädön saatuaan, tuikkaa varmaan vielä Kakskerran talot tuleen kateuksissaan. Mä en ihmettele enää mitään mitä toi dorka tulee tekemään. Hoitoon ja heti.
Joko se selvisi miten Helena pääsi Vierastaloon pe, hälärit soi, koodeja ei koska vaihdettu, miten oliko avain, ????? Kuitenkin oli sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan minä päivänä Hennepinniksen oikeuden päätökset tulee julkisiksi netissä? Oliko maanantaina tiedoksi asianomaisille ja keskiviikkona nettiin vai keskiviikkona tiedoksi ja perjantaina julkisiksi? Ehdin jo unohtaa.
Keskiviikkona asianomaisille ja julkisesti maanantaina klo 10 paikallista aikaa eli klo 18 meillä.
Tuleeko jo päätös?????? Saako Hellu 180 000 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ottaa mikkofaneja fakta mielen päälle, alanuolihyökkäyksestä päätellen 😂 Ei se Mikko ihan täykky olekaan, nyyyh 🤣
Niinku. Minkä ikäinen mahdat olla, niinku? Fanijuttusi vaikuttaa kyllä olevan täysin jonkun amiksen niinku bi, niinku Saara A:n fanin luokkaa.
Mikkohan puhuu alvariinsa Natalien kanssa samaa kieltä ja lapset myös kun perheenä ovat. Tietenkin isä puhuu lapsille suomenkieltä kun ei Natalie lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Pysyi kuitenkin asumaan, elämään ja työskentelemään amerikassa 20 vuotta. Hyvin on pärjännyt.
Kapteenina oli vuosia
Nyt ei ole sanoma tainnut saada seiskaa hiljennettyä niin hyökkää ja mielipidevaikuttaa sitten tätä kautta👊